To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-20
Ogłoszenie nr 500060186-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
,,Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511663-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000,
ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5822400, 7366241, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks
625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRM.RZP.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola nr 15 przy ul. Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim". I. Miejsce wykonywania robót: Ostrów Wielkopolski, ul. Szkolna 26, działka nr: 40/9, obręb 0095. II. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano - wykonawczy b. architektura - załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano - wykonawczy b. sanitarna - załącznik nr 11, 4. Projekt budowlano - wykonawczy b. instalacja fotowoltaiczna - załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. budowlana - załącznik nr 13, 6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. sanitarna - załącznik nr 14, 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna - załącznik nr 15, 8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b. elektryczna - instalacja fotowoltaiczna - załącznik nr 16, 9. Ekspertyza ornitologiczno-chiropterologiczna - załącznik nr 17, 10. Audyt energetyczny budynku- załącznik nr 18, 11. Audyt instalacji fotowoltaicznej - załącznik nr 19, 12. Przedmiar robót br. budowlana - załącznik nr 20, 13. Przedmiar robót br. sanitarna - załącznik nr 21, 14. Przedmiar robót br. elektryczna - instalacja fotowoltaiczna - załącznik nr 22. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie prowadzenia robót będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Zamawiający wymaga, aby na umowę o pracę zatrudnione były osoby wykonujące czynności związane z wykonaniem następujących robót: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty związane z wykonaniem ocieplenia ścian fundamentowych i cokołu wraz z izolacją przeciwwilgociową, 3) roboty związane z częściową wymianą drzwi i okien, 4) roboty związane z uzupełnieniem ubytków w ścianach zewnętrznych, 5) roboty związane z termomodernizacją dachu wraz z ułożeniem papy nawierzchniowej termozgrzewalnej, wymianą obróbek blacharskich oraz wykonaniem nowego odwodnienia dachu, 6) roboty związane z ociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą parapetów zewnętrznych, 7) roboty związane z odnowieniem kominów i wyłazu dachowego, 8) roboty związane z remontem zadaszeń nad wejściami, 9) roboty związane z remontem wokół budynku murków wraz z wymianą żelbetowych czapek z betonu monolitycznego, 10) montaż nowych obudów grzejników, 11) roboty związane z odtworzeniem tynków wewnętrznych, malowaniem farbami emulsyjnymi, okładziny ścienne z płytek ceramicznych, 12) roboty związane z remontem naświetli piwnicznych, wymianą nakryw- rusztów oraz udrożnieniem odwodnienia, 13) roboty związane z remontem schodów oraz spoczników, 14) roboty związane z remontem tarasów, 15) roboty związane z odnowieniem balustrad schodowych poprzez oczyszczenie, zabezpieczenie antykorozyjne i pomalowanie z dostosowaniem do warunków technicznych. Balustrada przy wejściu głównym wykonać jako nową po obu stronach wejścia, 16) roboty związane z odtworzeniem wokół budynku opaski i chodników z kostki brukowej, 17) roboty związane demontażem instalacji CO, CWU, 18) roboty związane z wykonaniem instalacji CO, 19) roboty związane z wykonaniem instalacji CWU, 20) częściowa wymiana armatury sanitarnej, 21) dodatkowe prace instalacyjne, 22) roboty związane z wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń, 23) roboty związane z wykonaniem instalacji odgromowej, 24) roboty związane z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, 25) inne roboty uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania. 5. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej. 6. W ramach zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o którym mowa w pkt 5.3. SIWZ przewiduje się wykonanie robót: 1) rozbiórkowych, 2) związanych z wykonaniem ocieplenia ścian fundamentowych i cokołu wraz z izolacją przeciwwilgociową, 3) związanych z częściową wymianą drzwi i okien, 4) związanych z uzupełnieniem ubytków w ścianach zewnętrznych, 5) związanych z termomodernizacją dachu wraz z ułożeniem papy nawierzchniowej termozgrzewalnej, wymianą obróbek blacharskich oraz wykonaniem nowego odwodnienia dachu, 6) związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych i wymianą parapetów zewnętrznych, 7) związanych z odnowieniem kominów i wyłazu dachowego, 8) związanych z remontem zadaszeń nad wejściami, 9) związanych z remontem wokół budynku murków wraz z wymianą żelbetowych czapek z betonu monolitycznego, 10) związanych z montażem nowych obudów grzejników, 11) związanych z odtworzeniem tynków wewnętrznych, malowaniem farbami emulsyjnymi, okładziną ścienne z płytek ceramicznych, 12) związanych z remontem naświetli piwnicznych, wymianą nakryw - rusztów oraz udrożnieniem odwodnienia, 13) związanych z remontem schodów oraz spoczników, 14) związanych z remontem tarasów, 15) związanych z odnowieniem balustrad schodowych poprzez oczyszczenie, zabezpieczeniem antykorozyjne i pomalowaniem z dostosowaniem do warunków technicznych, 16) związanych z odtworzeniem wokół budynku opaski i chodników z kostki brukowej, 17) związanych z demontażem instalacji CO, CWU, 18) związanych z wykonaniem instalacji CO, 19) związanych z wykonaniem instalacji CWU, 20) związanych z częściową wymianą armatury sanitarnej, 21) związanych z dodatkowymi pracami instalacyjnymi, 22) związanych z wykonaniem instalacji zasilania i okablowania urządzeń, 23) związanych z wykonaniem instalacji odgromowej, 24) związanych z wykonaniem instalacji fotowoltaicznej, 25) innych robót uwzględnionych w dokumentacji załączonej do postępowania. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opinii ornitologiczno-chiropterologicznej, audytu energetycznego budynku oraz audytu instalacji fotowoltaicznej, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45331100-7, 45311200-2, 45311000-0, 45311100-1, 45314300-4, 45315100-9, 45314310-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
639715.15
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "MAL-BUD" Zakład Ogólno-Budowlany Rubik Szymon
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
768750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





