Og³oszenie z dnia 2018-03-20
Og³oszenie nr 500059821-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.
Gmina Micha³owice: Dozór na strefach rekreacji
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 5100771-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Micha³owice, Krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000,
ul. Aleja Powstañców Warszawy
1,
05-816
Micha³owice, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22 350 91 91, e-mail
k.borecka@michalowice.pl, d.kwiecinska@michalowice.pl, faks
22 350 91 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.michalowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dozór na strefach rekreacji
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP.271.2.03.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia s± prace polegaj±ce na pe³nieniu dozoru na strefach rekreacji na terenie gminy Micha³owice, z podzia³em na nastêpuj±ce 4 czê¶ci: Czê¶æ I Dozór na Strefie rekreacji w Micha³owicach ul. 11 Listopada. Zakres prac do wykonania w trakcie ¶wiadczenia us³ugi dozoru: 1) Otwieraniu strefy o godzinie 8:00, oraz zamykaniu o godzinie 22:00. 2) Przegl±daniu stanu technicznego wyposa¿enia strefy, odnotowaniu ewentualnych uwag w ksi±¿ce uwag oraz zg³oszeniu wszelkich zauwa¿onych usterek pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, prace winny byæ wykonane do 10:00. 3) Opró¿nianiu koszy na odpady, worki z odpadami nale¿y z³o¿yæ przed stref±, kosze nale¿y opró¿niaæ w zale¿no¶ci od potrzeb. 4) Zamiatanie alejek wraz z usuniêciem ewentualnych przerostów, sprz±tanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokó³ piaskownic, prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 5) Sprawdzenie stanu czysto¶ci ca³ej strefy oraz sprz±tniêcie wszelkich odpadów w tym po³amanych ga³êzi zalegaj±cych na terenie strefy; prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 6) Sta³y nadzór nad stref± w godzinach 11:00-11:30 i 13:00-13:30 oraz 4 godziny w porze popo³udniowo-wieczornej w godzinach 16:00-20:00. 7) Sta³y pobyt na strefie w wymiarze 6 godzin w ci±gu dnia. 8) Sprz±taniu sanitariatów 2 razy dziennie: rano i wieczorem. ¦rodki czysto¶ci zapewnia Wykonawca. 9) Podlewanie terenów zielonych w godzinach wczesnorannych lub wieczornych, w czasie wystêpowania wysokich temperatur. 10) W przypadku wyst±pienia aktów wandalizmu lub z³ego zachowania osób przebywaj±cych na terenie strefy, fakt ten nale¿y zg³osiæ pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, oraz w³a¶ciwym s³u¿bom. 11) Prowadzeniu ksi±¿ki uwag. Przewidywana miesiêczna ilo¶æ godzin na wykonanie tej czê¶ci zamówienia maksymalnie wynosi 186 godzin. Dok³adny zakres, ilo¶ci oraz warunki wykonania prac okre¶la za³±cznik nr 4a do SIWZ. Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty nale¿y przyj±æ okres 10 miesiêcy wykonania zamówienia. Czê¶æ II Dozór na Strefie rekreacji w Regu³ach ul. Wiejska Zakres prac do wykonania w trakcie ¶wiadczenia us³ugi dozoru: 1) Otwieraniu strefy o godzinie 8:00, oraz zamykaniu o godzinie 22:00. 2) Przegl±daniu stanu technicznego wyposa¿enia strefy, odnotowaniu ewentualnych uwag w ksi±¿ce uwag oraz zg³oszeniu wszelkich zauwa¿onych usterek pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, prace winny byæ wykonane do 10:00. 3) Opró¿nianiu koszy na odpady, worki z odpadami nale¿y z³o¿yæ przed stref±, kosze nale¿y opró¿niaæ w zale¿no¶ci od potrzeb. 4) Zamiatanie alejek wraz z usuniêciem ewentualnych przerostów, sprz±tanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokó³ piaskownic, prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 5) Sprawdzenie stanu czysto¶ci ca³ej strefy oraz sprz±tniêcie wszelkich odpadów w tym po³amanych ga³êzi zalegaj±cych na terenie strefy; prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 6) Sta³y nadzór nad stref± w godzinach 11:00-11:30 i 13:00-13:30 oraz 4 godziny w porze popo³udniowo-wieczornej w godzinach 16:00-20:00. 7) Sta³y pobyt na strefie w wymiarze 6 godzin w ci±gu dnia. 8) Sprz±taniu sanitariatów 2 razy dziennie: rano i wieczorem. ¦rodki czysto¶ci zapewnia Wykonawca. 9) Podlewanie terenów zielonych w godzinach wczesnorannych lub wieczornych, w czasie wystêpowania wysokich temperatur. 10) W przypadku wyst±pienia aktów wandalizmu lub z³ego zachowania osób przebywaj±cych na terenie strefy, fakt ten nale¿y zg³osiæ pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, oraz w³a¶ciwym s³u¿bom. 11) Prowadzeniu ksi±¿ki uwag. Przewidywana miesiêczna ilo¶æ godzin na wykonanie tej czê¶ci zamówienia maksymalnie wynosi 186 godzin. Dok³adny zakres, ilo¶ci oraz warunki wykonania prac okre¶la za³±cznik nr 4a do SIWZ. Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty nale¿y przyj±æ okres 10 miesiêcy wykonania zamówienia. Czê¶æ III Dozór na Strefie rekreacji w Komorowie ul. Kolejowa. Zakres prac do wykonania w trakcie ¶wiadczenia us³ugi dozoru: 1) Otwieraniu strefy o godzinie 8:00, oraz zamykaniu o godzinie 22:00. 2) Przegl±daniu stanu technicznego wyposa¿enia strefy, odnotowaniu ewentualnych uwag w ksi±¿ce uwag oraz zg³oszeniu wszelkich zauwa¿onych usterek pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, prace winny byæ wykonane do 10:00. 3) Opró¿nianiu koszy na odpady, worki z odpadami nale¿y z³o¿yæ przed stref±, kosze nale¿y opró¿niaæ w zale¿no¶ci od potrzeb. 4) Zamiatanie alejek wraz z usuniêciem ewentualnych przerostów, sprz±tanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokó³ piaskownic, prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 5) Sprawdzenie stanu czysto¶ci ca³ej strefy oraz sprz±tniêcie wszelkich odpadów w tym po³amanych ga³êzi zalegaj±cych na terenie strefy; prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 6) Sta³y nadzór nad stref± w godzinach 11:00-11:30 i 13:00-13:30 oraz 4 godziny w porze popo³udniowo-wieczornej w godzinach 16:00-20:00. 7) Sta³y pobyt na strefie w wymiarze 6 godzin w ci±gu dnia. 8) Sprz±taniu sanitariatów 2 razy dziennie: rano i wieczorem. ¦rodki czysto¶ci zapewnia Wykonawca. 9) Podlewanie terenów zielonych w godzinach wczesnorannych lub wieczornych, w czasie wystêpowania wysokich temperatur. 10) W przypadku wyst±pienia aktów wandalizmu lub z³ego zachowania osób przebywaj±cych na terenie strefy, fakt ten nale¿y zg³osiæ pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, oraz w³a¶ciwym s³u¿bom. 11) Prowadzeniu ksi±¿ki uwag. Przewidywana miesiêczna ilo¶æ godzin na wykonanie tej czê¶ci zamówienia maksymalnie wynosi 186 godzin. Dok³adny zakres, ilo¶ci oraz warunki wykonania prac okre¶la za³±cznik nr 4a do SIWZ. Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty nale¿y przyj±æ okres 10 miesiêcy wykonania zamówienia. Czê¶æ IV Dozór na Strefie rekreacji w Komorowie ul. G³ówna. Zakres prac do wykonania w trakcie ¶wiadczenia us³ugi dozoru: 1) Otwieraniu strefy o godzinie 8:00, oraz zamykaniu o godzinie 22:00. 2) Przegl±daniu stanu technicznego wyposa¿enia strefy, odnotowaniu ewentualnych uwag w ksi±¿ce uwag oraz zg³oszeniu wszelkich zauwa¿onych usterek pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, prace winny byæ wykonane do 10:00. 3) Opró¿nianiu koszy na odpady, worki z odpadami nale¿y z³o¿yæ przed stref±, kosze nale¿y opró¿niaæ w zale¿no¶ci od potrzeb. 4) Zamiatanie alejek wraz z usuniêciem ewentualnych przerostów, sprz±tanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokó³ piaskownic, prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 5) Sprawdzenie stanu czysto¶ci ca³ej strefy oraz sprz±tniêcie wszelkich odpadów w tym po³amanych ga³êzi zalegaj±cych na terenie strefy; prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 6) Sta³y nadzór nad stref± w godzinach 11:00-11:30 i 13:00-13:30 oraz 4 godziny w porze popo³udniowo-wieczornej w godzinach 16:00-20:00. 7) Sta³y pobyt na strefie w wymiarze 6 godzin w ci±gu dnia. 8) Sprz±taniu sanitariatów 2 razy dziennie: rano i wieczorem. ¦rodki czysto¶ci zapewnia Wykonawca. 9) Podlewanie terenów zielonych w godzinach wczesnorannych lub wieczornych, w czasie wystêpowania wysokich temperatur. 10) W przypadku wyst±pienia aktów wandalizmu lub z³ego zachowania osób przebywaj±cych na terenie strefy, fakt ten nale¿y zg³osiæ pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, oraz w³a¶ciwym s³u¿bom. 11) Prowadzeniu ksi±¿ki uwag. Przewidywana miesiêczna ilo¶æ godzin na wykonanie tej czê¶ci zamówienia maksymalnie wynosi 186 godzin. Dok³adny zakres, ilo¶ci oraz warunki wykonania prac okre¶la za³±cznik nr 4a do SIWZ. Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty nale¿y przyj±æ okres 10 miesiêcy wykonania zamówienia. 2.2 Klauzula spo³eczna o której mowa w art. 29 ust. 3 a Pzp (dla ka¿dej czê¶ci zamówienia) 1) Stosownie do postanowieñ art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 2) Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia wchodz±cych w zakres przedmiotu zamówienia to czynno¶ci dozoru, których zakres okreslono w pkt. 2.1 SIWZ. 3) Pod pojêciem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê nale¿y rozumieæ nowo zatrudnionych pracowników, jak równie¿ ju¿ zatrudnionych u wykonawcy lub podwykonawcy. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie powy¿sze czynno¶ci. 4) Zamawiaj±cy wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwa³o w ca³ym okresie wykonania realizacji zamówienia. 5) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotycz± faktu zatrudniania okre¶lonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie mo¿e stanowiæ spe³nienia warunku okre¶lonego powy¿ej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy nastêpnie nie bêd± uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia 6) Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego, obowi±zany jest udokumentowaæ zatrudnianie osób, o których mowa powy¿ej. W zwi±zku z tym Wykonawca obowi±zany jest ewidencjonowaæ czas pracy tych osób ze wskazaniem to¿samo¶ci danej osoby oraz czynno¶ci, które by³y wykonywane przez tê osobê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 7) Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie, ¿e warunek dotycz±cy stanu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê pracowników operacyjnych przy realizacji zamówienia jest w pe³ni przestrzegany. 8) W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwi±¿e umowê lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowi±zany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 9) Sk³adaj±c ofertê Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia w ramach danej czê¶ci, zawarte w formularzu oferty, natomiast dokumentacjê potwierdzaj±c± spe³nianie tych wymogów obowi±zany bêdzie przedstawiæ na etapie realizacji zamówienia na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 10) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ przeprowadzania kontroli w zakresie spe³niania przez Wykonawcê wymogów dotycz±cych zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê, w miejscu wykonywania ¶wiadczenia objêtego nin. postêpowaniem. 11) Z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia ww. osób, w zwi±zku z realizacj± zamówienia wykonawca zap³aci karê umown± w wysoko¶ci 0,2 % warto¶ci zamówienia brutto. 2.3 Szczegó³owy zakres us³ug przewidzianych do wykonania okre¶lony zosta³ w za³±czniku 4a do SIWZ. 2.4. Wykonawca zobowi±zany jest: a) zapewniæ bezpieczn± organizacjê prac, b) warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ. 2.5 Orygina³ SIWZ podpisany w imieniu Zamawiaj±cego przez osoby uprawnione, stanowi±cy podstawê do rozstrzygania ewentualnych sporów zwi±zanych z tre¶ci± tego dokumentu, dostêpny jest w formie papierowej u Zamawiaj±cego i udostêpniony na stronie internetowej.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 98.38.00.00 - Us³ugi psiarni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: Dozór na strefie rekreacji w Micha³owice ul. 11 Listopada |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
25000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bartosz Lewandowski ABG Materia³y
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
26040.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: Dozór na strefie rekreacji w Regu³ach, ul. Wiejska |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
28000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jerzy Pokropek
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
28830.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZÊ¦Æ NR: 3 NAZWA: Dozór na strefie rekreacji w Komorowie, ul. Kolejowa |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
28000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marian Mazur
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
28086.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZÊ¦Æ NR: 4 NAZWA: Dozór na strefie rekreacji w Komorowie, ul. G³ówna |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
26500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: W³odzimierz Kostera
nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
26970.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapobieganie bezdomno¶ci zwierz±t z terenu Gminy Zawiercie.
- Utrzymanie w schronisku w 2026 roku bezdomnych zwierz±t z terenu Gminy Ostrów Mazowiecka
- Wy³apywanie oraz zapewnienie opieki bezdomnym zwierzêtom z terenu gminy Ciechanów
- Od³ów i opieka nad bezdomnymi psami z terenu gminy Jedwabne w roku 2026 oraz umieszczenie i utrzymanie ich w schronisku
- Utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzêtom od³owionym z terenu Gminy Warta
- Wy³apywanie i transport bezdomnych zwierz±t: psów oraz kotów z terenu Gminy Miechów i zapewnienie im opieki w schronisku dla bezdomnych zwierz±t w 2026 r .
wiêcej: Us³ugi psiarni »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





