eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Micha³owiceDozór na strefach rekreacji



Og³oszenie z dnia 2018-03-20

Og³oszenie nr 500059821-N-2018 z dnia 20-03-2018 r.

Gmina Micha³owice: Dozór na strefach rekreacji

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 5100771-N-2018

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Micha³owice, Krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, ul. Aleja Powstañców Warszawy 1, 05-816 Micha³owice, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 22 350 91 91, e-mail k.borecka@michalowice.pl, d.kwiecinska@michalowice.pl, faks 22 350 91 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.michalowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Dozór na strefach rekreacji

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

ZP.271.2.03.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Us³ugi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia s± prace polegaj±ce na pe³nieniu dozoru na strefach rekreacji na terenie gminy Micha³owice, z podzia³em na nastêpuj±ce 4 czê¶ci: Czê¶æ I Dozór na Strefie rekreacji w Micha³owicach ul. 11 Listopada. Zakres prac do wykonania w trakcie ¶wiadczenia us³ugi dozoru: 1) Otwieraniu strefy o godzinie 8:00, oraz zamykaniu o godzinie 22:00. 2) Przegl±daniu stanu technicznego wyposa¿enia strefy, odnotowaniu ewentualnych uwag w ksi±¿ce uwag oraz zg³oszeniu wszelkich zauwa¿onych usterek pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, prace winny byæ wykonane do 10:00. 3) Opró¿nianiu koszy na odpady, worki z odpadami nale¿y z³o¿yæ przed stref±, kosze nale¿y opró¿niaæ w zale¿no¶ci od potrzeb. 4) Zamiatanie alejek wraz z usuniêciem ewentualnych przerostów, sprz±tanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokó³ piaskownic, prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 5) Sprawdzenie stanu czysto¶ci ca³ej strefy oraz sprz±tniêcie wszelkich odpadów w tym po³amanych ga³êzi zalegaj±cych na terenie strefy; prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 6) Sta³y nadzór nad stref± w godzinach 11:00-11:30 i 13:00-13:30 oraz 4 godziny w porze popo³udniowo-wieczornej w godzinach 16:00-20:00. 7) Sta³y pobyt na strefie w wymiarze 6 godzin w ci±gu dnia. 8) Sprz±taniu sanitariatów 2 razy dziennie: rano i wieczorem. ¦rodki czysto¶ci zapewnia Wykonawca. 9) Podlewanie terenów zielonych w godzinach wczesnorannych lub wieczornych, w czasie wystêpowania wysokich temperatur. 10) W przypadku wyst±pienia aktów wandalizmu lub z³ego zachowania osób przebywaj±cych na terenie strefy, fakt ten nale¿y zg³osiæ pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, oraz w³a¶ciwym s³u¿bom. 11) Prowadzeniu ksi±¿ki uwag. Przewidywana miesiêczna ilo¶æ godzin na wykonanie tej czê¶ci zamówienia maksymalnie wynosi 186 godzin. Dok³adny zakres, ilo¶ci oraz warunki wykonania prac okre¶la za³±cznik nr 4a do SIWZ. Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty nale¿y przyj±æ okres 10 miesiêcy wykonania zamówienia. Czê¶æ II Dozór na Strefie rekreacji w Regu³ach ul. Wiejska Zakres prac do wykonania w trakcie ¶wiadczenia us³ugi dozoru: 1) Otwieraniu strefy o godzinie 8:00, oraz zamykaniu o godzinie 22:00. 2) Przegl±daniu stanu technicznego wyposa¿enia strefy, odnotowaniu ewentualnych uwag w ksi±¿ce uwag oraz zg³oszeniu wszelkich zauwa¿onych usterek pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, prace winny byæ wykonane do 10:00. 3) Opró¿nianiu koszy na odpady, worki z odpadami nale¿y z³o¿yæ przed stref±, kosze nale¿y opró¿niaæ w zale¿no¶ci od potrzeb. 4) Zamiatanie alejek wraz z usuniêciem ewentualnych przerostów, sprz±tanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokó³ piaskownic, prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 5) Sprawdzenie stanu czysto¶ci ca³ej strefy oraz sprz±tniêcie wszelkich odpadów w tym po³amanych ga³êzi zalegaj±cych na terenie strefy; prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 6) Sta³y nadzór nad stref± w godzinach 11:00-11:30 i 13:00-13:30 oraz 4 godziny w porze popo³udniowo-wieczornej w godzinach 16:00-20:00. 7) Sta³y pobyt na strefie w wymiarze 6 godzin w ci±gu dnia. 8) Sprz±taniu sanitariatów 2 razy dziennie: rano i wieczorem. ¦rodki czysto¶ci zapewnia Wykonawca. 9) Podlewanie terenów zielonych w godzinach wczesnorannych lub wieczornych, w czasie wystêpowania wysokich temperatur. 10) W przypadku wyst±pienia aktów wandalizmu lub z³ego zachowania osób przebywaj±cych na terenie strefy, fakt ten nale¿y zg³osiæ pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, oraz w³a¶ciwym s³u¿bom. 11) Prowadzeniu ksi±¿ki uwag. Przewidywana miesiêczna ilo¶æ godzin na wykonanie tej czê¶ci zamówienia maksymalnie wynosi 186 godzin. Dok³adny zakres, ilo¶ci oraz warunki wykonania prac okre¶la za³±cznik nr 4a do SIWZ. Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty nale¿y przyj±æ okres 10 miesiêcy wykonania zamówienia. Czê¶æ III Dozór na Strefie rekreacji w Komorowie ul. Kolejowa. Zakres prac do wykonania w trakcie ¶wiadczenia us³ugi dozoru: 1) Otwieraniu strefy o godzinie 8:00, oraz zamykaniu o godzinie 22:00. 2) Przegl±daniu stanu technicznego wyposa¿enia strefy, odnotowaniu ewentualnych uwag w ksi±¿ce uwag oraz zg³oszeniu wszelkich zauwa¿onych usterek pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, prace winny byæ wykonane do 10:00. 3) Opró¿nianiu koszy na odpady, worki z odpadami nale¿y z³o¿yæ przed stref±, kosze nale¿y opró¿niaæ w zale¿no¶ci od potrzeb. 4) Zamiatanie alejek wraz z usuniêciem ewentualnych przerostów, sprz±tanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokó³ piaskownic, prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 5) Sprawdzenie stanu czysto¶ci ca³ej strefy oraz sprz±tniêcie wszelkich odpadów w tym po³amanych ga³êzi zalegaj±cych na terenie strefy; prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 6) Sta³y nadzór nad stref± w godzinach 11:00-11:30 i 13:00-13:30 oraz 4 godziny w porze popo³udniowo-wieczornej w godzinach 16:00-20:00. 7) Sta³y pobyt na strefie w wymiarze 6 godzin w ci±gu dnia. 8) Sprz±taniu sanitariatów 2 razy dziennie: rano i wieczorem. ¦rodki czysto¶ci zapewnia Wykonawca. 9) Podlewanie terenów zielonych w godzinach wczesnorannych lub wieczornych, w czasie wystêpowania wysokich temperatur. 10) W przypadku wyst±pienia aktów wandalizmu lub z³ego zachowania osób przebywaj±cych na terenie strefy, fakt ten nale¿y zg³osiæ pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, oraz w³a¶ciwym s³u¿bom. 11) Prowadzeniu ksi±¿ki uwag. Przewidywana miesiêczna ilo¶æ godzin na wykonanie tej czê¶ci zamówienia maksymalnie wynosi 186 godzin. Dok³adny zakres, ilo¶ci oraz warunki wykonania prac okre¶la za³±cznik nr 4a do SIWZ. Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty nale¿y przyj±æ okres 10 miesiêcy wykonania zamówienia. Czê¶æ IV Dozór na Strefie rekreacji w Komorowie ul. G³ówna. Zakres prac do wykonania w trakcie ¶wiadczenia us³ugi dozoru: 1) Otwieraniu strefy o godzinie 8:00, oraz zamykaniu o godzinie 22:00. 2) Przegl±daniu stanu technicznego wyposa¿enia strefy, odnotowaniu ewentualnych uwag w ksi±¿ce uwag oraz zg³oszeniu wszelkich zauwa¿onych usterek pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, prace winny byæ wykonane do 10:00. 3) Opró¿nianiu koszy na odpady, worki z odpadami nale¿y z³o¿yæ przed stref±, kosze nale¿y opró¿niaæ w zale¿no¶ci od potrzeb. 4) Zamiatanie alejek wraz z usuniêciem ewentualnych przerostów, sprz±tanie i zamiatanie nawierzchni gumowych oraz terenów wokó³ piaskownic, prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 5) Sprawdzenie stanu czysto¶ci ca³ej strefy oraz sprz±tniêcie wszelkich odpadów w tym po³amanych ga³êzi zalegaj±cych na terenie strefy; prace winny byæ wykonane do godziny 10:00. 6) Sta³y nadzór nad stref± w godzinach 11:00-11:30 i 13:00-13:30 oraz 4 godziny w porze popo³udniowo-wieczornej w godzinach 16:00-20:00. 7) Sta³y pobyt na strefie w wymiarze 6 godzin w ci±gu dnia. 8) Sprz±taniu sanitariatów 2 razy dziennie: rano i wieczorem. ¦rodki czysto¶ci zapewnia Wykonawca. 9) Podlewanie terenów zielonych w godzinach wczesnorannych lub wieczornych, w czasie wystêpowania wysokich temperatur. 10) W przypadku wyst±pienia aktów wandalizmu lub z³ego zachowania osób przebywaj±cych na terenie strefy, fakt ten nale¿y zg³osiæ pracownikowi Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony ¦rodowiska Urzêdu Gminy Micha³owice, oraz w³a¶ciwym s³u¿bom. 11) Prowadzeniu ksi±¿ki uwag. Przewidywana miesiêczna ilo¶æ godzin na wykonanie tej czê¶ci zamówienia maksymalnie wynosi 186 godzin. Dok³adny zakres, ilo¶ci oraz warunki wykonania prac okre¶la za³±cznik nr 4a do SIWZ. Dla celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty nale¿y przyj±æ okres 10 miesiêcy wykonania zamówienia. 2.2 Klauzula spo³eczna o której mowa w art. 29 ust. 3 a Pzp (dla ka¿dej czê¶ci zamówienia) 1) Stosownie do postanowieñ art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.). 2) Rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia wchodz±cych w zakres przedmiotu zamówienia to czynno¶ci dozoru, których zakres okreslono w pkt. 2.1 SIWZ. 3) Pod pojêciem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê nale¿y rozumieæ nowo zatrudnionych pracowników, jak równie¿ ju¿ zatrudnionych u wykonawcy lub podwykonawcy. Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie powy¿sze czynno¶ci. 4) Zamawiaj±cy wymaga, aby zatrudnienie przy realizacji zamówienia trwa³o w ca³ym okresie wykonania realizacji zamówienia. 5) Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotycz± faktu zatrudniania okre¶lonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie mo¿e stanowiæ spe³nienia warunku okre¶lonego powy¿ej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy nastêpnie nie bêd± uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia 6) Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego, obowi±zany jest udokumentowaæ zatrudnianie osób, o których mowa powy¿ej. W zwi±zku z tym Wykonawca obowi±zany jest ewidencjonowaæ czas pracy tych osób ze wskazaniem to¿samo¶ci danej osoby oraz czynno¶ci, które by³y wykonywane przez tê osobê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 7) Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenie, ¿e warunek dotycz±cy stanu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê pracowników operacyjnych przy realizacji zamówienia jest w pe³ni przestrzegany. 8) W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwi±¿e umowê lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowi±zany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 9) Sk³adaj±c ofertê Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie w zakresie zatrudnienia osób przy realizacji zamówienia w ramach danej czê¶ci, zawarte w formularzu oferty, natomiast dokumentacjê potwierdzaj±c± spe³nianie tych wymogów obowi±zany bêdzie przedstawiæ na etapie realizacji zamówienia na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego. 10) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ przeprowadzania kontroli w zakresie spe³niania przez Wykonawcê wymogów dotycz±cych zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê, w miejscu wykonywania ¶wiadczenia objêtego nin. postêpowaniem. 11) Z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia ww. osób, w zwi±zku z realizacj± zamówienia wykonawca zap³aci karê umown± w wysoko¶ci 0,2 % warto¶ci zamówienia brutto. 2.3 Szczegó³owy zakres us³ug przewidzianych do wykonania okre¶lony zosta³ w za³±czniku 4a do SIWZ. 2.4. Wykonawca zobowi±zany jest: a) zapewniæ bezpieczn± organizacjê prac, b) warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ. 2.5 Orygina³ SIWZ podpisany w imieniu Zamawiaj±cego przez osoby uprawnione, stanowi±cy podstawê do rozstrzygania ewentualnych sporów zwi±zanych z tre¶ci± tego dokumentu, dostêpny jest w formie papierowej u Zamawiaj±cego i udostêpniony na stronie internetowej.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 98.38.00.00 - Us³ugi psiarni


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Dozór na strefie rekreacji w Micha³owice ul. 11 Listopada

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 25000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bartosz Lewandowski ABG Materia³y
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rodzinna 39 a
Kod pocztowy: 05-806
Miejscowo¶æ: Soko³ów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 26040.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 26040.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 50102.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: Dozór na strefie rekreacji w Regu³ach, ul. Wiejska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 28000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jerzy Pokropek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 13 a
Kod pocztowy: 05-806
Miejscowo¶æ: Nowa Wie¶
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 28830.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 28830.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 50102.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 3

NAZWA: Dozór na strefie rekreacji w Komorowie, ul. Kolejowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 28000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marian Mazur
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sko¶na 12
Kod pocztowy: 05-816
Miejscowo¶æ: Komorów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 28086.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 28086.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 50102.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 4

NAZWA: Dozór na strefie rekreacji w Komorowie, ul. G³ówna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 26500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: W³odzimierz Kostera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sk³odowskiej 7/15
Kod pocztowy: 05-825
Miejscowo¶æ: Grodzisk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 26970.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 26970.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 50102.82
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.