To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-16
Ogłoszenie nr 500059537-N-2017 z dnia 16-11-2017 r.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej: Dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu i ślinie dla Szpitala Nowowiejskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598635-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500043255-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000,
ul. ul. Nowowiejska
27,
00665
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 8252031 w. 355, 356, e-mail
zamowienia-publiczne@wp.pl, faks
022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu i ślinie dla Szpitala Nowowiejskiego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):21/DZP/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu i ślinie dla Szpitala Nowowiejskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety (części) z podziałem na: Pakiet 1: Dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu i ślinie dla Szpitala Nowowiejskiego. Pakiet 2: Dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu dla Szpitala Nowowiejskiego. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym oferta musi dotyczyć wszystkich pozycji wyszczególnionych w wybranym pakiecie. 4. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, zawierającym minimalne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A - 2B do SIWZ) oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Oferowane i dostarczone Testy muszą spełniać minimalne wymagania nie gorsze niż określone w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A - 2B do SIWZ. 6. Na Testy będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na okres minimum 12 miesięcy. 7. Dostawy Testów będą odbywały się sukcesywnie w godz. 9:00 - 14:00, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego złożonym za pośrednictwem faksu lub e-mailem. 8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć zamawiany asortyment do miejsca realizacji dostawy, w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, który nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. od dnia otrzymania zamówienia. Przez dni robocze Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt ustawowo uznanych za wolne od pracy. 9. Dostawy Testów będą realizowane na własny koszt i ryzyko Wykonawcy (niezależnie od wielkości dostawy). 10. W przypadku konieczności zakupu niektórych Testów w większej ilości niż ilość wymieniona w formularzu cenowym - opisie przedmiotu zamówienia, możliwe jest to z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy pozostałego asortymentu. 11. Zamawiający będzie zamawiał Testy zgodnie z rzeczywistym zapotrzebowaniem. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całego asortymentu wskazanego w ofercie Wykonawcy. 13. Zamawiający w obrębie jednej pozycji wymaga zaproponowania jednego rodzaju testu. 14. Test pojedynczy płytkowy ma być zabudowany. 15. Test 6 parametrowy (ślina) ma być w pełni zintegrowany. 16. Zamawiający wymaga aby test na ślinę był jednoczęściowy. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, podpisania i zamieszczenia w ofercie formularza cenowego - opisu przedmiotu zamówienia dla wybranego lub wybranych pakietów zgodnych w treści z załącznikiem nr 2A - 2B do SIWZ. W/w formularz będzie stanowił załącznik nr 2 do umowy zawartej z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 18. Testy muszą być: a) fabrycznie nowe z terminem ważności wyraźnie oznaczonym, nie krótszym niż 12 miesięcy licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, b) wolne od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych, c) oznakowane i posiadać: czytelną datę ważności, numer serii, datę produkcji (na każdym opakowaniu). 19. Wykonawca winien posiadać w odniesieniu do Testów wyszczególnionych w załączniku nr 2A - 2B do SIWZ pozwolenia na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu na każde jego żądanie odpowiednie dokumenty, w terminie 3 dni od daty wezwania. 20. Wykonawca wraz z Testami stanowiącymi przedmiot zamówienia winien dostarczyć: a) ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje, b) instrukcje w języku polskim dotyczące magazynowania i przechowywania Testów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu i ślinie dla Szpitala Nowowiejskiego. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9570.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hydrex Diagnostics Sp. z o.o. Sp. komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10335.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa testów na obecność środków psychoaktywnych w moczu dla Szpitala Nowowiejskiego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
131288.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MYLAB Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
141791.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- "Wrota Sukcesu III - Zadanie IV Doposażenie placówek w nowoczesne pomoce dydaktyczne." - 8 części. (II)
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie w ramach realizacji programu Interreg
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ APARATURY BADAWCZEJ DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNIKI INŻYNIERYJNEJ IM. PROF. JÓZEFA KOSACKIEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





