To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-15
Ogłoszenie nr 500059332-N-2017 z dnia 15-11-2017 r.
Miasto Bielsk Podlaski: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa budynku socjalnego przy ul. Jagiellońskiej 48 w Bielsku Podlaskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599240-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Bielsk Podlaski, Krajowy numer identyfikacyjny 5065898200000,
ul. ul. Kopernika
1,
17100
Bielsk Podlaski, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
0-85 73 18 100, e-mail
zp@bielsk-podlaski.pl, faks
0-85 73 18 150.
Adres strony internetowej (url): www.bielsk-podlaski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa budynku socjalnego przy ul. Jagiellońskiej 48 w Bielsku Podlaskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Izp.271.59.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa budynku socjalnego przy ul. Jagiellońskiej 48 w Bielsku Podlaskim. Zakres nadzorowanych robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka budynku mieszkalnego socjalnego oraz rozbiórka budynków gospodarczych a) Budynek mieszkalny wielorodzinny jednokondygnacyjny z poddaszem częściowo użytkowym (jedno mieszkanie), niepodpiwniczony, przykryty dachem - więźba drewniana kryta eternitem falistym, zbudowany jako wolnostojący Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 345,8m2 - powierzchnia użytkowa - 323,3m2 - kubatura - 1920m3 - ilość kondygnacji - 2 - głębokość posadowienia - ok. 0,25m Wymiary zewnętrzne budynku: - szerokość elewacji frontowej - 15,77m - długość - 28,40m - wysokość kalenicy - 7,60m b) Budynki gospodarcze były wykorzystywane na magazynowanie narzędzi oraz jako amatorskie warsztaty. Obiekty jednokondygnacyjne, niepodpiwniczone, dachy jednospadowe, kryte eternitem falistym, więźba dachowa drewniana, ściany fundamentowe betonowe z elementami kamienia polnego, ściany zewnętrzne osłonowe murowane z cegły pełnej oraz drewniane, posadzki betonowe, stolarka drzwiowa drewniana. 2) Roboty budowlane - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwukondygnacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Teren inwestycji obejmuje działkę o nr ewid. 2770/1 przy ul. Jagiellońskiej 48 w Bielsku Podlaskim w obrębie ewidencyjnym 3 Bielsk Podlaski. Działka o powierzchni 1867m2. Budynek mieszkalny socjalny wielorodzinny dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, na belkach fundamentowych żelbetowych, opartych na palach od głębokości posadowienia 1,20m do 6,70m, dach jednospadowy o kącie nachylenia 1%, pokryty membrana dachową. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 412m2 - powierzchnia użytkowa przyziemia - 338m2 - powierzchnia użytkowa piętra - 326,20m2 - powierzchnia użytkowa łącznie - 664,20m2 - kubatura zabudowy - 2430m2 - długość - 42,24m - szerokość elewacji frontowej - 10,12m - wysokość górnej krawędzi elewacji frontowej attyki - 6,40m - wysokość głównej kalenicy - 5,88m - kąt nachylenia połaci dachowej - 1% - ilość kondygnacji - 2 Obsługa w zakresie komunikacji i infrastruktury technicznej: - zaopatrzenie w wodę - w ramach istniejącego przyłącza wodociągowego, - odprowadzenie ścieków bytowych - nowoprojektowane przyłącze do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej, - zaopatrzenie w energię elektryczną - w ramach istniejącego przyłącza do sieci elektroenergetycznej, - zaopatrzenie w energię cieplną - projektowane przyłącze do miejskiej sieci ciepłowniczej (poza zakresem przedmiotu zamówienia), - obsługa komunikacyjna - istniejącym zjazdem publicznym z ul. Jagiellońskiej - miejsca postojowe - 4 miejsca postojowe ( w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej), Wyposażenie instalacyjne budynku. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: - wodociągową, - kanalizacji sanitarnej, - centralnego ogrzewania, - elektryczną, - wentylacji grawitacyjnej, - odgromową. Szczegółowy opis robót zawarty jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ Dokumentacja projektowana. 2. Szacunkowa wartość inwestycji: ok. 2.050.000,00zł. 3. Do zadań inspektora nadzoru należeć będzie między innymi: 1) zapoznanie się z dokumentacją budowlaną zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę oraz warunkami terenowymi, 2) zapoznanie się z terenem inwestycji i istniejącymi obiektami i urządzeniami, 3) sprawowanie kontroli w celu zabezpieczenia interesów Inwestora i przyszłych użytkowników w tym: - reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów (do obowiązków inspektora będzie należało egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót atestów i certyfikatów wyrobów i materiałów przed ich wbudowaniem oraz ich szczegółowa weryfikacja), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, - udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, - kontrola robót zgodnie z harmonogramem, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilości, jakości, wartości robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz dopilnowanie usunięcia wad przez Wykonawcę; 4) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego, przekazywanie zleceń nadzoru autorskiego jest dokonywane za pośrednictwem inspektora nadzoru; 5) udział w komisjach powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania; 6) sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących elementów prefabrykowanych i innych wyrobów. Dokonywanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości wyrobu przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru ma obowiązek żądania od wykonawcy odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału z równoczesnym powiadomieniem Inwestora o zaistniałym fakcie. 7) czuwanie nad przestrzeganiem zakazu wbudowania materiałów i wyrobów niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niewiadomego pochodzenia. W przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją techniczną (w tym specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót), nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót w sposób powodujący i mogący narazić Inwestora na straty - Inspektor Nadzoru zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, zgłasza Inwestorowi oraz podejmuje odpowiednie decyzje. Inspektor Nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 8) sprawdzanie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń wymaganych przez Inwestora i niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót budowlanych, 9) udział w komisjach powołanych do stwierdzenia ujawnionych wad w okresie trwania gwarancji i rękojmi (w tym udział w odbiorach pogwarancyjnych), 10) kontrola usunięcia przez wykonawcę stwierdzonych wad, 11) uczestniczenie w przejęciu przez Inwestora od wykonawcy usuniętych wad - potwierdzonych protokołem. 4. Zadanie jest planowane do dofinansowania ze środków Funduszu Dopłat przez Bank Gospodarstwa Krajowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa budynku socjalnego przy ul. Jagiellońskiej 48 w Bielsku Podlaskim |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AFW Agata Fiedoruk-Walko
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ BUDOWA I PRZEBUDOWA URZĄDZEŃ LEKKOATLETYCZNYCH NA TERENIE MOSIR W BIELSKU PODLASKIM
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa tynku zewnętrznego na elewacji kościoła pw. św. Józefa Oblubieńca w Lubiechowie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży sanitarnej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji budowy żłobków przy ul. Krzemionki, ul. Księcia Józefa, ul. Lubockiej oraz ul. Rybitwy.
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Hallera 19/ ul. Wyzwolenia 7 w Ciechanowie
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej Nr 4343W z drogą krajową Nr 50 w msc. Zawiszyn, gm. Jadów"
- Budowa lądowiska wraz z infrastrukturą dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.