eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłoczewDostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych położonych w gminie Kłoczew na potrzeby projektu pn"Kształcenie bez granic"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-14

Ogłoszenie nr 500058558-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.

Centrum Usług Wspólnych : Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych położonych w gminie Kłoczew na potrzeby projektu pn: "Kształcenie bez granic"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPOWL na lata 2014-2020 EFS

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576760-N

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500023527-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Usług Wspólnych , Krajowy numer identyfikacyjny 71037446100000, ul. Długa 24563, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 25 75 43 164, e-mail krystyna-kepka2@o2.pl, faks 25 75 43 751.
Adres strony internetowej (url): www.ugkloczew.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego dla placówek oświatowych położonych w gminie Kłoczew na potrzeby projektu pn: "Kształcenie bez granic"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia podzielony jest na części: Część 1 - Pomoce dydaktyczne w tym: Zadanie 1 - Zajęcia przyczyniające się do rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych na rynku pracy - zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów. Dostawa do: Zespołu Szkół w Kłoczewie, Zespołu Szkół w Goździe, Zespołu Szkół w Czernicu, Szkoły Podstawowej w Starym Zadybiu, Szkoły Podstawowej w Kawęczynie Zadanie 2 - Zajęcia przyczyniające się do rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych na rynku pracy - zajęcia rozwijające uzdolnienia uczniów. Dostawa do: Zespołu Szkół w Goździe, Zespołu Szkół w Czernicu, Zadanie 4 - Pomoc psychologiczno - pedagogiczna oraz doradztwo edukacyjno - zawodowe dla uczniów. Dostawa do: Zespołu Szkół w Kłoczewie, Zespołu Szkół w Goździe, Zespołu Szkół w Czernicu, Szkoły Podstawowej w Starym Zadybiu, Szkoły Podstawowej w Kawęczynie Część 2 - Wyposażenie szkolnych pracowni do przedmiotów przyrodniczych. Dostawa do: Zespołu Szkół w Kłoczewie, Zespołu Szkół w Goździe, Zespołu Szkół w Czernicu, Szkoły Podstawowej w Starym Zadybiu, Szkoły Podstawowej w Kawęczynie Część 3 - Wyposażenie szkolnych pracowni w sprzęt ICT. Dostawa do: Zespołu Szkół w Kłoczewie, Zespołu Szkół w Goździe, Zespołu Szkół w Czernicu, Szkoły Podstawowej w Starym Zadybiu, Szkoły Podstawowej w Kawęczynie Opis poszczególnych części zawiera - stanowi załączniki nr 6 SIWZ. UWAGA: Wszelkie użyte, nazwy handlowe, wymiary w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się dostawę produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1


Dodatkowe kody CPV: 32322000-6, 30230000-0, 38650000-6, 37000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pomoce dydaktyczne

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żadne wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wyposażenie szkolnych pracowni do przedmiotów przyrodniczych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie szkolnych pracowni w sprzęt ICT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264908.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACTIO Sebastian Cybulski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żabia 17
Kod pocztowy: 23-400
Miejscowość: Biłgoraj
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 285316.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 285316.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285316.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.