To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-16
Ogłoszenie nr 500058336-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "ŚRODOWISKO RODZINNE - NAJLEPIEJ W NIM!" NR RPPK.08.04.00-18-0003/17 W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020 OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROJEKT PT. "ŚRODOWISKO RODZINNE - NAJLEPIEJ W NIM!" NR RPPK.08.04.00-18-0003/17 W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020 OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521568-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500039357-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Krajowy numer identyfikacyjny 69064698600000,
ul. ul. Parkowa
28,
39200
Dębica, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
14 680 31 48, e-mail
pcprdebica@wp.pl, faks
14 680 31 21.
Adres strony internetowej (url): www.pcprpowiatdebicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA WARSZTATÓW W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PT. "ŚRODOWISKO RODZINNE - NAJLEPIEJ W NIM!" NR RPPK.08.04.00-18-0003/17 W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO NA LATA 2014-2020 OŚ PRIORYTETOWA VIII - INTEGRACJA SPOŁECZNA. DZIAŁANIE 8.4 POPRAWA DOSTĘPU DO USŁUG WSPARCIA RODZINY I PIECZY ZASTĘPCZEJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia terapii w formie stacjonarnych warsztatów: Trening Komunikacji Partnerskiej dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą oraz usługa organizacji i przeprowadzenia terapii w formie wyjazdowego warsztatu: Trening Kompetencji Rodzicielsko - Wychowawczych dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą oraz wsparcie pozostałych członków rodziny zastępczej. 2. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 80570000-0 Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1. Usługa organizacji i przeprowadzenia terapii w formie warsztatów stacjonarnych: trening komunikacji partnerskiej dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą. 1. Realizowana w 2 edycjach x 15 osób. Wymiar usługi 40 godz. x 2 edycje, min. 6 godzin dziennie. 1 godz.=60 min. 2. Termin realizacji: III 2018 r. i I 2019 r. 3. Usługa obejmuje: organizację, przeprowadzenie warsztatów stacjonarnych i usługę trenera, wynajęcia sali, materiały szkoleniowe, catering w każdym dniu warsztatów (tj. kawa, mleko do kawy, herbata, cytryna, cukier, woda mineralna, soki, ciastka cukiernicze, przekąski i jednodaniowy obiad - 2 gie danie: mięso różne 100-150g, ziemniaki, makarony, kasze 200g., surówki, napój. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił jednorodną zastawę stołową stosownie do ilości uczestników. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń i sztućców plastikowych/styropianowych). 4. Trener musi posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w realizacji wsparcia dla rodzin i/lub wychowanków pieczy zastępczej. 5. Miejsce realizacji warsztatów: powiat dębicki. 6. Budynek, pomieszczenia, w których będą świadczone usługi muszą być dostosowane architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych. 7. Sale do zajęć powinny zapewniać - toalety znajdujące się w pobliżu sal szkoleniowych. Osobne toalety dla mężczyzn i kobiet. Toalety dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Sala klimatyzowana/ogrzewana, jej powierzchnia dostosowana do liczby uczestników z dostępem do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia; 8. Materiały szkoleniowe - każdy uczestnik warsztatów musi otrzymać w pierwszym dniu harmonogram warsztatów, bezzwrotne materiały szkoleniowe opatrzone logo zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl oraz dostarczy Wykonawcy listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych przez uczestników; 9. Wykonawca zapewni przed rozpoczęciem oznakowanie warsztatów, zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl; 10. Wykonawca będzie sporządzał listy obecności na warsztatach; 11. Wykonawca sporządzi testy przed rozpoczęciem warsztatów i po ich zakończeniu tj. pre-test, i post-test. 3.2. Usługa organizacji i przeprowadzenia terapii w formie wyjazdowych warsztatów: trening kompetencji rodzicielsko-wychowawczych dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą oraz pozostałych członków rodzin zastępczych każdy w ramach 6 dniowego wyjazdu. Termin realizacji: pierwszego wyjazdowego warsztatu: VII 2018 r. i drugiego warsztatu planowany termin: I-III 2019 r., bezwzględnie termin ferii zimowych dla województwa podkarpackiego w 2019 r. 2. Usługa obejmuje do każdego wyjazdowego warsztatu: 1) terapię dla 30 osób sprawujących pieczę zastępczą tj. 2 edycje x 15 osób x 40godz. (6-8 godz. dziennie) 1 godz.=60 min.; 2) trenera przeprowadzającego 6 dniowy trening i min. 2 animatorów dla dzieci na 6 dni, którzy muszą posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w realizacji wsparcia dla rodzin i/lub wychowanków pieczy zastępczej; 3) gry, zabawy dla dzieci rodziców/opiekunów prowadzone przez min. 2 animatorów na każdym wyjeździe. Animatorzy mają za zadanie organizowanie czasu wolnego poza zajęciami dla rodziców oraz w trakcie warsztatów rodziców, organizacje czasu i opiekę nad dziećmi; 4) realizację ćwiczeń praktycznych w oparciu o umiejętności zdobyte w trakcie terapii wspólnych zajęć rodziców/opiekunów z dziećmi w ramach wspólnie spędzanego czasu; 5) zapewniony przejazd (tam i z powrotem) nie mniej niż 100km od siedziby Zamawiającego, a maksymalnie do 200km od siedziby Zamawiającego, komfortowym i bezpiecznym autokarem, sprawdzonym pod względem bezpieczeństwa przez odpowiednie służby; 6) ubezpieczenie wszystkich uczestników od NNW nie mniej niż 15 000zł/1os.; 7) zapewnione zakwaterowanie i 5 noclegów (łącznie na dwa wyjazdy: dla 90 osób tj. jedna grupa 15 osób dorosłych oraz 30 dzieci do 18 roku życia). Miejsce pobytu musi posiadać standard min. 3* w ośrodku pokoje 2, 3, 4 osobowe z możliwością dostawienia łóżka dla dziecka z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju oraz TV, Internet, czajnik. Na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, a w jego bezpośrednim otoczeniu plac zabaw dla dzieci. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom dostęp do zaplecza sportowo-rekreacyjnego. Ponadto Wykonawca wybrany wykaże przed zawarciem umowy, że będzie dysponować ośrodkiem szkoleniowym o w/w standardzie i w terminach określonych w 3.2 SIWZ na podstawie umowy/porozumienia. Zabrania się dzielenia uczestników do różnych budynków. Grupa musi być zakwaterowana w jednym budynku, w którym będą odbywały się zarówno zajęcia jak i wyżywienie; 8) wyżywienie każdego dnia - przez 6 dni (obiad dwudaniowy - przygotowany i wydany przez profesjonalną obsługę kelnerską. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił jednorodną zastawę stołową stosownie do ilości uczestników. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń i sztućców plastikowych/styropianowych. Kolacja i śniadanie w formie szwedzkiego stołu. Podczas zajęć rodziców i zabaw dla dzieci całodzienny serwis kawowy (kawa, mleko do kawy, herbata, cytryna, cukier, woda mineralna, soki, ciastka cukiernicze, przekąski), łącznie wyżywienie w dwóch warsztatach będzie obejmować: dla 90 osób tj. jedna grupa 15 osób dorosłych oraz 30 dzieci do 18 roku życia; 9) sale do zajęć i zabaw na 6 dni, toalety powinny znajdować się w pobliżu sal szkoleniowych. Osobne toalety dla mężczyzn i kobiet. Toalety dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Sala klimatyzowana/ogrzewana, jej powierzchnia dostosowana do liczby uczestników z dostępem do światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienia oświetlenia; 10) budynek, pomieszczenia, w których będą świadczone usługi muszą być dostosowane architektonicznie do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. posiadać windę, podjazd, bezpłatne miejsca parkingowe; 11) materiały szkoleniowe - każdy uczestnik warsztatów musi otrzymać w pierwszym dniu harmonogram warsztatów, bezzwrotne materiały szkoleniowe opatrzone logo zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl oraz dostarczy Wykonawcy listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych przez uczestników; 12) Wykonawca zapewni przed rozpoczęciem oznakowanie warsztatów, zgodnie z wytycznymi www.rpo.podkarpackie.pl; 13) Wykonawca sporządzi testy przed rozpoczęciem warsztatów i po ich zakończeniu tj. pre-test, i post-test; 14) Wykonawca będzie sporządzać listy obecności; 15) Wykonawca podczas pobytu zobowiązany jest zapewnić po warsztatach aktywne spędzenie czasu wolnego (np. zabawy taneczne, krótką wycieczkę, zajęcia integracyjno-sportowe, karaoke, ognisko, kulig) dostosowane do warunków pogodowych. 3.3.Wsparcie o którym mowa w ust. 3.1. realizowane będzie w godzinach dopołudniowych lub w weekendy, w czasie wolnym od nauki, pracy, w celu zapewnienia równego dostępu dla wszystkich. 3.4.Wykonawcy (terapeuci, animatorzy) usług muszą posiadać wykształcenie wyższe i min. 3 letnie doświadczenie w realizacji wsparcia dla rodzin i/lub wychowanków pieczy zastępczej. 3.5. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży Zamawiającemu: a) zaświadczenie o niekaralności Krajowego Rejestru Karnego osób, które będą realizowały usługę, b) kopie dyplomów potwierdzające wykształcenie osób, które będą realizowały usługę, c) umowę/porozumienie potwierdzającą dysponowanie ośrodkiem szkoleniowym o standardzie, o którym mowa w ust. 3.2 pkt 7 i w terminach określonych w ust. 3.2 SIWZ. d) wskaże miejsce realizacji warsztatów stacjonarnych. e) przedłoży harmonogram warsztatów, o których mowa w ust. 3.1 i 3.2. Każda zmiana harmonogramu wymaga zawiadomienia Zamawiającego. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać listy potwierdzające obecność uczestników na warsztatach, które będą załącznikiem do umowy i składać Zamawiającemu w terminie do 5 dni od zakończenia każdej edycji/warsztatów. 3.7.Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o stanie wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności o wszelkich zagrożeniach. 3.8.Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zleconych czynności z zachowaniem należytej staranności, jak również zabezpieczenia i zachowania w tajemnicy - zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej ustaniu - wszelkich informacji i danych osobowych, nie będących jawnymi, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań. 3.9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do niej - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia. 3.10. Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi żadnych dodatkowych opłat; 3.11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego; 3.12.Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia autorskich praw majątkowych do wytworzonych dokumentów na wszystkich polach eksploatacji na rzecz Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 880). 3.13.Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego. 3.14. Wykonawca oświadcza, że nie pracuje w instytucji uczestniczącej w realizacji projektu (tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia). 4.Zamawiający ma prawo sprawdzenia osób realizujących usługę w Rejestrze Sprawców Przestępstwa na Tle Seksualnym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV: 80000000-4, 80570000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
111066.66
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ośrodek Edukacji i Pomocy Pedagogicznej mgr Alicja Grzesik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109660
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe zamówienie zostało wybrane w trybie art. 39 ustawy prawo zamówień publicznych. Przetarg nieograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani wykonawcy. Co oznacza, że Zamawiający nie ograniczy zasady konkurencji.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Ojca PIO w Dębicy na 2026r.
- Dostawa konserw do Zakładu Karnego w Dębicy
- Zakup z dostawą i montażem mebli biurowych do pokojów nr 18, 42, Karta Mieszkańca, 54, 55, 56, 57, hol,127 oraz 152 w Urzędzie Miejskim w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- Dostawa wyposażenia przeznaczonego do celów Obrony Cywilnej (2)
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1322R Brzostek-Opacionka - budowa chodnika w km 3+824-3+957 w miejscowości Opacionka." - etap I w km 3+890 - 3+957
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie specjalistyczne dla KW PSP w Olsztynie na potrzeby OLiOC - DRONY
- Kompleksowa organizacja szkolenia kompetencyjnego dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu wojew. lubelskiego w przedmiocie CUS wraz organizacją wizyty studyjnej do CUS.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz ćwiczeń praktycznych z zakresu OC i OL dla przedstawicieli administracji samorządowej, jednostek organizacyjnych powiatu oraz szkół z podziałem na części
- Realizacja szkoleń na rzecz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku w ramach projektu "Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej w województwie podlaskim"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach realizacji Programu OLiOC w Gminie Szczecinek
- Usługa korepetycji z języka angielskiego i matematyki dla dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





