Ogłoszenie z dnia 2017-11-14
Ogłoszenie nr 500058271-N-2017 z dnia 14-11-2017 r.
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW ZGOK SP. Z O.O. I
ARTYKUŁÓW BHP
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581978-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500024484-N-2017, 500025737-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 51073404900000,
ul. ul. Lubelska
53,
10410
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 513 71 01, e-mail
b.baginska@zgok.olsztyn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://zgok.olsztyn.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW ZGOK SP. Z O.O. I ARTYKUŁÓW BHP
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGOK/PN/33/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. oraz artykułów bhp do siedziby Zamawiającego (ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn). 2. Środki ochrony indywidualnej oraz artykuły bhp objęte niniejszym zamówieniem mają być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. W przypadku środków ochrony indywidualnej produkowanych z wyznaczeniem okresu przydatności do użytku, minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu. 3. Dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp odbywać się będą: 3.1. sukcesywnie: a. w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego - drogą elektroniczną (e-mail) wraz z potwierdzeniem telefonicznym, 3.2. do siedziby Zamawiającego, 3.3. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18800000-7
Dodatkowe kody CPV: 18444111-4, 35113440-5, 18830000-6, 18141000-9, 18424300-0, 42924790-3, 18142000-6, 18143000-3, 18100000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
275609.92
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP "ALA" Dariusz Całka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
318215.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont nawierzchni dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Lidzbarku Warmińskim w podziale na zadania: Zadanie nr 1 Biskupiec-Dymer, Zadanie nr 2 Barcikowo-Spręcowo
- Remont budynku magazynowego nr 29 polowego sprzętu kwaterunkowego w Bemowie Piskim-postępowanie nr 62/RB
- Remont dachu budynku I/ZUS w Ełku przy ul. Wojska Polskiego 73.
- Przeprowadzenie badań sprawozdań finansowych instytucji kultury, dla których Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego jest podmiotem tworzącym.
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Szczytnie"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych tj. warzyw i owoców do Przedszkola Miejskiego Nr 24 w Olsztynie na rok 2026.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej "Niezapominajka" w Elblągu w 2026 roku''
- Dostawa wyrobów jednorazowych do wieży artroskopowej, wyrobów do artroskopii kolana, naprawy łąkotki oraz innych akcesoriów ortopedycznych (...), w podziale na 11 części.
- Serwis i wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK Sp. z o.o.
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej III postępowanie
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej/ochronnej oraz obuwia roboczego/ochronnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawy rękawiczek medycznych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





