To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-16
Ogłoszenie nr 500057453-N-2018 z dnia 16-03-2018 r.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe: Usługi w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513988-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 1286757000000,
ul. ul. Krypska
39,
04082
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
228 102 096, e-mail
dzialzamowien@szpzlo.praga-pld.pl, faks
228 100 604.
Adres strony internetowej (url): www.szpzlo.praga-pld.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZPZLO/ZP/01/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie konserwacji aparatury i sprzętu medycznego należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe tj. utrzymanie w pełnej sprawności techniczno - eksploatacyjnej aparatury medycznej znajdującej się Zakładach Lecznictwa Otwartego SZPZLO Warszawa Praga Południe wraz z prowadzeniem paszportów technicznych sprzętu medycznego oraz założeniem paszportów w przypadku ich braku. W zakres usług wchodzą prace konserwacyjne określone przez producenta aparatu, kontrola i regulacja napięć i innych parametrów układów elektronicznych, kontrola układów mechanicznych, czyszczenie styków, kontrola stanu izolacji i instalacji ochrony aparatu, usuwanie usterek, dokonywanie napraw bieżących i sprawdzanie działania aparatu wraz z materiałami zużywalnymi koniecznymi przy wykonywaniu prac konserwacyjnych oraz ocena stanu technicznego aparatury. W przypadku konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji, zostanie wydane (bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego) odpowiednie orzeczenie techniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz rodzaje i ilości sprzętu medycznego określone są oddzielnie dla każdego w/w Zadania w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, składający się z Załączników od Nr 1/1 do Nr 1/13
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50421000-2
Dodatkowe kody CPV: 50421200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi aparatów elektrochirurgicznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2952.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: NAZWA USŁUGI KONSERWACJI WRAZ Z NAPRAWAMI BIEŻĄCYMI DEFIBRYLATORÓW LIFEPAK 1000 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1.Podstawa prawna unieważnienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami). 2.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia - okoliczności skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania: W postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 3.Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi aparatów do kriochirurgii i krioterapii |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2250.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Naprawczy Aparatury Medycznej POLMED
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1476.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi wywoływarki automatycznej |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1.Podstawa prawna unieważnienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami). 2.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia - okoliczności skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania: W postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. 3.Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017r. poz. 1579 z późn. zmianami). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi sprzętu endoskopowego (zabiegowego). |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1.Podstawa prawna unieważnienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami). 2.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia - okoliczności skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania: W postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. 3.Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017r. poz. 1579 z późn. zmianami). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi aparatu SIEMENS USG SONOLINE G60S z głowicami |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1476.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi aparatów USG VIVID 3 z głowicami i Logiq P6 z głowicami |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2214.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi aparatu RTG - pantomograf |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIKOL SYSTEMS Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5904.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi aparatu RTG - zębowy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIKOL SYSTEMS Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5904.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi aparatu RTG QUANTUM MEDICAL IMAGING |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2375.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIKOL SYSTEMS Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6888.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi unitów stomatologicznych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDSERVICE Ryszard Rok
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi autorefraktometru |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1.Podstawa prawna unieważnienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami). 2.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia - okoliczności skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania: W postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. 3.Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017r. poz. 1579 z późn. zmianami). |
|
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Usługi konserwacji wraz z naprawami bieżącymi sprzętu laboratoryjnego |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1.Podstawa prawna unieważnienia: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami). 2.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia - okoliczności skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania: W postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 3.Uzasadnienie prawne unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2017 r. poz. 1579 z późn. zmianami). |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych/ kalibracji/ legalizacji/ wzorcowania/ walidacji sprzętu medycznego część 4.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych oraz napraw urządzeń medycznych będących własnością Zamawiającego
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





