eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlina-Zdrój › "JEDLINKA droga dojazdowa do gruntów rolnych" - przebudowa drogi gminnej.



Ogłoszenie z dnia 2017-11-13

Ogłoszenie nr 500057439-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.

Jedlina-Zdrój: "JEDLINKA droga dojazdowa do gruntów rolnych" - przebudowa drogi gminnej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 502532-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 97519-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlina-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89071820200000, ul. ul. Poznańska 2, 58330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8455215; 8455216; 8855054, e-mail zamowienia@jedlinazdroj.eu, faks 74 8855269.
Adres strony internetowej (url): www.jedlinazdroj.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"JEDLINKA droga dojazdowa do gruntów rolnych" - przebudowa drogi gminnej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPZ.271.1.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowane w ramach zdania pn.: "JEDLINKA droga dojazdowa do gruntów rolnych" obejmujące przebudowę drogi gminnej ul. Zagórskiej w Jedlinie-Zdroju, dz. nr 253, 256 i 260 obręb nr 0005 - Jedlina, Gmina Jedlina-Zdrój. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekty budowlane, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Przedmiary robót, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45110000-1,

45111000-8,

45233300-2,

45233222-1,

45233290-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 16 czerwca 2017 r. do dnia 13 listopada 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. , spbdim@wp.pl , ul. Częstochowska Nr 12, 58-100, Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 398881.26 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zamówienia do dnia 8.12.2017 r,

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z wystąpieniem robót dodatkowych, określonych Protokołem Konieczności Nr 1/2017 z dnia 20 października 2017 r. zachodzi konieczność wprowadzenia zmian do umowy w zakresie udzielenia zamówienia dodatkowego na roboty budowlane wynikające z ww. Protokołu Konieczności i zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania dodatkowych robót o wartość /+/ 34.524,99 zł brutto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wartośc zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za roboty dodatkowe stanowi 7,04% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu wykonania zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy wynika z konieczności wykonania niżej wymienionych robót budowlanych nieprzewidzianych umową podstawową, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a konieczność ich wykonania stwierdzono na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Stwierdzono konieczność wykonania następujących robót: 1) wykonanie sączków podłużnych i poprzecznych z kruszywa kamiennego o frakcji 16/63mm w osłonie z geowłókniny i z rurką PCW Ø 150mm (drenaż francuski), 2) usunięcie warstwy słabonośnej nawodnionego gruntu (gliny piaszczyste oraz iły) oraz wzmocnienie podłoża gruntowego koryta poprzez wykonanie narzutu z kamienia łamanego niezwiązanego o frakcji 500/700mm, spełniającego jednocześnie funkcję nasypu filtracyjnego, 3) wykonanie przepustu pod koroną drogi w km 0+235, z rur polietylenowych HDPE lub PCW o średnicy Ø 400mm i długości L=8,0m. Dokonane zmiany umowy nie zmieniają ogólnego charakteru umowy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.