Ogłoszenie z dnia 2017-11-13
Ogłoszenie nr 500057439-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.
Jedlina-Zdrój: "JEDLINKA droga dojazdowa do gruntów rolnych" - przebudowa drogi gminnej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502532-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 97519-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jedlina-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 89071820200000,
ul. ul. Poznańska
2,
58330
Jedlina-Zdrój, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 8455215; 8455216; 8855054, e-mail
zamowienia@jedlinazdroj.eu, faks
74 8855269.
Adres strony internetowej (url): www.jedlinazdroj.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"JEDLINKA droga dojazdowa do gruntów rolnych" - przebudowa drogi gminnej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPZ.271.1.9.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowane w ramach zdania pn.: "JEDLINKA droga dojazdowa do gruntów rolnych" obejmujące przebudowę drogi gminnej ul. Zagórskiej w Jedlinie-Zdroju, dz. nr 253, 256 i 260 obręb nr 0005 - Jedlina, Gmina Jedlina-Zdrój. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekty budowlane, stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Przedmiary robót, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45111000-8,
45233300-2,
45233222-1,
45233290-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 16 czerwca 2017 r. do dnia 13 listopada 2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
13/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. ,
spbdim@wp.pl ,
ul. Częstochowska Nr 12,
58-100,
Świdnica, kraj/woj.
dolnośląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
13/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zamówienia do dnia 8.12.2017 r,
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z wystąpieniem robót dodatkowych, określonych Protokołem Konieczności Nr 1/2017 z dnia 20 października 2017 r. zachodzi konieczność wprowadzenia zmian do umowy w zakresie udzielenia zamówienia dodatkowego na roboty budowlane wynikające z ww. Protokołu Konieczności i zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania dodatkowych robót o wartość /+/ 34.524,99 zł brutto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Wartośc zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za roboty dodatkowe stanowi 7,04% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana terminu wykonania zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy wynika z konieczności wykonania niżej wymienionych robót budowlanych nieprzewidzianych umową podstawową, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, a konieczność ich wykonania stwierdzono na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Stwierdzono konieczność wykonania następujących robót:
1) wykonanie sączków podłużnych i poprzecznych z kruszywa kamiennego o frakcji 16/63mm w osłonie z geowłókniny i z rurką PCW Ø 150mm (drenaż francuski),
2) usunięcie warstwy słabonośnej nawodnionego gruntu (gliny piaszczyste oraz iły) oraz wzmocnienie podłoża gruntowego koryta poprzez wykonanie narzutu z kamienia łamanego niezwiązanego o frakcji 500/700mm, spełniającego jednocześnie funkcję nasypu filtracyjnego,
3) wykonanie przepustu pod koroną drogi w km 0+235, z rur polietylenowych HDPE lub PCW o średnicy Ø 400mm i długości L=8,0m.
Dokonane zmiany umowy nie zmieniają ogólnego charakteru umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.