eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-10

Ogłoszenie nr 500056671-N-2017 z dnia 10-11-2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597104-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

46/ZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych na potrzeby pracy Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy. Dostarczone artykuły biurowe muszą być dobrej jakości oraz odpowiadać wymaganiom polskich norm. Każdy artykuł biurowy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, sporządzając formularz cenowy w kolumnie 7 wskazał nazwę artykułu i typ oraz producenta dla wszystkich pozycji. 3. Dodatkowo Zamawiający wymaga, żeby wybrane artykuły (wymienione w formularzu cenowym): 1, 3, 7-8, 12-14, 22, 24-25, 57, 59, 61, 63, 70,73-75, dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana, w celu identyfikacji zawierały trwale umiejscowione przez producenta co najmniej jedno z oznaczeń: - znak, symbol producenta (wypukły, wklęsły lub nadrukowany), - znak marki (wypukły, wklęsły lub nadrukowany), - nr katalogowy producenta (wypukły, wklęsły lub nadrukowany). W przypadku braku oznaczeń na artykułach, Zamawiający dopuszcza oznaczenie identyfikacyjne na opakowaniach. 4. Przedmiot umowy będzie dostarczany partiami (4 dostawy w okresie obowiązywania umowy) w dniach pracy Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 15.00, na podstawie zleceń składanych Wykonawcy przez przedstawiciela Zamawiającego pocztą elektroniczną. Zlecenia będą określać ilość poszczególnych artykułów biurowych oraz miejsce (adres) i dokładny termin dostawy do Zamawiającego. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy i rozładuje ręcznie na własny koszt i ryzyko w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego. 6. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres: od dnia podpisania umowy do 18.12.2017 r. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres, warunki i sposób wykonania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z formularzem cenowym. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego i stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia o zamówieniu pod adresem www.wola.waw.pl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205672.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Amad Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@amad.pl
Adres pocztowy: Łąkowa 31
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 252177.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.