eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRealizacja projektu do budżetu partycypacyjnego pn. "Więcej tlenu! Nasadzenia drzew i krzewów na Odolanach" (znak sprawy45/ZP/17)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-08

Ogłoszenie nr 500055626-N-2017 z dnia 08-11-2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Realizacja projektu do budżetu partycypacyjnego pn. "Więcej tlenu! Nasadzenia drzew i krzewów na Odolanach" (znak sprawy: 45/ZP/17)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597249-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja projektu do budżetu partycypacyjnego pn. "Więcej tlenu! Nasadzenia drzew i krzewów na Odolanach" (znak sprawy: 45/ZP/17)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

45/ZP/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu do budżetu partycypacyjnego pn. "Więcej tlenu! Nasadzenia drzew i krzewów na Odolanach". Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Sadzenie drzew i krzewów: 50 szt. drzew (gatunki: graby/dęby kolumnowe, klony kuliste, lipy drobnolistne, wiśnie pospolite odm "Umbraculifera", buki pospolite) oraz 300 szt. krzewów (gatunki: irga błyszcząca, ognik szkarłatny w odm.) na Odolanach w lokalizacjach: ul. Studzienna, ul. Sowińskiego, ul. Worcella, ul. Gizów, teren zieleni na skrzyżowaniu ul. Kasprzaka, ul. Ordona Jakość materiału roślinnego: Drzewa powinny spełniać podstawowe wymogi jakości dla dorosłego materiału : -pokrój rośliny typowy dla gatunku lub odmiany, prawidłowo uformowany. - pień prosty silny z zabliźnionymi miejscami po cięciach formujących, - obwody pni na wys. 100 cm muszą wynosić minimum 14 cm, - bryła korzeniowa proporcjonalnie uformowana do części nadziemnej, zwarta, nieprzesuszona i prawidłowo zapakowana (balot) bądź korzenie wykształcone proporcjonalnie w stosunku do rozmiaru pojemnika (kontenera), - liczba szkółkowań (przesadzenia w szkółce min 2 razy optymalnie 3-4 razy), - brak uszkodzeń mechanicznych i oznak chorobowych części nadziemnych i podziemnych, Krzewy - powinny posiadać nie mniej niż trzy pędy szkieletowe np. pojemnik C3, z typowymi dla gatunku/odmiany rozgałęzieniami ukształtowanymi w strefie do 10 cm nad szyją korzeniową. b) Wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych (6 szt.) c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania usługi określa: - wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, - opis przedmiotu zamówienia, który jest integralną częścią wzoru umowy. 2) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby osobyrealizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z sadzeniem drzew i krzewów były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawodzie 16
Kod pocztowy: 02-981
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 67300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79758.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: ok. 60%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.