eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówKompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-14

Ogłoszenie nr 500055115-N-2018 z dnia 14-03-2018 r.

Gmina Sulechów: Kompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513233-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail bz@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.10.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe, prace naprawcze urządzeń energetycznych i urządzeń oświetlenia zewnętrznego według wykazu obiektów oświetleniowych na terenie Gmi-ny Sulechów. 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w roku 2018 w zależności od potrzeb Zamawiającego w zakresie obejmującym następujący zakres: 1) natychmiastowe usuwanie zgłoszonych awarii obwodów oświetleniowych, a także zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, spowodowanych przez uszko-dzone elementy instalacji oświetleniowej, 2) przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, za pośrednictwem telefaksu lub poczty e-mail od Zamawiającego o nieprawidłowym działaniu oświetlenia i niezwłoczne usuwanie nieprawidłowości, 3) bieżącą, niezbędną wymianę niesprawnych elementów oświetlenia, w szczególności źródeł światła, dławików, układów zapłonowych, oprawek, gniazd i wkładek bezpiecznikowych, styczników, przewodów wysięgników terminach od momentu powiadomienia do wykona-nia następującego zakresu prac: teren miasta tereny wiejskie naprawa urządzeń sterowania oświetleniem 24 godzin 24 godzin naprawa linii napowietrznej 48 godzin 48 godzin naprawa linii kablowej 5 dni 7 dni wymiana zużytych pojedynczych źródeł światła 5 dni 7 dni 4) regulację i wymianę niesprawnych zegarów sterujących oświetleniem, 5) mycie wskazanych przez Zamawiającego kloszy opraw oświetleniowych 1 raz w ciągu roku 6) kontrolę stanu oświetlenia przy włączonym oświetleniu - 2 razy w okresie obowiązywania umowy, przy czym 1 kontrola zostanie przeprowadzona przed końcem kwietnia a druga przed końcem października, 7) bieżącą konserwację i remonty szafek sterowniczych, tablic oświetleniowych i elementów układu sterującego oświetleniem - według potrzeb, 8) sprawdzenie posadowienia, przywracanie pionowości słupów oraz sprawdzanie mocowa-nia oraz kontrolę stanu technicznego wysięgników i opraw - jeden raz w okresie obowią-zywania umowy, 9) sprawdzanie oraz regulacje położenia opraw i odbłyśników - według potrzeb, 10) konserwację metalowych konstrukcji latarń, uzupełnianie obejm i drzwiczek oraz uzupeł-nianie numeracji słupów - według potrzeb, 11) usuwanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe - według potrzeb, 12) prowadzenie prac pod napięciem na sieci Enea Operator na odcinkach skojarzonych z li-niami oświetleniowymi, 13) prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach oświetlenia i ich naprawie, 14) wykonywanie pozostałych, nieopisanych wyżej usług towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania usługi konserwacji i utrzymania oświetlenia będącego własno-ścią Gminy Sulechów, niezależnie od literalnych postanowień umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 15) udzielenie przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot świadczeń, tj. wykonane usługi konserwacji, naprawy itp. oraz dostarczone w związku z nimi materiały i części. 3. Zamówieniem objętych jest 880 szt. punków oświetleniowych oraz 5 szt. sygnalizacji świetlnych, których szczegółową lokalizację określa III rozdział do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonu-jących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 niniejszej umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016r., poz. 1666). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każ-dym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamó-wienia w zakresie opisanym w ust. 1powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej, 2) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ust. 1 powyżej, oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1


Dodatkowe kody CPV: 50232110-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 71544.72
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Instalatorstwo Elektryczne Henryk Okupski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chwalim 98
Kod pocztowy: 66-120
Miejscowość: Kargowa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 57200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 57200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.