eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RozdrażewMODERNIZACJA BUDYNKU PRZYCHODNI ZDROWIA W ROZDRAŻEWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-07

Ogłoszenie nr 500054510-N-2017 z dnia 07-11-2017 r.

Gmina Rozdrażew: MODERNIZACJA BUDYNKU PRZYCHODNI ZDROWIA W ROZDRAŻEWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598087-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rozdrażew, Krajowy numer identyfikacyjny 25085518500000, ul. ul. Rynek 3, 63708 Rozdrażew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 221 305, e-mail wjasniak@rozdrazew.pl, faks 627 221 370.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA BUDYNKU PRZYCHODNI ZDROWIA W ROZDRAŻEWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.1.OZ.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dobudowa windy wraz z dojściami do budynku przychodni zdrowia oraz częściowa termomodernizacja tego budynku, działka 262/5, obręb Rozdrażew, ul. Krotoszyńska 9. Zakres prac obejmuje: etap I - dobudowa windy 1) Roboty rozbiórkowe konstrukcji schodów i stropów żelbetowych, chodników wraz z wywiezieniem gruzu z terenu budowy - 3,535 m³ 2) Roboty ziemne i drogowe 40,792 m³ 3) Konstrukcja szybu windy z fundamentami 7,581 m³ 4) Mury wózkowni wraz ze stropem i schodami - 43,930 m² 5) Montaż drzwi aluminiowych i okien PCV - 13,32 m² 6) Roboty izolacyjno-dekarskie windy i wózkowni -24,226 m² 7) Roboty uzupełniające ( tynki, malowanie ) - 119,86 m² 8) Balustrady stalowe tarasowe- 33 mb 9) Dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego - 1 komplet etap II - termorenowacja elewacji ściany zachodniej i północnej 1) Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi Atlas Stopter - 271,630 m² 2) Cienkowarstwowa warstwa elewacyjna z tynku silikonowego - 271,630 m² 3) Montaż okien PCV trzyszybowych wraz z obróbką osadzenia - 24,063 m² 4) Obróbki blacharskie - 20,130 m² 5) Wymiana instalacji odgromowej - komplet 6) Termorenowacja stropodachu - 285,600 m² 7) Pokrycie dachu papą termozgrzewalną - 302,736 m² Uwaga: Wymienione w przedmiarze robót nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późn. zm.). Uwaga: Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania: - wszystkich robót, które określa przedmiar robót/kosztorys ofertowy, - Dodatkowe informacje Zamawiającego ? Plac budowy Zamawiający przekaże w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. ? Tabele R (robocizna), M (materiały), S (sprzęt) - załączone do kosztorysu ofertowego nie muszą być wypełniane, a obrazują poglądowo zakres prac i nakładów jakie należy ponieść. ? Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć plac budowy zgodnie z przepisami ochrony ppoż. i bhp. ? Urządzenia i materiały, stosowane przy realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 469474.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H. NAWROT Sp.z.o.o.
Email wykonawcy: r.nawrot@vp.pl
Adres pocztowy: Budy 55, 63-708 Rozdrażew
Kod pocztowy: 63-708
Miejscowość: Rozdrażew
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 469474.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 469474.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 469474.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 165000.00 PLN

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.