To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-13
Ogłoszenie nr 500054415-N-2018 z dnia 13-03-2018 r.
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza: DOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHNI i STOŁÓWKI SZPITALNEJ ORAZ ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501449-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o. o. // Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2 // Adres do korespondencji: 87-100 Toruń, ul. M. Skłodowskiej-Curie 73 // KRS_00003311628; NIP_9562252941; REGON_340600685 // Michał Struziński (m.struzinski@kpim.pl); Małgorzata Sondej-Orłowska (m.sondej-orlowska@kpim.pl)
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza // Adres: 86-100 Świecie ul. Sądowa 18 // KRS_0000034171; NIP_5591699097; REGON_000291523 // Dariusz Rutkowski (d.rutkowski@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl); Zenon Gackowski (zgackowski@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl)
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, Krajowy numer identyfikacyjny 29152300000,
ul. ul. Sądowa
18,
86100
Świecie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 33 08 305, e-mail
sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, faks
52 33 24 541.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Przygotowanie postępowania
1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przygotowane przez Szpital.
2.Szpital przekaże Spółce wszelkie dokumenty związane z przeprowadzonym postępowaniem niezbędne do jego wykonania w celu prawidłowego wykonania postanowień niniejszej umowy.
3.Strony wzajemnie przekazują sobie wszelkie inne informacje niezbędne dla prawidłowego i gospodarnego przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4.Obowiązki określone w ust. 2 i 3 Szpital zrealizuje niezwłocznie od daty podpisania porozumienia.
5.Szpital nie rozpocznie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przed uzgodnieniem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzoru umowy o udzielenie zamówienia publicznego ze Spółką.
Obowiązki stron w trakcie postępowania
1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Szpital.
2.Szpital przekazuje Spółce pocztą elektroniczną projekt pism przekazywanych wykonawcom. Nie dotyczy to informacji z otwarcia ofert oraz innych pism o charakterze sprawozdawczym.
3.Spółka może wnieść zastrzeżenia do projektu pisma najpóźniej w następnym dniu roboczym.
4.Szpital nie może istotnie zmienić specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzoru umowy o udzielenia zamówienia publicznego bez zgody Spółki.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHNI i STOŁÓWKI SZPITALNEJ ORAZ ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):V. 271. 1. 2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni i stołówki szpitalnej oraz zakup samochodu dostawczego dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza w Świeciu. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części: CZĘŚĆ 1. - WYPOSAŻENIE KUCHNI (147 pozycji) , CZĘŚĆ 2. - WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI (6 pozycji) , CZĘŚĆ 3. - WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI (SZAFY UBRANIOWO-AKTOWE) , CZĘŚĆ 4. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1., 2. i 3. zawiera załącznik do SIWZ nr 2 (formularze cenowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY zawiera załącznik do SIWZ nr 3 . Zapłata należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem bankowym w terminie 30 dni po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury. Zamawiającemu zostanie udzielona min. 24 miesięczna gwarancja sprawnego działania zaoferowanego towaru. Za zaoferowanie dłuższego terminu gwarancji w odniesieniu do części 5. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. Pkt 13. SIWZ .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39710000-2, 39720000-5, 39310000-8, 39100000-3, 39300000-5, 34130000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1. - WYPOSAŻENIE KUCHNI (147 pozycji) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
192775.53
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
159110.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2. - WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI (6 pozycji) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57890.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BENER MICHAŁ BENKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38350.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3. - WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI (SZAFY UBRANIOWO-AKTOWE) |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1700.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BENER MICHAŁ BENKA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKOŁAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
111097.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- "Dożywianie uprawnionych świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej w Świeciu w formie gorącego posiłku na rok 2026"
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- "Dostawa agregatów prądotwórczych oraz masztu oświetleniowego z agregatem - II postępowanie"
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Świeciu
- Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz zapewnienia ciągłości dostaw
- Budowa pomieszczeń magazynowych z funkcją garażową
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdów specjalnych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa środków czystości dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn.: "Przebudowa, rozbudowa i remont Przedszkola "Baśniowy Dworek" w Golinie wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem"
- Sukcesywna dostawa zabudów meblowych wraz z montażem oraz dostawa mebli typowych wykonywanych na wymiar dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- ZP-261-83/2025 Dostawa wyposażenia na potrzeby rozbudowy Oddziału Klinicznego Onkologii, Chemioterapii i Immunoterapii Nowotworów oraz Pracowni PET
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku" - Postępowanie II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





