eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiecieDOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHNI i STOŁÓWKI SZPITALNEJ ORAZ ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-13

Ogłoszenie nr 500054415-N-2018 z dnia 13-03-2018 r.

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza: DOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHNI i STOŁÓWKI SZPITALNEJ ORAZ ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501449-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o. o. // Adres: 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2 // Adres do korespondencji: 87-100 Toruń, ul. M. Skłodowskiej-Curie 73 // KRS_00003311628; NIP_9562252941; REGON_340600685 // Michał Struziński (m.struzinski@kpim.pl); Małgorzata Sondej-Orłowska (m.sondej-orlowska@kpim.pl)
Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza // Adres: 86-100 Świecie ul. Sądowa 18 // KRS_0000034171; NIP_5591699097; REGON_000291523 // Dariusz Rutkowski (d.rutkowski@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl); Zenon Gackowski (zgackowski@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl)


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza, Krajowy numer identyfikacyjny 29152300000, ul. ul. Sądowa 18, 86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 33 08 305, e-mail sekretariat@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, faks 52 33 24 541.
Adres strony internetowej (url): http://bip.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Przygotowanie postępowania 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przygotowane przez Szpital. 2.Szpital przekaże Spółce wszelkie dokumenty związane z przeprowadzonym postępowaniem niezbędne do jego wykonania w celu prawidłowego wykonania postanowień niniejszej umowy. 3.Strony wzajemnie przekazują sobie wszelkie inne informacje niezbędne dla prawidłowego i gospodarnego przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4.Obowiązki określone w ust. 2 i 3 Szpital zrealizuje niezwłocznie od daty podpisania porozumienia. 5.Szpital nie rozpocznie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przed uzgodnieniem treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzoru umowy o udzielenie zamówienia publicznego ze Spółką. Obowiązki stron w trakcie postępowania 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi Szpital. 2.Szpital przekazuje Spółce pocztą elektroniczną projekt pism przekazywanych wykonawcom. Nie dotyczy to informacji z otwarcia ofert oraz innych pism o charakterze sprawozdawczym. 3.Spółka może wnieść zastrzeżenia do projektu pisma najpóźniej w następnym dniu roboczym. 4.Szpital nie może istotnie zmienić specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wzoru umowy o udzielenia zamówienia publicznego bez zgody Spółki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHNI i STOŁÓWKI SZPITALNEJ ORAZ ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

V. 271. 1. 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia kuchni i stołówki szpitalnej oraz zakup samochodu dostawczego dla Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza w Świeciu. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części: CZĘŚĆ 1. - WYPOSAŻENIE KUCHNI (147 pozycji) , CZĘŚĆ 2. - WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI (6 pozycji) , CZĘŚĆ 3. - WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI (SZAFY UBRANIOWO-AKTOWE) , CZĘŚĆ 4. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1., 2. i 3. zawiera załącznik do SIWZ nr 2 (formularze cenowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY zawiera załącznik do SIWZ nr 3 . Zapłata należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem bankowym w terminie 30 dni po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury. Zamawiającemu zostanie udzielona min. 24 miesięczna gwarancja sprawnego działania zaoferowanego towaru. Za zaoferowanie dłuższego terminu gwarancji w odniesieniu do części 5. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty - zob. Pkt 13. SIWZ .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 39710000-2, 39720000-5, 39310000-8, 39100000-3, 39300000-5, 34130000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ 1. - WYPOSAŻENIE KUCHNI (147 pozycji)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 192775.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "BMS" SPÓŁKA JAWNA Z. BIELECKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. STASZICA 22
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: KWIDZYN
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159110.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143932.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187311.76
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ 2. - WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI (6 pozycji)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57890.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BENER MICHAŁ BENKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. WILEŃSKA 59B/15
Kod pocztowy: 80-215
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51031.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: CZĘŚĆ 3. - WYPOSAŻENIE STOŁÓWKI (SZAFY UBRANIOWO-AKTOWE)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BENER MICHAŁ BENKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. WILEŃSKA 59B/15
Kod pocztowy: 80-215
Miejscowość: GDAŃSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: CZĘŚĆ 4. - SAMOCHÓD DOSTAWCZY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIKOŁAJCZAK SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. ARMII KRAJOWEJ 250
Kod pocztowy: 85-689
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 111097.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 111097.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 111097.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.