Ogłoszenie z dnia 2017-11-06
Ogłoszenie nr 500054214-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.
Orla: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Orla
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020; Oś priorytetowa V - Gospodarka Niskoemisyjna; Działanie 5.3 - Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej; Poddziałanie 5.3.1 - Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523977-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 111400
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Orla, Krajowy numer identyfikacyjny 5065960000000,
ul. ul. Mickiewicza
5,
17106
Orla, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 730 57 81, e-mail
ugorla@orla.pl, faks
085 730 57 80.
Adres strony internetowej (url): bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Orla
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Umowy zamówienia jest termomodernizacja czynnego budynku administracyjnego - siedziby Urzędu Gminy Orla. Budynek dwukondygnacyjny o wymiarach 18.92 m x 12,72 m jest zlokalizowany w Orli przy ul. Mickiewicza 5, na działce oznaczonej nr geodezyjnym 272/1. Prace termomodernizacyjne i remontowe będą prowadzone przy czynnym budynku użyteczności publicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację - remont budynku administracyjnego Urzędu Gminy Orla, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe: a) pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, b) stolarki okiennej PCV i drewnianej, c) okładzin ścian zewnętrznych z blachy trapezowej, d) demontaż kotła i instalacji centralnego ogrzewania (piwnica, parter i pierwsze piętro), 2) wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej z obróbkami blacharskimi, 3) wykonanie termoizolacji i ocieplenia ścian piwnic, 4) wykonanie termoizolacji styropianem ścian nadziemia, 5) wymianę stolarki okiennej piwnicy, parteru i I piętra budynku, 6) wymianę drzwi zewnętrznych, 7) wykonanie elewacji budynku z tynku silikatowego z malowaniem, 8) remont schodów zewnętrznych i wykonanie ich zadaszenia, 9) wykonanie opaski chodnikowej wokół budynku, 10) naprawę zniszczonej podczas robót zieleni wokół budynku, 11) szpachlowanie malowanie ścian i sufitów wewnątrz budynku - w pomieszczeniach, w których zostaną wymienione okna i przeprowadzone prace instalacyjne, wymiana parapetów. 12) modernizację kotłowni i instalacji CO: a) montaż nowego kotła na opał stały- pellet wraz z instalacją CO, b) wymiana grzejników w piwnicy, na parterze i I piętrze budynku, c) montaż nowych elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy wody, d) wykonanie prób i pomiarów ciśnieniowych, 13) roboty elektryczne: a) wykonanie nowej instalacji odgromowej, b) montaż na dachu budynku paneli fotowoltaicznych o mocy 4,5 KW - 18 sztuk ogniw, c) przebudowa instalacji elektrycznej w kotłowni na potrzeby nowych urządzeń, d) wymiana opraw oświetleniowych w budynku oraz wymiana oświetlenia zewnętrznego, e) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, 14) wykonanie dokumentacji powykonawczej, świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.
II.4) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 31.10.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Roboty budowlane zaniechane i zamienne. Zmiana terminu realizacji zamówienia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Roboty dodatkowe z branży sanitarnej i elektrycznej. Zmiana (zwiekszenie) wynagrodzenia Wykonawcy i zmiana terminu realizacji zamówienia
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wady w dokumentacji projektowej ujawnione w trakcie realizacji robót sanitarnych oraz ujawniony nieodpowiedni stan przyłącza energetycznego (uwidoczniony po rozbiórce ocieplenia ścian zewnętrznych) spowodował konieczność zaniechania części robót oraz wykonania robót zamiennych i dodatkowych, niezbędnych do zapewnienia funkcjonalności i racjonalności użytkowania modernizowanego obiektu. W związku z powyższym uległ też zmianie (został przedłużony) termin realizacji zadania.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





