eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UrzędówDostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie. Część III - zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-06

Ogłoszenie nr 500053601-N-2017 z dnia 06-11-2017 r.

Gmina Urzędów: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie. Część III - zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Dobra jakość edukacji w Urzędowie" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, działanie 12.2 Kształcenie ogólne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593152-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500036630-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Urzędów, Krajowy numer identyfikacyjny 54908043729, ul. ul. Rynek 26, 23250 Urzędów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 822 50 42, e-mail przetargi@urzedow.pl, faks 81 822 51 50.
Adres strony internetowej (url): www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie. Część III - zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP:271.31.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest - dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie. Część III - zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania Wymagania ogólne: 1) Dopuszcza się oferowanie pomocy dydaktycznych i oprogramowania równoważnych, o zagadnieniach zakreślonych przez zamawiającego, cechach i parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącego załącznik nr 1b, które należy traktować jako asortyment wzorcowy spełniający minimalne wymagania; 2) Przy zaoferowaniu rozwiązań innych niż wymienione jako wzorcowe , wykonawca musi wykazać ich równoważność zgodną z zapisami siwz i załącznikami. Ciężar udowodnienia, że pomoce dydaktyczne i oprogramowanie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące cechy, parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające użytkowanie oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3) Urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji ( gdy dotyczy) 4) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 5) Zamawiający łącznie z ofertą wymaga przedstawienia wypełnionego załącznika nr 1b w zakresie oferowanego asortymentu np. nazwa, model, producent, autor itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części, został zawarty w załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie stanowił również załącznik do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 38000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96979.09
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wyposażenie Wnętrz Rej Dominik
Email wykonawcy: biuro.rej@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Mieszka I 16
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: krasnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98932.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98932.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98932.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.