eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyzdry › Budowa targowiska w Pyzdrach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-12

Ogłoszenie nr 500053391-N-2018 z dnia 12-03-2018 r.

Urząd Gminy i Miasta: Budowa targowiska w Pyzdrach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507256-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500020377-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy i Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 52959700000, ul. ul. Taczanowskiego 1, 62310 Pyzdry, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 768 333, e-mail zp@pyzdry.pl, faks 632 768 334.
Adres strony internetowej (url): www.pyzdry.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa targowiska w Pyzdrach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.03.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Budowa targowiska w Pyzdrach" Zakres robót budowlanych obejmuje wszelkie roboty budowlane do realizacji projektu: Budowa targowiska Budowa targowiska w Pyzdrach, obręb Miasto Pyzdry, działka nr ewidencyjny 1499, 1505, 866/2 Są to miedzy innymi roboty polegające na: 1. Budowa zadaszonych stoisk handlowych z instalacjami, 2. Wykonanie instalacji związanych z placem targowym, 3. Wykonanie niwelacji terenu działki do rzędnych projektowanych, wykonanie nawierzchni placu targowego, 4. Wykonanie wszystkich robót związanych z zagospodarowaniem terenu placu targowego a między innymi ogrodzeń elementów małej architektury - prace związane z małą architekturą obejmują dostarczanie kompletnych elementów oraz montaż wraz z wykonaniem wymaganych fundamentów, zieleni, muru oporowego, 5. Wykonanie regulacji pionowych istniejących elementów infrastruktury do projektowanych rzędnych terenu, 6. Wykonanie zabezpieczenia, ogrodzenia placu budowy, oznakowania, ograniczenia dostępu itp. Niezbędne dla ochrony osób pracujących na budowie oraz korzystających z ulic i terenu w jej otoczeniu. Teren budowy znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Niezbędne jest prowadzenie prac pod nadzorem archeologicznym. W ramach realizacji robót budowlanych należy uwzględnić konieczność wykonania robót tymczasowych i przygotowawczych, inwentaryzacji, badań wykonanych instalacji, wywóz wszelkich gruzów , odpadów it. Podczas realizacji zamówienia należy uwzględnić: Obowiązek doboru kolorów ścian, dachówki i innych elementów, na podstawie ustaleń na etapie realizacji. Inwestor zastrzega sobie prawo do oceny wymalowań próbnych i prezentowanych materiałów w celu wyboru przez Inwestora. Uwzględnić zróżnicowanie kolorystyki i rodzaju dachówek na połaciach dachowych obiektów, konieczność wykonania detali architektonicznych. Wykonać należy wszelkie roboty porządkowe i inne niezbędne przed zakończeniem robót i przekazaniem obiektu Inwestorowi. Szczegółowo zakres zadania zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją przetargową, obowiązującymi normami, sztuką inżynierską i uzgodnieniami stanowiącymi załącznik do projektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45332300-6, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1712832.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług remontowo - Budowlanych "ARKADA"
Email wykonawcy: arkada.winter@gmail.com
Adres pocztowy: ul. niepodległości 43
Kod pocztowy: 62-310
Miejscowość: Pyzdry
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1780000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1780000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2884916.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.