eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Świadczenie usług eksperckich przy ocenie wniosków podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych w ramach projektu "Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-30

Ogłoszenie nr 500051192-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.

Działdowska Agencja Rozwoju S.A.: Świadczenie usług eksperckich przy ocenie wniosków podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych w ramach projektu "Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, działanie 11.3 - Wspieranie przedsiębiorczości społecznej i integracji zawodowej w przedsiębiorstwach społecznych oraz ekonomii społecznej i solidarnej w celu ułatwienia dostępu do zatrudnienia, poddziałanie 11.3.1 - Wsparcie przedsiębiorczości społecznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597378-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Działdowska Agencja Rozwoju S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 13018077700000, ul. ul. Wł. Jagiełły 15, 13200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (023) 697 06 66, e-mail darsa@darsa.pl; z.szacherski@darsa.pl, faks (023) 697 06 67.
Adres strony internetowej (url): www.darsa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług eksperckich przy ocenie wniosków podmiotów ekonomii społecznej i przedsiębiorstw społecznych w ramach projektu "Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Nidzicy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dla części nr 1 i części nr 2 1. Członek Komisji Oceny Wniosków (KOW) będzie zobowiązany do: a) przeprowadzenia oceny merytorycznej wniosków o otrzymanie wsparcia finansowego, b) zweryfikowania wniosków oraz załączników do wniosku, c) sporządzenia listy biznesplanów uszeregowanych w kolejności od największej liczby uzyskanych punktów, d) wyłonienia biznesplanów, które otrzymają wsparcie finansowe, e) przedstawienia w formie pisemnej pełnego, wyczerpującego uzasadnienia wystawionej oceny końcowej, jak i ocen cząstkowych z poszczególnych części oceny wniosku. 2. Do zadań członka Komisji Oceny Wniosków należeć będzie: a) pełnienie funkcji eksperta - członka KOW, b) uczestniczenie w pracach KOW, c) przeprowadzenie oceny merytorycznej wniosków o otrzymanie wsparcia finansowego wraz z załącznikami, d) sporządzenie listy rankingowej wniosków o przyznanie dotacji, e) w uzasadnionych przypadkach, przeprowadzenie ewentualnej powtórnej oceny wniosków, f) udział w sporządzaniu protokołu z przebiegu pracy KOW, g) dokumentowanie swojej pracy zgodnie z wytycznymi wymaganymi przez Zamawiającego. 3. Wykonawca wybrany do realizacji usługi nie może być jednocześnie zatrudniony w instytucji uczestniczącej w realizacji PO (program operacyjny, w tym krajowy i regionalny program operacyjny oraz program EWT) na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów lub podwójne finansowanie. Jako instytucję realizującą PO rozumie się IZ PO lub instytucję, do której IZ PO delegowała zadania związane z zarządzaniem PO, zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 4. Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy w realizacje wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i FS oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie może przekroczyć 276 godzin miesięcznie. Sposób liczenia limitu zaangażowania zawodowego został ściśle określony w pkt. 6.16 ust. 9 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 5. Wykonywanie zadań przez Wykonawcę będzie potwierdzane protokołem, wskazującym prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w danym miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w projekcie. Doradca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie tego wymagania. 6. Zamawiający nie dopuszcza angażowania jako personelu projektu pracowników partnerów przez beneficjenta i odwrotnie. Ze względu na obiektywną ocenę, członkiem KOW nie może być osoba świadcząca wsparcie merytoryczne w tworzeniu koncepcji przedsiębiorstwa społecznego oraz opracowywaniu biznes planu. 7. Posiedzenia Komisji Oceny Wniosków będą odbywały się w siedzibie Dziadowskiej Agencji Rozwoju S.A. przy ul. Wł. Jagiełły 15a, 13-200 Działdowo (Inkubator Przedsiębiorczości Społecznej w Działdowie). 8. Ocenie będzie podlegało około 22 wnioski o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej. 9. Maksymalna łączna liczba godzin jaka przewidywane jest na zrealizowanie ww. usługi przez jednego członka KOW to 66 godzin. Zamawiający zastrzega, że faktyczna liczba godzin wyświadczonych usług może ulec zmianie. Ilość godzin może ulec zmianie z powodów niezależnych od Zamawiającego. 10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi świadczone przez eksperta w ramach Komisji Oceny Wniosków (ekspert nr 1),

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3432.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Konsultingowa "Andrez Consulting" Andrzej Zawieska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 13-100 Nidzica ul. Steffena 8
Kod pocztowy: 13-100
Miejscowość: Nidzica
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4221.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4221.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4221.36
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi świadczone przez eksperta w ramach Komisji Oceny Wniosków (ekspert nr 2)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3756.06
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kancelaria Prawa Podatkowego Doradca Podatkowy dr Agata Błaszczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: 40-661 Katowice ul. Głogowska 30
Kod pocztowy: 40-661
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4620.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3653.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4620.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.