Ogłoszenie z dnia 2017-10-30
Ogłoszenie nr 500051156-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.
Łódź: Kompleksowy remont IX oraz X piętra IV Domu Studenta Politechniki Łódzkiej.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 508249-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 98719-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000158300000,
ul. al. Politechniki
3a,
90-924
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 6312027, 6312019, e-mail
ilona.biniek@p.lodz.pl, katarzyna.rybczynska@p.lodz.pl, faks
42 6364177.
Adres strony internetowej (url): www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy remont IX oraz X piętra IV Domu Studenta Politechniki Łódzkiej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/08/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont pomieszczeń IX oraz X piętra budynku IV Domu Studenta Politechniki Łódzkiej. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty konstrukcyjne, roboty wykończeniowe wewnętrzne, wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (wod.-kan., c.o.) oraz wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i teleinformatycznych (FTTH). Szczegółowy wykaz prac do zrealizowania oraz zestawienie materiałów określone zostało w Dokumentacji projektowej, na którą składa się Projekt budowlany, przedmiary robót, zestawienie ilościowe wyposażenia wnętrz oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR). Zamawiający informuje, że udostępnione przedmiary robót pełnią funkcję wyłącznie pomocniczą i orientacyjną, a ich celem jest ułatwienie Wykonawcy sporządzenia oferty przetargowej. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. Zakres prac obejmuje ponadto sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. Zakres robót obejmuje również utrzymanie stałej czystości wszystkich remontowanych pomieszczeń, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci powstałych na skutek realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Wywóz śmieci i innych odpadów winien być dokonywany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia projekt organizacji i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. Po stronie Wykonawcy leżą koszty organizacji terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy oraz inne koszty związane z realizacją budowy, w szczególności koszty zabezpieczenia i ogrodzenia terenu pod zaplecze budowy i składu materiałów, koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, koszty ochrony mienia, wywozu i utylizacji materiałów, a także inne koszty, które mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidziane przez Wykonawcę na etapie złożenia oferty, niezbędne do realizacji zamówienia. Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Dokumentacji projektowej, jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. Przed wykonaniem wyceny Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na wymienionym w Specyfikacji obiekcie: - IV Dom Studenta Politechniki Łódzkiej w Łodzi, przy al. Politechniki 9a, w celu szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia, dokładnego sprawdzenia Dokumentacji projektowej oraz porównania z przedmiarami robót. Wizja lokalna obiektu - po uprzednim kontakcie telefonicznym - tel. /42/ 631-20-19, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 14.00.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45314320-0,
45330000-9,
45400000-1,
45421000-4,
45421153-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 10 lipca 2017 roku do dnia 15 września 2017 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kompleksowy remont IX oraz X piętra IV Domu Studenta Politechniki Łódzkiej. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
14/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ZAB - BUD Andrzej Zaboklicki,
warszawa@zab-bud.pl,
ul. Nowosielecka 14a lok. 3,
00-466,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/08/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana umowy dotyczy wykonania dodatkowych robót budowlanych, które wystapiły w trakcie realizacji kompleksowego remontu pomieszczeń IX oraz X piętra IV Domu Studenta Politechniki Łódzkiej, a których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć. Zwiększeniu uległo wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę brutto 109.330,42 PLN.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po dokonaniu robót rozbiórkowych, demontażu okładzin wewnętrznych, skuciu tynków wewnętrznych oraz sprawdzeniu stanu przewodów wentylacji grawitacyjnej po demontażu szaf, stwierdzono, że do zakończenia robót niezbędne jest wykonanie niżej wymienionych robót dodatkowych, nie ujętych w Dokumentacji projektowej, ofercie Wykonawcy oraz łączącej Strony Umowie nr 31/2017 zawartej w dniu 14 czerwca 2017 roku. Są to następujące prace:
1) wykonanie wzmocnienia otworów drzwiowych do pokoi, zlokalizowanych w centralnej części korytarza IX oraz X piętra budynku IV Domu Studenta, polegające na montażu ram stalowych,
2) skucie i wykonanie nowych tynków w sanitariatach, kuchni, aneksach kuchennych i na ścianach zewnętrznych w pokojach,
3) rozbiórka i wykonanie nowych posadzek cementowych w pomieszczeniach po demontażu mebli,
4) wymiana 4 sztuk sanitariatów oraz 2 sztuk umywalek w łazienkach.
Zamawiający stwierdza konieczność wykonania przez Wykonawcę robót dodatkowych, wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia podstawowego określonego w SIWZ (Dokumentacji projektowej na którą składa się Projekt budowlany, przedmiary robót, zestawienie ilościowe wyposażenia wnętrz oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - STWiOR, opisującej przedmiot zamówienia i stanowiącej integralną część SIWZ), które wystąpiły w trakcie realizacji inwestycji pn.: Kompleksowy remont IX oraz X piętra IV Domu Studenta Politechniki Łódzkiej. Konieczność wykonania robót dodatkowych, integralnie związanych z zamówieniem podstawowym, ujawniła się w czasie prowadzenia robót rozbiórkowych oraz demontażowych, i wynikła z sytuacji niemożliwej do przewidzenia na etapie przygotowania SIWZ, przy zachowaniu przez Zamawiającego należytej staranności. Roboty, które zostały szczegółowo opisane w Protokole konieczności oraz kosztorysie ofertowym Wykonawcy, są z punktu widzenia wymogów prawa budowlanego i sztuki budowlanej niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Bez nich Wykonawca nie byłby w stanie należycie wykonać umowy o zamówienie podstawowe. Ponadto wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci.
- 30/ZP/2024 Ubezpieczenie kosztów leczenia, assistance, NNW, OC oraz ubezpieczenie bagażu pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Łódzkiego wyjeżdżających służbowo.
- Remont toalet w suterenie, na parterze oraz 1, 2, 3 piętrze budynku "A" Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Dąbrowskiego 5
- Dostosowanie istniejących zabezpieczeń przeciwpożarowych w SP ZOZ MSWiA w Łodzi do obowiązujących przepisów prawa.
- MZŻ.262.12.2024.T - Wykonanie dokumentacji projektowej na utworzenie miejsc opieki żłobkowej dla dzieci do lat 3, wraz z dostosowaniem budynku do przepisów ochrony przeciwpożarowej
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja parkietu w sali gimnastycznej XIV Liceum Ogólnokształcącego im. Ryszarda Kaczorowskiego w Białymstoku
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Remont stadionu w miejscowości Falęcice - wymiana nawierzchni trawiastej.
- Termomodernizacja budynku Oddziału Leczenia Zaburzeń Nerwicowych - etap II
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.