eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR), wraz z serwisem oprogramowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-30

Ogłoszenie nr 500050951-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.

Bank Gospodarstwa Krajowego: Zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR), wraz z serwisem oprogramowania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582250-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500030868-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bank Gospodarstwa Krajowego, Krajowy numer identyfikacyjny 1731900000, ul. Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 599 80 48, e-mail sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl, faks +48 22 596 59 05.
Adres strony internetowej (url): www.bgk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR), wraz z serwisem oprogramowania.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZZK/93/COR/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie aplikacji informatycznej umożliwiającej raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MiFIR ), wraz z serwisem oprogramowania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne Postanowienia Umowy (IPU) - załącznik nr 2 do SIWZ. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę gotowej do wdrożenia Aplikacji wraz z licencjami oraz aktualizacjami, w tym: a) 3-letniej licencji Aplikacji w ramach, której dostawca dostarczać będzie patche dostosowujące aplikację do zmieniających się regulacji opisanych w §3 ust. 1 i ust. 3, b) Przeprowadzenie Zamawiającemu prezentacji oferowanego (gotowego) Rozwiązania umożliwiającego raportowanie transakcji do repozytorium transakcji w KDPW_TR (zgodnie z regulacjami EMIR_II ) oraz do ARM (zgodnie z regulacjami MIFIR, oczekiwaniem zamawiającego jest by w/w raportowanie odbywało się odrębnie dla EMIR2 i MIFIR (załącznik nr 3 do OPZ). c) Najnowszej dostępnej wersji Oprogramowania oferowanego Rozwiązania. 2) Zapewnienie niezbędnego wsparcia technicznego dostawcy Aplikacji w zakresie przebudowy, rozwoju oraz utrzymania. Zaprojektowanie i wdrożenie Rozwiązania, w tym: a) Przeprowadzenie analizy technicznej oraz opracowanie projektu technicznego wdrożenia Rozwiązania. b) Instalację, konfigurację oraz uruchomienie Aplikacji zgodnie z projektem technicznym wdrożenia Rozwiązania. c) Przeprowadzenie warsztatowego przekazania wiedzy dla użytkowników wdrożonego Rozwiązania d) Wykonanie dokumentacji powdrożeniowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 72263000-6, 72265000-0, 72253200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 580000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy: office@bsb.pl
Adres pocztowy: ul. Kasprzaka 3
Kod pocztowy: 85-321
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 713400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 713400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 713400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.