eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoBudowa budynku administracyjnego MPGK Krosno Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-08

Ogłoszenie nr 500050741-N-2018 z dnia 08-03-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.: Budowa budynku administracyjnego MPGK Krosno Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500841-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500012877-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 37037410700000, ul. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 368 311, e-mail m.pachana@mpgk.krosno.pl, faks 134 368 678.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ekrosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku administracyjnego MPGK Krosno Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ-2300-1/DA/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego wraz z budową miejsc postojowych przy ul. Fredry w Krośnie obejmująca min.: o budowę budynku biurowego, o budowę sieci i instalacji zapewniających prawidłowe funkcjonowanie budynku w tym instalację fotowoltaiczną, o budowę zjazdu i miejsc postojowych, o urządzenie terenów zielonych i budowę ogrodzenia. Budynek biurowy: - powierzchnia zabudowy - 1035,80 m2 - powierzchnia użytkowa - bez komunikacji i sanitariatów -1319,40 m2, - powierzchnia użytkowa - łączna -1755,00 m2, - kubatura - 5265,00 m3, - wysokość kalenicy - 9,67 m, 2. Zakres robót: - kompleksowe roboty budowlano - instalacyjne, - przyłącza, - drogi i place, - ogrodzenie, - oświetlenie zewnętrzne, - roboty rozbiórkowe, - urządzenie terenu, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowo - wykonawczej i kosztorysowej. 4. Realizacja niniejszego zamówienia nie obejmuje robót budowlanych określonych w przedmiarze robót - branża elektryczna II etap za wyjątkiem fotowoltaiki. Wycena branży elektrycznej powinna obejmować etap I wraz z instalacją fotowoltaiczną. 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w II etapach: Etap I - Budowa budynku biurowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą niezbędną do użytkowania budynku za wyjątkiem robót określonych w etapie II. Termin wykonania obejmuje czas realizacji oraz czas na dokonanie wszelkich poprawek, uzgodnień, opinii i czynności odbioru. Wykonawca jest zobowiązany w niniejszym terminie uzyskać na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie nowo wybudowanego budynku, aby możliwe było prowadzenie działalności Spółki zgodnie z przeznaczeniem budynku. Etap II - Rozbiórka dotychczasowej siedziby Zamawiającego wraz z zagospodarowaniem terenu nowo wybudowanego budynku zgodnie z dokumentacją projektową (np. parkingi, place zieleni itp.). 6. Zamawiający informuje, że w terminie do 6-mcy od dnia otrzymania prawomocniej decyzji na użytkowanie obiektu opuści dotychczasową siedzibę w celu realizacji II etapu inwestycji. 7. Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użyte w SIWZ lub dokumentacji projektowej nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału lub urządzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45200000-9, 45230000-8, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7994496.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KPB - Budownictwo Sp. z o.o.
Email wykonawcy: budownictwo@kpb.com.pl
Adres pocztowy: ul. Lewakowskiego 25
Kod pocztowy: 38-400
Miejscowość: Krosno
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9833230.39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9833230.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10984805.82
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy następujące roboty budowlane: a) cześć budowlana - roboty wykończeniowe, b) część sanitarna, c) cześć elektryczna, d) część drogowa.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.