To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-08
Ogłoszenie nr 500050741-N-2018 z dnia 08-03-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.: Budowa budynku administracyjnego MPGK Krosno Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500841-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500012877-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 37037410700000,
ul. ul. Fredry
12,
38-400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 368 311, e-mail
m.pachana@mpgk.krosno.pl, faks
134 368 678.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.ekrosno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sp. z o. o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku administracyjnego MPGK Krosno Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZ-2300-1/DA/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biurowego wraz z budową miejsc postojowych przy ul. Fredry w Krośnie obejmująca min.: o budowę budynku biurowego, o budowę sieci i instalacji zapewniających prawidłowe funkcjonowanie budynku w tym instalację fotowoltaiczną, o budowę zjazdu i miejsc postojowych, o urządzenie terenów zielonych i budowę ogrodzenia. Budynek biurowy: - powierzchnia zabudowy - 1035,80 m2 - powierzchnia użytkowa - bez komunikacji i sanitariatów -1319,40 m2, - powierzchnia użytkowa - łączna -1755,00 m2, - kubatura - 5265,00 m3, - wysokość kalenicy - 9,67 m, 2. Zakres robót: - kompleksowe roboty budowlano - instalacyjne, - przyłącza, - drogi i place, - ogrodzenie, - oświetlenie zewnętrzne, - roboty rozbiórkowe, - urządzenie terenu, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowo - wykonawczej i kosztorysowej. 4. Realizacja niniejszego zamówienia nie obejmuje robót budowlanych określonych w przedmiarze robót - branża elektryczna II etap za wyjątkiem fotowoltaiki. Wycena branży elektrycznej powinna obejmować etap I wraz z instalacją fotowoltaiczną. 5. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w II etapach: Etap I - Budowa budynku biurowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą niezbędną do użytkowania budynku za wyjątkiem robót określonych w etapie II. Termin wykonania obejmuje czas realizacji oraz czas na dokonanie wszelkich poprawek, uzgodnień, opinii i czynności odbioru. Wykonawca jest zobowiązany w niniejszym terminie uzyskać na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie nowo wybudowanego budynku, aby możliwe było prowadzenie działalności Spółki zgodnie z przeznaczeniem budynku. Etap II - Rozbiórka dotychczasowej siedziby Zamawiającego wraz z zagospodarowaniem terenu nowo wybudowanego budynku zgodnie z dokumentacją projektową (np. parkingi, place zieleni itp.). 6. Zamawiający informuje, że w terminie do 6-mcy od dnia otrzymania prawomocniej decyzji na użytkowanie obiektu opuści dotychczasową siedzibę w celu realizacji II etapu inwestycji. 7. Wszystkie opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użyte w SIWZ lub dokumentacji projektowej nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału lub urządzenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45200000-9, 45230000-8, 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7994496.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KPB - Budownictwo Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9833230.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy następujące roboty budowlane: a) cześć budowlana - roboty wykończeniowe, b) część sanitarna, c) cześć elektryczna, d) część drogowa. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Zakup wyposażenia do salki edukacyjnej.
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Wstęp do metod badań nieniszczących - NDT": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej dla 32 godzinnego (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Opracowanie kompletnego zestawu dokumentacji programowej dla szkolenia pn. "Kwalifikowany inspektor zdatności do lotu - samoloty do 600kg": Opracowanie zestawu dokumentacji programowej (...)
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





