eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra"Dostawa sprzętu medycznego - bieżnia do reedukacji chodu dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-27

Ogłoszenie nr 500050518-N-2017 z dnia 27-10-2017 r.

Zielona Góra: "Dostawa sprzętu medycznego - bieżnia do reedukacji chodu dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575670-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500038927-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA, Krajowy numer identyfikacyjny 97074847000000, ul. ul. Wazów 42, 65044 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 527 700, e-mail dyrektor@poliklinika.zgora.pl, faks 684 527 702.
Adres strony internetowej (url): www.poliklinika.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sprzętu medycznego - bieżnia do reedukacji chodu dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/03/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bieżni do reedukacji chodu dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze. Miejsca realizacji zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Zielonej Górze ul. Wazów 42. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie parametrów technicznych został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale opis przedmiotu zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:

33197000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
29.09.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Dostawa sprzętu medycznego - bieżnia do reedukacji chodu dla SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 13/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BTL POLSKA SP. z o.o., , ul. Leonidasa 49, 02-239, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 287037.04 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający dokonał zmiany w zakresie terminu wykonania umowy na następujący: "Wykonawca zobowiązuje się w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2017 r. sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu, na własny koszt i ryzyko, sprzęt medyczny - bieżnię do reedukacji chodu (określany dalej jako: przedmiot umowy) szczegółowo określony w załączniku do umowy.", oraz dokonał zmiany załącznika do umowy w zakresie opisu zestawu akcesoriów do terapii na następujący:"Zestaw niezbędnych akcesoriów do terapii, w tym podnośnik sufitowy wraz z uprzężami".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579). Wykonawca przy wykonaniu umowy dostarczył przedmiot umowy wraz zestawem niezbędnych akcesoriów do terapii, w tym z podnośnikiem sufitowym wraz z uprzężami. Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć iż wielkość dostarczonego, jako dodatkowe wyposażenie do tarapii, podnośnika sufitowego wraz z uprzężami nie będzie możliwa do zamontowania w pomieszczeniu pierwotnie przeznaczonym na montaż przedmiotu umowy (zbyt mała powierzchnia pomieszczenia). Z uwagi na powyższe Zamawiający potrzebował czasu na dostosowanie nowego pomieszczenia, w którym zostanie zainstalowany (montaż) całości zakupionego urządzenia".

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.