eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa opraw oświetleniowych typu LED

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-08

Ogłoszenie nr 500050437-N-2018 z dnia 08-03-2018 r.

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach: Dostawa opraw oświetleniowych typu LED

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517173-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20066207700000, ul. ul. Sejneńska 84, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 566 78 55, e-mail przetargi@zdiz.suwalki.pl, faks 87 565 99 26.
Adres strony internetowej (url): www.zdiz.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa opraw oświetleniowych typu LED

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP/271-5/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych typu LED. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności z pozyskaniem wyrobów budowlanych(spełniających wymagania techniczne określone w specyfikacji technicznej) oraz dostarczeniem ich do siedziby Zamawiającego, w zakresie rzeczowym określonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbyć się w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 8:00 do 14:00.4.Wykonawca odbierze od Zamawiającego zdemontowane oprawy w ilości około 150 sztuk celem ich utylizacji, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 90 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Oprawy przekazywane przez Zamawiającego mogą być niekompletne lub niesprawne.5.Cena ofertowa winna obejmować koszty gospodarowania odpadami, o których mowa w pkt. 4 oraz koszt ich transportu z siedziby Zamawiającego.6.Oferowane materiały i wyroby budowlane zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia winne być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570).7.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna opraw oświetleniowych stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ oraz Dane fotometryczne doboru opraw dla poszczególnych odcinków ulic stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ. 8.Wykonawca w Formularzu cenowym winien jednoznacznie określić w kolumnie "Typ (model)/moc/rodzaj optyki/producent" parametry proponowanej oprawy. Jeżeli Wykonawca nie poda wyszczególnionych parametrów, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia kryteriów postawionych w SIWZ. 9.Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu minimum 5-letniej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 10.Wszystkie oferowane towary winne być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 11.Oferowane produkty winne być dopuszczone do obrotu na rynku europejskim (tj. spełniać normy PN-EN 60598-1, PN-EN 60598-2-3 i norm pokrewnych). 12.Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 13.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 14.Ciężar udowodnienia, że rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128983.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BTS 2 Hurtownia Elektrotechniczna Robert Szymański
Email wykonawcy: robert.szymanski@forum-rondo.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 43
Kod pocztowy: 18-400
Miejscowość: Łomża
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158376.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158376.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158376.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.