To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-08
Ogłoszenie nr 500050437-N-2018 z dnia 08-03-2018 r.
Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach: Dostawa opraw oświetleniowych typu LED
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 517173-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 20066207700000,
ul. ul. Sejneńska
84,
16400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 566 78 55, e-mail
przetargi@zdiz.suwalki.pl, faks
87 565 99 26.
Adres strony internetowej (url): www.zdiz.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opraw oświetleniowych typu LED
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP/271-5/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych typu LED. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności Wykonawcy związane z jego wykonaniem, w tym w szczególności z pozyskaniem wyrobów budowlanych(spełniających wymagania techniczne określone w specyfikacji technicznej) oraz dostarczeniem ich do siedziby Zamawiającego, w zakresie rzeczowym określonym w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbyć się w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach od 8:00 do 14:00.4.Wykonawca odbierze od Zamawiającego zdemontowane oprawy w ilości około 150 sztuk celem ich utylizacji, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 90 dni od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia. Oprawy przekazywane przez Zamawiającego mogą być niekompletne lub niesprawne.5.Cena ofertowa winna obejmować koszty gospodarowania odpadami, o których mowa w pkt. 4 oraz koszt ich transportu z siedziby Zamawiającego.6.Oferowane materiały i wyroby budowlane zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia winne być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i spełniać wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570).7.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna opraw oświetleniowych stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ oraz Dane fotometryczne doboru opraw dla poszczególnych odcinków ulic stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ. 8.Wykonawca w Formularzu cenowym winien jednoznacznie określić w kolumnie "Typ (model)/moc/rodzaj optyki/producent" parametry proponowanej oprawy. Jeżeli Wykonawca nie poda wyszczególnionych parametrów, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia kryteriów postawionych w SIWZ. 9.Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu minimum 5-letniej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. 10.Wszystkie oferowane towary winne być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 11.Oferowane produkty winne być dopuszczone do obrotu na rynku europejskim (tj. spełniać normy PN-EN 60598-1, PN-EN 60598-2-3 i norm pokrewnych). 12.Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. 13.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 14.Ciężar udowodnienia, że rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
128983.56
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BTS 2 Hurtownia Elektrotechniczna Robert Szymański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158376.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Oświetlenie ciągu pieszo -rowerowego ulicy Kolejowej od ul. Utrata do dworca PKP
- "Budowa i rozbudowa dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków głównych Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Rozbetonowanie Placu Straceń
- Remont drogi powiatowej nr 1104B Granica województwa - Supienie - Wólka - Filipów w km 2+550 - 4+600
- Przebudowa drogi wewnętrznej Zielone Drugie - Wychodne
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, demontaż i montaż opraw oświetleniowych LED
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Torunia -promowanie strategii niskoemisyjnej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia w Toruniu
- OŚWIETLENIE LED - INWESTYCJA W OSZCZĘDNOŚCI
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku Laboratorium Budownictwa Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.284.48.2025.HP
- Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie Miasta i Gminy Myślenice
- Wykonanie usługi polegającej na wymianie opraw oświetlenia awaryjnego Hali Widowiskowo - Sportowej w Toruniu
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.