eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynMODERNIZACJA PARKINGU PRZY UL. DWORCOWEJ W KOSTRZYNIE

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-03-07

Ogłoszenie nr 500049835-N-2018 z dnia 07-03-2018 r.

Gmina Kostrzyn: MODERNIZACJA PARKINGU PRZY UL. DWORCOWEJ W KOSTRZYNIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509483-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kostrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 631259554, ul. ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618178565, e-mail zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl, faks 618178191.
Adres strony internetowej (url): www.kostrzyn.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA PARKINGU PRZY UL. DWORCOWEJ W KOSTRZYNIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IN.271.1.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja parkingu przy ul. Dworcowej w Kostrzynie obejmująca: 1) Utwardzenie nawierzchni dz. nr 1353 z remontem nawierzchni parkingu dla samochodów osobowych na terenie dz. nr 1358/2 przy budynku Urzędu Miejskiego w Kostrzynie. Inwestycja obejmuje wykonanie robót drogowych z nawierzchni: a) betonowej kostki brukowej o łącznej powierzchni 893,0 m2 b) linie wyznaczające miejsca postojowe z betonowej kostki brukowej w ilości 160,0 m c) powierzchnia do obsiania mieszanką traw o powierzchni 70,0 m2 d) powierzchnia istniejącego chodnika do przełożenia o powierzchni 30,0 m2 e) wykonanie elementów małej architektury wraz z ogrodzeniem 2) Pozostałe prace związane są z rozbiórką budynku dwukondygnacyjnego z dachem drewnianym jednospadowym. Nad parterem znajduje się strop typu KLEINA, natomiast nad parterową częścią budynku strop żelbetowy wylewany na budowie. Obiekt jest pobudowany na rzucie dwóch połączonych ze sobą prostokątów. Opis prac związanych z rozbiórką: a) odcięcie zasilania mediów, b) rozbiórka okien i drzwi, c) rozbiórka dachu, d) rozbiórka stropów, e) rozbiórka ścian budynku, f) rozbiórka posadzek parteru oraz fundamentów, g) załadunek i wywóz gruzu i pozostałych odpadów powstałych po rozbiórce wraz z ich utylizacją, h) zasypanie piaskiem i zagęszczenie terenu po wyburzeniu, i) wykonanie murku ogniowego nad budynkiem sąsiednim, j) wykonanie 70 m2 nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 2. Szczegółowy zakres robót został określony za pomocą dokumentacji projektowej: 1) pn.: UTWARDZENIE NAWIERZCHNI DZIAŁKI NR 1353 Z REMONTEM NAWIERZCHNI PARKINGU DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH NA TERENIE DZ. NR 1358/2 PRZY BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W KOSTRZYNIE - UL. DWORCOWA 5 - opracowana w czerwcu 2017 r. przez firmę GLOB - PROJEKT Biuro Usług Projektowych, ul. Kaczeńcowa 6, 60-175 POZNAŃ, obejmująca: a) Projekt wykonawczy - roboty drogowe b) Projekt wykonawczy - roboty sanitarne - odwodnienie parkingu przy ul. Dworcowej w Kostrzynie c) Projekt wykonawczy - ogrodzenia i elementy małej architektury d) Projekt wykonawczy - SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ROBOTY DROGOWE, OGRODZENIA e) Projekt wykonawczy - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 2) na ROZBIÓRKĘ BUDYNKU GOSPODARCZEGO przy ul. Dworcowej w Kostrzynie (działka nr ewid. 1357/1) - opracowana w listopadzie 2017 r. przez firmę KL-Projekt Karolina Jaśkowiak ul. Mickiewicza 31, 63-000 Środa Wlkp., obejmująca: a) Projekt budowlany architektoniczno - konstrukcyjny na rozbiórkę budynku gospodarczego b) SPECYFIKACJA TECHNICZNA - Rozbiórka budynku gospodarczego UWAGA: Podstawę wyceny robót stanowią projekty budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), informacje uzupełniające zawarte w SIWZ oraz wymogi określone we wzorze umowy stanowiącym część III niniejszej SIWZ. Załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót wraz z pustymi kosztorysami ofertowymi stanowią wyłącznie narzędzia pomocnicze do stworzenia oferty cenowej przez Wykonawcę. 3. Do przedmiotu zamówienia należy również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 5-ciu egzemplarzach i przedłożenie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi .......... min. 60 miesięcy (termin ten uzależniony będzie od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na czas realizacji, wykonywania poszczególnych robót) pracowników wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) roboty instalacyjne 2) roboty drogowe: układanie nawierzchni z kostki betonowej 3) roboty rozbiórkowe Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań oraz rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym III część SIWZ. 6. Wykonawca, którego oferta będzie - na podstawie kryteriów oceny ofert - oceniona jako najkorzystniejsza, zostanie zobowiązany do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami wypełnionego kosztorysu ofertowego (w wersji papierowej oraz elektronicznej - pdf), zawierającego ceny jednostkowe netto dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, w celu prawidłowego rozliczenia wykonywanych robót. Zamawiający dopuszcza wyszczególnienie przez Wykonawcę dodatkowych pozycji kosztorysowych, jeśli są one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę wymaganych pozycji kosztorysowych (lub dokonania zmian ilościowych), Zamawiający uzna, że zostały ujęte w innych kosztach, a ewentualne braki w wycenie, nie będą upoważniały do wystąpienia przez Wykonawcę o dodatkowe wynagrodzenie w trakcie realizacji robót. 7. UWAGI: 1) Wszystkie nazwy własne producentów materiałów, urządzeń itp. użyte w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 7) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45111100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 326737.20
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PERFECTA ROBERT GĄSIOREK
Email wykonawcy: robertgasiorek@perfecta-poznan.pl
Adres pocztowy: ul. Komornicka 20
Kod pocztowy: 62-052
Miejscowość: Komorniki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339000.07
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339000.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 488287.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.