eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa artykułów spożywczych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-07

Ogłoszenie nr 500049698-N-2018 z dnia 07-03-2018 r.

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy: Dostawa artykułów spożywczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510498-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 112607400000, ul. ul. M. Skłodowskiej-Curie 9, 85094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 854 304, e-mail zamowienia@jurasza.pl, faks 525 854 076.
Adres strony internetowej (url): www.jurasza.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów spożywczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NLZ.2018.271.08

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, określonych w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje 7 niepodzielnych części, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdej z nich winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15131130-5, 15882000-4, 15884000-8, 15860000-4, 15981000-8, 41110000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wędliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 160483.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa nr 8 lok 1
Kod pocztowy: 86-120
Miejscowość: Pruszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 164178.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 148575.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202222.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

3.1.7 W celu dokonania oceny jakości wyrobów wędliniarskich (kryterium oceny ofert szczegółowo określony w punkcie 14 niniejszej SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą próbek oferowanych artykułów dla pozycji 3, 5-9, 11, 12, 14, 16 szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ czyli w formularzu cenowym dla części nr 1. Próbki muszą być bezpłatne i dostarczone w ilości po 10 dag z każdej ww. pozycji - dotyczy części 1. UWAGA: Próbka jako kryterium oceny ofert nie może zostać uzupełniona dlatego Wykonawca winien zwrócić szczególna uwagę na to by była zgodna z opisem zamówienia określonym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. JAKOŚĆ WYROBÓW WĘDLINIARSKICH:Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 120 pkt części 1 poz. 3, 5-9, 11, 12, 14, 16 Metoda oceny punktowej polega na określeniu poziomu jakości poszczególnych cech (wyróżników) jakościowych za pomocą wartości liczbowych wg przyjętej skali punktowej oraz wyrażeniu na tej podstawie jakości całkowitej ocenianego produktu. Smak od 0 do 3 pkt Zapach od 0 do 3 pkt Konsystencja od 0 do 3 pkt Wygląd zewnętrzny od 0 do 3 pkt 3.1.8 Próbki winny być wyraźnie opisane oraz oznaczone numerem pozycji, której dotyczą zgodnie z numerem pozycji z formularza cenowego (Załącznik nr 2 do SIWZ). Próbki ze względu na fakt, iż są artykułami spożywczymi winny zostać dostarczone nie wcześniej niż w dniu składania ofert tj. 06.02.2018r. do godziny 11: 00. Badanie próbek nastąpi po oficjalnym otwarciu ofert tj. tego samego dnia 06.02.2018r. po godz. 13:00. Na opakowaniu zbiorczym próbek należy napisać "PRÓBKI DO POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO NR NLZ.2018.271.08. Sposób przygotowania oferty został określony w punkcie 11 SIWZ.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Artykuły dietetyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20089.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLARIS Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20 A
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20140.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20140.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20140.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

JAKOŚĆ OBSŁUGI DOSTAW deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.: - reklamacja - prośba o wystawienie korekty - wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia. (nie dłuższy niż 6 dni roboczych - maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 3 pkt)


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Produkty dla niemowląt (herbatki)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2017r. poz.1579 z późn. zm.) unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne w części nr 3 z uwagi na niezłożenie żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kawa, herbata i podobne produkty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3745.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABER Sp. z o. o. Oddział w Bydgoszczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przemysłowa 8
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3695.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3695.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3695.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

JAKOŚĆ OBSŁUGI DOSTAW deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.: - reklamacja - prośba o wystawienie korekty - wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia. (nie dłuższy niż 6 dni roboczych - maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 3 pkt)


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Woda pitna źródlana wraz z dzierżawą urządzeń dozujących wodę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29016.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GETFRESH Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowicka 31
Kod pocztowy: 02-502
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31620.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31620.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31620.84
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

JAKOŚĆ OBSŁUGI DOSTAW deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.: - reklamacja - prośba o wystawienie korekty - wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia. (nie dłuższy niż 6 dni roboczych - maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 3 pkt)


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Woda mineralna w opakowaniach- butelkach typu PET

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50302.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UZDROWISKO WIENIEC Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 1
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Winiec - Zdrój
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55667.34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55667.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86183.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

JAKOŚĆ OBSŁUGI DOSTAW deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.: - reklamacja - prośba o wystawienie korekty - wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia. (nie dłuższy niż 6 dni roboczych - maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 3 pkt)


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Woda mineralna w opakowaniach- butelkach szklanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1395.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GETFRESH Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowicka 31
Kod pocztowy: 02-502
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1715.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1715.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1715.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

JAKOŚĆ OBSŁUGI DOSTAW deklarowany najkrótszy czas reakcji/ odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.: - reklamacja - prośba o wystawienie korekty - wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia. (nie dłuższy niż 6 dni roboczych - maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 3 pkt)


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.