eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 1 PAŹDZIERNIKA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2017 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2017-10-25

Ogłoszenie nr 500049220-N-2017 z dnia 25-10-2017 r.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 1 PAŹDZIERNIKA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2017 ROKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 19023213100000, ul. ul. Hallera 1, 83300 Kartuzy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 812 631, e-mail gops@poczta.kartuzy.pl, faks 586 812 631.
Adres strony internetowej (url): gops.kartuzy.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 1 PAŹDZIERNIKA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2017 ROKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 1 PAŹDZIERNIKA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2017 ROKU. Maksymalna ilość godzin jaka może zostać zrealizowana na podstawie zamówień dodatkowych to 16500 godzin.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85000000-9


Dodatkowe kody CPV: 85311100-3, 85311200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 260700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pomorski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kurkowa 8
Kod pocztowy: 80-803
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 260700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 260700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67, ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 22.12.2016 roku Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kartuzach zawarł z Wykonawcą Pomorskim Oddziałem Okręgowym Polskiego Czerwonego Krzyża z siedzibą: ul. Kurkowa 8, 80-803 Gdańsk umowę na świadczenie usług opiekuńczych dla Klientów tut. Ośrodka. Do dnia 31 sierpnia 2017 roku Wykonawca wykonał na potrzeby klientów Zamawiającego usługi w ilości 31483 godzin. Tym samym zachodzi potrzeba udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6, polegających na powtórzeniu w/w usług, gdyż szacowana liczba 33000 godzin ulegnie przekroczeniu w okresie październik-grudzień 2017 roku.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.