eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa"Remont pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. POW 24 w Częstochowie stanowiącym własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."



Ogłoszenie z dnia 2017-10-25

Ogłoszenie nr 500049000-N-2017 z dnia 25-10-2017 r.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o.: "Remont pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. POW 24 w Częstochowie stanowiącym własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 15140560700010, ul. ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 682 461, e-mail zamowienia@zgm-tbs.czest.pl, faks 034 3682461, 3651290.
Adres strony internetowej (url): www.zgm-tbs.czest.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziałów stanowi własność Gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. POW 24 w Częstochowie stanowiącym własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DTIZ.2611.17.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. POW 24 w Częstochowie stanowiącym własność Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z o.o., polegających m.in. na: 1) malowaniu pomieszczeń i korytarzy, 2) ułożeniu płytek ceramicznych na podłodze świetlicy, 3) wymianie paneli podłogowych, 4) wymianie 4 szt. drzwi na antywłamaniowe. 2. Zakres realizacji objęty przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) - załącznik nr 8 do SIWZ. Wskazane przez Zamawiającego nazwy wyrobów gotowych, z podaniem nazwy, symbolu i nazwy producenta, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczone do wbudowania w ramach prac wykonawczych, stanowią przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót. Znaki firmowe producentów oraz nazwy i symbole wyrobów, jeżeli zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych (zamienników). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 3. Roboty należy wykonywać w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, w trakcie godzin pracy Zamawiającego. Roboty muszą być wykonywane w sposób umożliwiający użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Roboty prowadzone w godzinach pracy powinny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla pracowników i interesantów Zamawiającego. W uzgodnieniu i po akceptacji Zamawiającego roboty mogą być wykonywane również poza wyżej wymienionymi godzinami oraz w dni wolne od pracy. Szczegółowy harmonogram prac Zamawiający ustali z wybranym Wykonawcą po podpisaniu umowy. W związku z tym, iż prace będą wykonywane na czynnym obiekcie należy: 1) wykonywać roboty w sposób nieuciążliwy, 2) zabezpieczać meble i sprzęt elektroniczny znajdujący się w pomieszczeniach biurowych, w których prowadzone będą roboty, 3) wynieść i wnieść meble lub inne przedmioty znajdujące się w pomieszczeniach w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, 4) systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót. 4. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia wykonywane będą przy użyciu materiałów, armatury i urządzeń zapewnionych i dostarczonych na teren budowy przez Wykonawcę na jego koszt. Materiały, o których mowa powyżej powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) oraz wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obowiązujących w tym zakresie norm 5. Wszystkie użyte do realizacji przedmiotu umowy materiały, armatura i urządzenia, powinny posiadać odpowiednie wymagane przez obowiązujące w tym zakresie przepisy badania, atesty, zezwolenia,certyfikaty, deklaracje zgodności, oznaczenia, aprobaty bądź inne dokumenty czy świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty te powinny być wydane przez uprawnione podmioty. 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia realizowany był: 1) zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane; 2) obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi; 3) obowiązującymi przepisami dotyczącymi wyrobów i materiałów stosowanych w budownictwie. 7. Teren robót musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich, za wszelkie szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia do wysokości powstałej szkody. 8. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien uzyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego Panem Waldemarem Morawskim tel. 34 368 24 61 wew. 38 lub Panem Jerzym Frejem tel. 34 368 24 61 wew. 50. 9. Działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osobę wykonującą niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, w tym: 1) Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna osoba realizująca przedmiot zamówienia, która wykonywać będzie czynność faktyczną tj. robotnik budowlany - kod zawodu 71, według klasyfikacji zawodów i specjalności określonej w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2014 r. poz. 1145) związane z przedmiotem zamówienia opisane w Przedmiarze robót oraz STWiOR, zatrudniona była na podstawie umowy o pracę, 2) Wykonawca lub podwykonawca zatrudnia wyżej wymienioną osobę na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby, 3) we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ określone zostały: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa w pkt III.9.1) SIWZ, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt III.9.1) SIWZ, c) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt III.9.1) oraz pkt III.9.3).a) i pkt III.9.3).b) SIWZ. 10. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia oraz gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45262500-6, 45410000-4, 45431000-7, 45450000-6, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 129907.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE REWOLK GRZEGORZ LANG
Email wykonawcy: rewolk@rewolk.pl
Adres pocztowy: ul. Grochowskiego, nr 36, lok. 2
Kod pocztowy: 42-215
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158794.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158794.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158794.76
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.