eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na lata 2018-2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048856-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Powiat Strzelecko-Drezdenecki: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na lata 2018-2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510893-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500024700-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Strzelecko-Drezdenecki, Krajowy numer identyfikacyjny 21096735000000, ul. ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 957 632 380, e-mail zamowienia.publiczne@poczta.onet.pl, faks 957 631 126.
Adres strony internetowej (url): www.fsd.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.fsd.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na lata 2018-2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.272.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje bieżące utrzymanie dróg powiatowych w latach 2018-2019 w podziale na zadania częściowe:Część 1. Utrzymanie zieleni. Część 2. Roboty utrzymaniowe i awaryjne.Część 3. Oznakowanie dróg.Część 4. Utrzymywanie obiektów inżynieryjnych.Część 1: Utrzymanie zieleni Zakres prac obejmuje: Wycinka przydrożnych drzew wraz z frezowaniem pni. Wycinka wykonywana jest piłą spalinową lub inną metodą bez użycia podnośnika - mechanicznie wraz z usunięciem gałęzi i frezowaniem pni. Wycinka przydrożnych drzew przy użyciu podnośnika koszowego wraz z frezowaniem pni. Wycinka wykonywana jest piłą spalinową lub inną metodą wraz z usunięciem gałęzi i frezowaniem pni. Podcinka koron drzew do wymagań skrajni drogowej przy użyciu podnośnika koszowego. Wycinka wykonywana jest piłą spalinową lub inną metodą mechanicznie wraz z usunięciem gałęzi i frezowaniem pni. Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązuje się zakupić od Zamawiającego drewna pochodzącego z wycinki. Drzewo zostanie wycenione przez brakarza w oparciu o uchwałę nr 91/2016 Zarządu Powiatu Strzelecko-Drezdeneckiego z dnia 16 maja 2016 roku w sprawie regulaminu postępowania w zakresie prowadzenia gospodarki drewnem pozyskanym z wycinki drzew przydrożnych. Wykonawca zobligowany będzie do zakupu drewna po cenach, o których mowa z ww. uchwale Zarządu Powiatu. Termin realizacji usług - 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego. Wszystkie wyżej wymienione zadania realizowane będą na podstawie załączonych wykazów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 1 znajduje się w ogólnych specyfikacjach technicznych (OST): D-10.10.01 d - wiosenne utrzymanie dróg (załącznik nr 5.5 do SIWZ), D-10.10.01 e - letnie utrzymanie dróg (załącznik nr 5.6 do SIWZ), D-10.10.01 f - jesienne utrzymanie dróg (załącznik nr 5.7 do SIWZ), oraz inne OST powiązane z zadaniem. Część nr 2 - Roboty utrzymaniowe i awaryjne Zakres prac obejmuje: Profilowanie wraz z zagęszczeniem dróg gruntowych - wykonywane równiarką oraz walcem wibracyjnym. Termin realizacji - 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego. Uzupełnienie pobocza dróg oraz dróg tłuczniowych - wykonywane materiałem Wykonawcy wskazanym przez Zamawiającego typu gruz betonowy, tłuczeń kamienny lub destrukt asfaltowy, w zależności od potrzeb, w tym wykonanie profilowania oraz zagęszczenia. Wykonanie równiarką oraz walcem wibracyjnym. Termin realizacji - 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego. Sprzątanie pasa drogowego pozamiejskiego z zanieczyszczeń stałych w tym sprzątanie padłej zwierzyny - wykonanie ręczne. Zebrane zanieczyszczenia należy wywieźć dowolnym środkiem transportu na składowisko odpadów. Termin realizacji - 1 dzień od zgłoszenia Zamawiającego. Mechaniczne zamiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowo-pieszych oraz zutylizowanie zebranego materiału, wykonywane nie częściej niż raz na miesiąc, po okresie zimowym w terminie 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego. Ulice należy zamiatać na szerokości 1m do krawężnika. W przypadku występowania cieków przy krawędzi jezdni należy je także zamieść. Ręczne i mechaniczne zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowo-pieszych wykonywane w okresie zimowym. Chodnik/ścieżka powinna być odśnieżona i posypana na całej długości, nie później niż w ciągu 5 godzin. Gołoledź, szron i szadź może występować do 8 godzin. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego - 3 godziny. Wykonanie ręczne lub za pomocą urządzeń mechanicznych typu odśnieżarka, zamiatarka i posypywarka przy użyciu środków uszorstniających (m.in. żwir, w przypadkach oblodzeń - żwir z solą w stosunku 10:1) na całych ciągach pieszych i pieszo-rowerowych. Remont (uzupełnienie, przełożenie, zagęszczenie) chodników i ścieżek pieszo-rowerowych. Wykonywany w terminie wskazanym przez Zamawiającego - w ciągu 1 dnia od zgłoszenia Zamawiającego, przy użyciu materiałów Wykonawcy (żwir, cement). Wykonany ręcznie, specjalistycznym sprzętem niezbędnym do wykonania remontu. Zadanie realizowane będzie na podstawie załączonego wykazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 2 znajduje się w ogólnych specyfikacjach technicznych (OST): D-10.10.01 d - wiosenne utrzymanie dróg (załącznik nr 5.5. do SIWZ), D-10.10.01 e - letnie utrzymanie dróg (załącznik nr 5.6. do SIWZ), D-10.10.01 f - jesienne utrzymanie dróg (załącznik nr 5.7. do SIWZ), oraz inne OST powiązane z zadaniem. Część 3 - Oznakowanie dróg Zakres prac obejmuje: Dostarczenie do siedziby Zamawiającego oznakowania pionowego - dostawa znaków i słupków. Odnowa oznakowania poziomego - polegająca na odnowieniu i uzupełnieniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego. Sprzęt (malowarka) i materiał w zakresie Wykonawcy. Termin realizacji usług - 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego. Zadanie realizowane będzie na podstawie załączonych wykazów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 3 znajduje się w ogólnych specyfikacjach technicznych (OST): D-10.10.01 d - wiosenne utrzymanie dróg (załącznik nr 5.5. do SIWZ), D-10.10.01 e - letnie utrzymanie dróg (załącznik nr 5.6. do SIWZ), D-10.10.01 f - jesienne utrzymanie dróg (załącznik nr 5.7. do SIWZ), oraz inne OST powiązane z zadaniem. Aktami prawnymi obowiązującymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia są: Załącznik nr 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220, poz. 2181, z dnia 23 grudnia 2003r.,ze zm.); Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2014r., poz. 881, ze zm.); Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011r. ustanawiające zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylające dyrektywę Rady 89/106/EWG; Ustawa z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustawy o wyrobach budowlanych oraz ustawy o systemie oceny zgodności (poz. 898); PN-EN 12899-1 Stałe pionowe znaki drogowe -Część 1 Znaki stałe; PN-EN 12899-5 Stałe pionowe znaki drogowe -Część 5 Badanie wstępne typu; PN-EN 12767 Bierne bezpieczeństwo konstrukcji wsporczych dla urządzeń drogowych - wymagania i metody badań. Część nr 4 - Utrzymanie obiektów inżynieryjnych Zakres prac obejmuje: Dwukrotne malowanie poręczy mostowych po uprzednim oczyszczeniu i zabezpieczeniu antykorozyjnym, przy użyciu materiałów Wykonawcy. Montaż - wymiana barier energochłonnych stalowych jednostronnych przy użyciu materiałów Wykonawcy. Oczyszczenie światła i skrajni mostu z zakrzaczeń i zanieczyszczeń. Termin realizacji usług - 7 dni od zgłoszenia Zamawiającego. Wszystkie wyżej wymienione zadania realizowane będą na podstawie załączonych wykazów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego nr 4 znajduje się w ogólnych specyfikacjach technicznych (OST): D-10.10.01 d - wiosenne utrzymanie dróg (załącznik nr 5.5. do SIWZ), D-10.10.01 e - letnie utrzymanie dróg (załącznik nr 5.6. do SIWZ), D-10.10.01 f - jesienne utrzymanie dróg (załącznik nr 5.7. do SIWZ), oraz inne OST powiązane z zadaniami. Okres bieżącego utrzymania dróg zależny jest od warunków pogodowych i ustalany będzie na bieżąco z pracownikiem Referatu Dróg Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich. Wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane tylko w porozumieniu z Zamawiającym, a podstawą ich wykonania i rozliczenia będą ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, który stanowi załącznik do SIWZ i umowy. Odbiór usług zostanie dokonany każdorazowo przez Zamawiającego w terminie 7 dni od jego zgłoszenia przez Wykonawcę. Cena jednostki obmiarowej powinna zawierać wszystkie czynności i prace związane z utrzymaniem drogi, które zostały zawarte w niniejszej specyfikacji oraz w odpowiednich ogólnych specyfikacjach technicznych wymienionych w zadaniach częściowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2, 45232451-8, 45233200-1, 45233280-5, 45233290-8, 77211100-3, 34992200-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utrzymanie zieleni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 186600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy "PAJMA" Łukasz Pajdzik
Email wykonawcy: biuro@pajma.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kaz. Wielkiego 79/13
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 205200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201484.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Oznakowanie dróg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 95920.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WIBIG PHUP Beata Łaniecka
Email wykonawcy: wibig@wibig.pl
Adres pocztowy: Buszów 49
Kod pocztowy: 66-510
Miejscowość: Bobrówko
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108623.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108623.57
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 143218.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 37,5%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Utrzymywanie obiektów inżynieryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82895.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97035.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97035.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165309.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.