eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecDostawa worków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500048412-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Dostawa worków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513973-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 69043924700000, ul. ul. Wolności 44, 39300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 5820500, 5820573, e-mail mpgk@mpgk.mielec.pl, faks 175 820 576.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.mielec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa worków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dostawa worków do gromadzenia odpadów komunalnych: - materiał: folia LDPE; - grubość folii: 0,05 mm lub 0,06 mm: 0,07 mm, 0,1 mm; - pojemność: 120 l; - wymiary: 110 cm x 70 cm; - kontrastujący napis o treści: MPGK Sp. z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec tel. 17 582 05 91 oraz z nazwą odpadu, tj. papier, szkło i in. - wg opisu w tabeli; - wielkość liter: wysokość: 2,5 cm; szerokość: 2,0 cm ( Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian dotyczących napisów na workach o czym powiadomi Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem); - ilość (wskazane ilości są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu kosztorysu ofertowego, jak też niektóre worki wskazane w wykazie w ogólne nie będą zamawiane z uwagi na nie zaistnienie potrzeby zakupu po stronie Zamawiającego. Zamawiający gwarantuje zakup worków o wartości 40 % przedmiotu zamówienia.): Lp. Przedmiot zamówienia Ilość [szt.] Wariant A Grubość mm Wariant B Grubość mm 1 Worek niebieski z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, papier i tektura oraz opakowania wielomateriałowe 14 500 0,05 2 Worek niebieski z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, papier, tektura i metal 1 800 0,05 3 Worek niebieski z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, papier 8 500 0,05 0,06 4 Worek żółty z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, tworzywa sztuczne, metal 106 000 0,05 0,06 5 Worek żółty z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, tworzywa sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe 12 000 0,05 6 Worek biały z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, szkło bezbarwne i kolorowe 29 500 0,1 7 Worek zielony z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, szkło 8 500 0,1 0,06 8 Worek brązowy z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, BIO (odpady biodegradowalne i odpady zielone) 140 000 0,07 9 Worek czarny z napisem MPGK Sp. z o.o. Mielec, ul. Wolności 44, tel.: 17 582 05 90, 17 582 05 91, odpady zmieszane 28 300 0,05 0,06

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 139640.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KROS - FOL" Marcel Zając
Email wykonawcy: krosfol@op.pl
Adres pocztowy: ul. Młynek 20
Kod pocztowy: 38-406
Miejscowość: Odrzykoń
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 161957.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 161957.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 251238.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.