eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie remontu podłóg w lokalu mieszkalnym Nr 4 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 7 oraz remontu wiaty śmietnikowej przy ul. Kościuszki 78 w Suwałkach



Ogłoszenie z dnia 2017-10-24

Ogłoszenie nr 500048026-N-2017 z dnia 24-10-2017 r.

Suwałki: Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie remontu podłóg w lokalu mieszkalnym Nr 4 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 7 oraz remontu wiaty śmietnikowej przy ul. Kościuszki 78 w Suwałkach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581626-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500044318-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1 , 16-400 Suwałki w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. ul. Wigierska 32, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie remontu podłóg w lokalu mieszkalnym Nr 4 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 7 oraz remontu wiaty śmietnikowej przy ul. Kościuszki 78 w Suwałkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

73/R.B/2017, 74/R.B/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki w zakresie remontu podłóg w lokalu mieszkalnym Nr 4 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 7 oraz remontu wiaty śmietnikowej przy ul. Kościuszki 78 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część I - Remont podłóg w kuchni i pokoju w lokalu mieszkalnym Nr 4 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 7 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 36 m-cy, max: 60 m-cy licząc od daty protokolarnego odbioru prac. Część II - Remont wiaty śmietnikowej do gromadzenia odpadów stałych przy ul. Kościuszki 78 w Suwałkach. 1) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisują program funkcjonalno - użytkowy i przedmiar robót. 2) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: min 60 m-cy, max: 84 m-ce licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 2. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 tj. ze zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które zostały określone w projekcie umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 03.10.2017 r. do 23.10.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont podłóg w kuchni i pokoju w lokalu mieszkalnym Nr 4 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 7 w Suwałkach.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/10/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Zakład Ogólnobudowlany Tadeusz Władysław Guzy, tadeuszguzy@wp.pl, ul. Jeziorna 2, 16-423, Bakałarzewo, kraj/woj. podlaskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 6480.35 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/10/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z wystąpieniem robót dodatkowych wartość zamówienia wzrosła o 1 931,37 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzonych robót, po zerwaniu warstwy betonu stwierdzono, że wylewka betony została wykonana na starej podłodze, bez właściwej izolacji przeciwwilgociowej. Polepa w miejscu zdemontowanej wanny jest wilgotna, co świadczy o nieszczelnych połączeniach armatury kanalizacji sanitarnej łączącej wannę z pionem sanitarnym. Niekontrolowany przeciek wody spowodował zbutwienie starej podłogi, legara oraz końcówki belki stropowej przy ścianie. Obecny stan techniczny stwarza zagrożenie zawalenia sufitu w łazience mieszkania piętro niżej. W celu wyeliminowania opisanego zagrożenia należy wykonać prace remontowe w zakresie: - wymiany legarów, - wzmocnienia belki stropowej, - wykonania podłogi z płyty OSB, - wykonania izolacji poziomej i posadzki cementowej, opisane w protokole typowania robót z dnia 10.10.2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.