Ogłoszenie z dnia 2017-10-24
Ogłoszenie nr 500048008-N-2017 z dnia 24-10-2017 r.
Muzeum im. Jacka Malczewskiego: Zakup i montaż rolet okiennych w budynku głównym Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581930-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum im. Jacka Malczewskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 59258400000,
ul. ul. Rynek
11,
26600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
048 3624329 w. 105, e-mail
malczewski@muzeum.edu.pl, faks
483 623 481.
Adres strony internetowej (url): www.muzeum.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż rolet okiennych w budynku głównym Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MJM -ZP.26-3/D/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 79 rolet okiennych w budynku głównym Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. 41szt. rolet to rolety podnoszone i opuszczane ręcznie, zaś 38 szt. to rolety podnoszone i opuszczane automatycznie za pomocą napędu elektrycznego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.51.54.10 - Rolety wewnętrzne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
282621.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Solis System Hanna Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
342200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w II półroczu 2025 roku.
- Doposażenie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu w sprzęt niezbędny do udzielania świadczeń zdrowotnych - dostawa strzykawki automatycznej do podawania kontrastu
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- 6-D-2025 - Zakup i dostawa oleju napędowego dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Usługa polegająca na wykonaniu wielowymiarowej inwentaryzacji przestrzeni miasta Radomia.
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.