To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-06
Ogłoszenie nr 500047850-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.
Politechnika Koszalińska: Świadczenie usług sprzątania obiektu dydaktycznego przy ul. Racławickiej 15-17, budynek SWFiS w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507662-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Koszalińska, Krajowy numer identyfikacyjny 170300000,
ul. ul. Śniadeckich
2,
75453
Koszalin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
(094) 34-78-637, 34-78-635, e-mail
szp@tu.koszalin.pl, faks
(094) 34-78-636.
Adres strony internetowej (url): bip.tu.koszalin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania obiektu dydaktycznego przy ul. Racławickiej 15-17, budynek SWFiS w Koszalinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):4/PNOG/SZP-1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania obiektu dydaktycznego przy ul. Racławickiej 15-17, budynek SWFiS w Koszalinie w zakresie określonym w SIWZ oraz Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod Klasyfikacji (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Ogólne informacje 1. W czasie trwania roku akademickiego od 1 października do 30 września w soboty i niedziele oprócz Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy będą odbywać się imprezy sportowe (mecze, turniej). Terminy rozgrywek sportowych będą podawane w harmonogramach. 2. W podanych poniżej zestawieniach okien podany jest metraż okien, czyli obmiar jednostronny. 3. Zakup i uzupełnianie środków higienicznych (mydło, papier toaletowy, ręcznik toaletowy) leży po stronie Zamawiającego. 4. Pod pojęciem "utrzymanie czystości na zewnątrz budynku (wejście) wraz z czyszczeniem popielniczek" (dot. § 3 ust. 11 pkt c umowy) należy rozumieć, że w zależności jaka pora roku występuje, to popielniczki stojące na określonym terenie przed wejściem do budynku muszą być czyste i określone wejście na zewnątrz również, tj. w zimie: śnieg, lód i inne odpady; jesienią: liście i inne odpady; wiosną i latem podobnie. 5. Nabłyszczanie - czyli, stosowanie odpowiednich środków do różnego rodzaju powierzchni, które w efekcie sprzątania i pielęgnacji dadzą pożądany rezultat czystości i estetyczności z zachowaniem warunków bezpieczeństwa użytkowników ( tj. powierzchnie nie mogą być śliskie). 6. Obiekt ma być sprzątany raz kompleksowo po godz. 2200, a dodatkowo w czasie 30 minut, między godziną 1230 a 1500 parter. Jednak godziny między 1230 a 1500 mogą ulec zmianie. Sprzątanie dodatkowe w czasie 30 minut wg załączonego wykazu powierzchni budynku do sprzątania - załącznik nr 1 do umowy. Łączna powierzchnia obejmująca 2-krotne sprzątanie wynosi 1510,40 m2. 7. Mycie okien na polecenie Zamawiającego nie podlega dodatkowej zapłacie, mieści się w zawartej umowie. Zamawiający może zlecić częstsze mycie okien w przypadku: złych warunków atmosferycznych powodujących niespodziewane zabrudzenie, remontów oraz zanieczyszczeń przez ptaki. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny .
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90919000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
206127.05
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AWF5 KM Managament Krzysztof Malik, TOP SERWIS Firma Sprzatajaca Kamila Balińska - Stal s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
197741.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin w 2026 roku
- Sprzątanie lokali socjalno-szatniowych w obiektach należących do Swarzędzkiego Centrum Sportu i Rekreacji w 2026 r.
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi sprzątania w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Warszawie przy ul. Chłodnej 52 oraz w Siedlcach przy ul. Pułaskiego 19/21
- ,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie w roku 2026''.
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Krośnie oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników do budynków Sądu w okresie 12 miesięcy od 01.01.2026r.
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Brzegu
więcej: Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





