eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiędzychódKOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD - postępowanie powtórzone

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-06

Ogłoszenie nr 500047798-N-2018 z dnia 06-03-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej : KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD - postępowanie powtórzone

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510635-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Krajowy numer identyfikacyjny 000310249, ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. +48957482011, e-mail zampub@spzoz-miedzychod.com.pl, faks +48957482711.
Adres strony internetowej (url): http://spzoz-miedzychod.com.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD - postępowanie powtórzone

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

AG/ZP - 2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są KOMPLEKSOWE USŁUGI PRALNICZE DLA SPZOZ MIĘDZYCHÓD - postępowanie powtórzone 1. Kompleksowe usługi pralnicze świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegają na: a)praniu wodnym z dezynfekcją bielizny płaskiej szpitalnej białej (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, pokrowce), bielizny operacyjnej zielonej, obszyć parawanów, zasłon prysznicowych, materiałów do sprzątania (nakładki na mopy); b)praniu wodnym z dezynfekcją odzieży fasonowej, koszul nocnych, pidżam, szlafroków, odzieży i bielizny operacyjnej zielonej, ubrań roboczych - mundurków; c)praniu wodnym z dezynfekcją bielizny noworodkowej i niemowlęcej wraz z pieluchami; d)czyszczeniu chemicznym odzieży, która ze względu na skład surowcowy nie może być poddana praniu wodnemu; e)dezynfekcji chemicznej i termicznej; f)suszeniu; g)maglowaniu; h)prasowaniu; i)sortowaniu; j)składaniu wzdłużno-poprzecznym bielizny płaskiej; k)pakowaniu; l)transporcie od i do Zamawiającego. 2. Usługa pralnicza odbywać się będzie na terenie pralni Wykonawcy. 3. Odbiór brudnej bielizny i dostarczenie czystej bielizny oraz innego asortymentu odbywać się będzie od godz. 8:00 do 9:00 co najmniej trzy razy w tygodniu ze Szpitala w Międzychodzie w ilości około 2600 kg miesięcznie (Wykonawca zobowiązuje się do odbierania i dostarczenia przedmiotu usług własnym transportem). 4. Wykonawca zapewni organizacyjnie zachowanie stałości i ciągłości usług - w dniach wolnych od pracy pralni Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia ilościowego pościeli zastępczych na własny koszt w ilościach, wynikających z niezrealizowanej na skutek dni wolnych od pracy części usługi. 5. Przewóz bielizny zdezynfekowanej, czystej i wymaglowanej wykonywany jest przez Wykonawcę własnym środkiem transportu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 6. Środki transportu wykorzystywane do przewozu przedmiotu zamówienia będą dezynfekowane w sposób zgodny z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi. 7.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na okres trwania umowy 1 wózka transportowego do składowania czystej bielizny i odzieży, z możliwością swobodnego wjazdu do pomieszczenia z drzwiami o szerokości 90cm. 8.Wykonawca odpowiada za właściwy stan sanitarny wypranej bielizny i innego asortymentu: a)bielizna skażona, stanowiąca zagrożenie dla zdrowia pracowników ma być przewożona w oddzielnych specjalnie znakowanych opakowaniach; b)bielizna czysta podczas transportu do szpitala musi być zabezpieczona workami foliowymi i dodatkowo w pojemnikach zamkniętych lub workach płóciennych przeznaczonych do przewozu bielizny; bielizna czysta winna być posortowana w ww. pojemnikach/workach według nazw jednostek SPZOZ Międzychód; 9.Wykonawca zobowiązany jest do opisu technologii prania (tj. bariera higieniczna) z podziałem na strefę brudną i strefę czystą z uwzględnieniem: - przebiegu procesu prania, - wykazu stosowanych środków piorących i dezynfekujących dopuszczonych w szpitalnictwie i posiadające stosowne atesty Państwowego Zakładu Higieny, Instytutu Matki i Dziecka, - środki piorące do prania bielizny noworodkowej, niemowlęcej i dziecięcej muszą posiadać pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka lub inną równoważną np. Centrum Zdrowia Dziecka, - sposobu dozowania i nadzoru dozowania środków piorących i dezynfekujących, - sposobu postepowania z bielizną zakażoną materiałem zakaźnym, - sposobu postępowania z asortymentem, który należy zdezynfekować, a którego nie można poddać dezynfekcji w procesie prania wodnego tj. materacami, poduszkami, kocami, kołdrami, - sposobu pakowania bielizny czystej, jej znakowania i transportu wraz z opisem sposobu odbioru bielizny brudnej, - wzorów dokumentów odbioru bielizny z podziałem na ilości wagowe i asortyment stosowanych przez Wykonawcę. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie spełniała wymagania określone w SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą, tj. otrzyma największą ilość punktów w oparciu o podane kryteria oceny, a jej wybór zostanie zatwierdzony przez Dyrektora SPZOZ Międzychód. Uwaga! Ilość kg wyszczególniona w formularzu ofertowym stanowi szacunkową uśrednioną na okres 24 m-cy ilość asortymentu podlegającą usługom pralniczym, będącym przedmiotem zamówienia. Wymagane warunki dla kompleksowych usług pralniczych świadczonych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego /na wezwanie Zamawiającego/: a) zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, a w przypadku braku konieczności przedstawienia ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają takiego obowiązku i decyzja właściwego terenowego oddziału Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzająca, że Wykonawca spełnia wymagania, dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych; b) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę ważnych atestów, dotyczących stosowania środków potwierdzających zakres działania środka dezynfekcyjnego: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy i sporobójczy, wystawione przez zakład, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych została zaakceptowana przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, np. PZH i na każde żądanie Zamawiającego przedłożenie go do wglądu Zamawiającego; c) pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka lub inna równoważna np. Centrum Zdrowia Dziecka do środków piorących bieliznę noworodkową, niemowlęcą i dziecięcą; d) oświadczenie o stosowaniu preparatów piorących i dezynfekcyjnych przeznaczonych do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej; e) oświadczenie o wdrożonych standardach, instrukcjach i procedurach postępowania ograniczających potencjalne ryzyko zakażeń ze szczególnym uwzględnieniem: - zasad postępowania przy przyjęciu i transporcie bielizny brudnej (segregacja, sortowanie, ochrona personelu), - zasad postępowania przy przyjęciu i transporcie bielizny zakaźnej (lub potencjalnie zakaźnej) tzn. środki transportu, pojemniki, - higieny i ochrony osobistej pracowników (higiena rąk, zasady stosowania odzieży ochronnej i innych środków ochrony osobistej), - procedur mycia i dezynfekcji środków transportu i sprzętu (np. kontenerów) wykorzystywanego podczas transportu bielizny, - zasad postępowania w przypadkach awaryjnych, np. nieszczęśliwy wypadek podczas transportu bielizny brudnej; f) opis szczegółowego procesu technologicznego oraz warunków procesu prania i dezynfekcji bielizny, a w szczególności technologii prania: - bielizny operacyjnej, - bielizny zabrudzonej wydalinami i wydzielinami, - odzieży roboczej, - bielizny pozostałej, w tym skażonej i potencjalnie skażonej z uwzględnieniem czasu poszczególnych etapów technologicznych; g) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98311000-6, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 165211.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "HYGEA" Czesław Golik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Szkolna 21
Kod pocztowy: 64-720
Miejscowość: Lubasz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185952.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185952.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221520.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.