To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-23
Ogłoszenie nr 500047773-N-2017 z dnia 23-10-2017 r.
Zespół Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku: Remont pokoi z wykonaniem łazienek na parterze oraz remont węzłów sanitarnych na I i II piętrze po stronie prawej Internatu Zespołu Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574250-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500019001-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Podleśna
2,
15227
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
857 416 507, e-mail
zsm@muzykbial.pl, faks
857 416 507.
Adres strony internetowej (url): www.muzykbial.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szkoła muzyczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pokoi z wykonaniem łazienek na parterze oraz remont węzłów sanitarnych na I i II piętrze po stronie prawej Internatu Zespołu Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZA.26.02.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont pokoi z wykonaniem łazienek na parterze oraz remont węzłów sanitarnych na I i II piętrze po stronie prawej Internatu Zespołu Szkół Muzycznych im. I. Paderewskiego w Białymstoku. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) Część I - remont pokoi z wykonaniem łazienek na parterze internatu, tj.: na parterze budynku zmiana układu ścian wewnętrznych w wyniku czego powstaną 4 pokoje mieszkalne, jedno pomieszczenie pomocnicze, 2 węzły sanitarne oraz ciągi komunikacyjne. W pokojach przewidziano wykładzinę dywanową, ściany i sufity malowane farbami emulsyjnymi. W pomieszczeniu pomocniczym podłoga wyłożona wykładziną PCV, ściany i sufit malowane farbami emulsyjnymi. Węzły sanitarne są budowane od podstaw. Podłoga wyłożona terakotą, ściany glazurą. Podłogi w ciągach komunikacyjnych wyłożone gresem, ściany do wysokości 1,6 m wykończone tynkiem kamyczkowym, powyżej farbą emulsyjną. Część I obejmuje wykonanie nowych instalacji sanitarnych i elektrycznych. 2) Część II - remont węzłów sanitarnych na I i II piętrze internatu po stronie prawej, tj.: na I i II piętrze budynku internatu po stronie prawej, modernizacji ulegają pomieszczenia kuchni, WC z umywalnią oraz pomieszczenie porządkowe. We wszystkich pomieszczeniach podłoga jest wyłożona terakotą, ściany są wyłożone glazurą oraz malowane farbą emulsyjną, sufity malowane farbą emulsyjną. Część II obejmuje wykonanie nowych instalacji sanitarnych i elektrycznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SIWZ oraz dokumentacji projektowej i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w w/w dokumentacji. 5. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. XIX SIWZ "Opis kryteriów i sposobu oceny ofert". 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie następujących czynności: - roboty wykończeniowe, - roboty elektryczne, - roboty sanitarne, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. 8. Wykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt 7. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności określone w pkt 7 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualne oświadczenie w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym załączniki nr 7 do SIWZ. Ww. zapisy stosuje się odpowiednio w umowach z Podwykonawcami. UWAGA: 1) Przed sporządzeniem oferty istnieje możliwość odbycia wizji lokalnej na terenie inwestycji. 2) W okresie realizacji inwestycji pozostałe obiekty Zamawiającego będą czynne. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco ustalać z Zamawiającym harmonogram prac szczególnie uciążliwych. 3) Zamawiający wskazuje, że dostęp do remontowanych pomieszczeń w Części I musi się odbywać z zewnątrz przez pomieszczenia oznaczone na projekcie 0/9 i M1/6. 4) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie mienia Zamawiającego w czasie prac budowlanych. 5) Po zakończonych robotach budynek oraz teren wokół musi być sprzątnięty oraz przygotowany do użytkowania (w stanie nie gorszym niż przed dniem przekazania). 6) Na terenie budynku brak jest pomieszczeń do przechowywania sprzętu, materiałów itp. 7) Zamawiający nie zapewnia zaplecza sanitarnego tj. dostępu do toalet, pomieszczeń socjalnych. Wykonawca zorganizuje je we własnym zakresie. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie kontenera na gruz i inne odpady budowlane i bieżące jego opróżnianie. 9) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania bieżącego porządku wokół budynków objętych robotami. 10) W celu ograniczenia zabrudzeń i uszkodzeń powstających podczas prac budowlanych wykonawca zabezpieczy bezpośrednio przyległe powierzchnie utwardzone przed zniszczeniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont pokoi z wykonaniem łazienek na parterze internatu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77547.07
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BAZ-BUD Przedsiębiorstwo Wielobranżowe inż. Bazyl Stepaniuk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
94313.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont węzłów sanitarnych na I i II piętrze internatu po stronie prawej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161521.73
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane APK Artur Peczyk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
177646.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa klipsów tytanowych do stabilizacji klatki piersiowej wraz z dzierżawą instrumentarium
- Dostawa materiałów i akcesoriów do sterylizatorni
- Dostawa części wraz z ich wymianą w separatorze balistycznym panelowym BS 8 oraz dostawa części do sita bębnowego TRS na Sortowni 2
- Remont budynku zabytkowego przy ul. Sienkiewicza 22 w Białymstoku.
- Mycie autobusów
- Dostawa 12-miesięcznej subskrypcji dla oprogramowania Microsoft 365 A3 Unified Edu Sub Per User, Microsoft Entra ID Premium P2.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grota Roweckiego 7 w Tomaszowie Mazowieckim
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim"
- Dostosowanie szkół na terenie Gminy Ochotnica Dolna do przepisów BHP i przeciwpożarowych
- Wykonanie robót budowlanych w MUZEUM PRZYRODY - DWÓR LUTOSŁAWSKICH w Drozdowie w ramach realizacji zadania pn. "PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP IV"
- Utworzenie Centrum Kultury i Edukacji Romów w Krościenku nad Dunajcem etap I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.