To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-05
Ogłoszenie nr 500047298-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.
Szpital Ogólny w Kolnie: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636850-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Ogólny w Kolnie, Krajowy numer identyfikacyjny 45066761000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
69,
18-500
Kolno, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
86 2739330, e-mail
zp@szpitalkolno.pl, faks
86 2739338.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalkolno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Sz.O./SAG/41/08/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie w ilości i asortymencie określonym w załączniku Nr 2 do SIWZ. Liczba pakietów: 10.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 sierpnia 2017 r. poz. 1579) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Wartość oferty uznanej za najkorzystniejszą (jedyna złożona oferta) w zakresie pakietu Nr 1 przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o kwotę 194,40 zł. / brutto, Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 464,40 zł / brutto natomiast wartość najkorzystniejszej oferty wynosi 658,80 zł / brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 sierpnia 2017 r. poz. 1579) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Wartość oferty uznanej za najkorzystniejszą (jedyna złożona oferta) w zakresie pakietu Nr 2 przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o kwotę 4.388,10 zł. / brutto, Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 9.666,00 zł / brutto natomiast wartość najkorzystniejszej oferty wynosi 14.054,10 zł / brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12115.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sorimex Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13118.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 sierpnia 2017 r. poz. 1579) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Wartość oferty uznanej za najkorzystniejszą (jedyna złożona oferta) w zakresie pakietu Nr 4 przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o kwotę 821,70 zł. / brutto, Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 2.029,50 zł / brutto natomiast wartość najkorzystniejszej oferty wynosi 2.851,20 zł / brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 sierpnia 2017 r. poz. 1579) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3). Uzasadnienie faktyczne: W zakresie pakietu Nr 5 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 sierpnia 2017 r. poz. 1579) - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Wartość oferty uznanej za najkorzystniejszą w zakresie pakietu Nr 6 przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia o kwotę 243,00 zł. / brutto, Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 2.430,00 zł. / brutto natomiast wartość najkorzystniejszej oferty wynosi 2.673,00 zł / brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 sierpnia 2017 r. poz. 1579) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3). Uzasadnienie faktyczne: W zakresie pakietu Nr 7 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18825.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZARYS International Group sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20331.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 24 sierpnia 2017 r. poz. 1579) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3). Uzasadnienie faktyczne: W zakresie pakietu Nr 9 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2320.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2505.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOLNA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Działu Farmacji Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Usunięcie kolizji istniejącej sieci napowietrznej średniego napięcia w związku z rozbudową Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów bariatrycznych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego z dzierżawą zbiornika o pojemności 3 000 l - 4 000 l oraz gazów medycznych wraz z dzierżawą i transportem butli dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Budowa budynku żłobka miejskiego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Kolnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu anestezjologicznego (II)
- Dostawa bielizny szpitalnej, podkładów, wyrobów włókienniczych jednorazowego użytku
- Dostawa akcesoriów okulistycznych jednorazowego użytku - 40-TP-2025
- Dostawa wyrobów medycznych - 37/TP/2025
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 14 PAKIETÓW
- Dostawy artykułów higienicznych z celulozy
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.