To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-05
Ogłoszenie nr 500047030-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.
Powiat Zwoleński: SYSTEMY WCZESNEGO OSTRZEGANIA PRZED ZJAWISKAMI KATASTROFALNYMI W POWIECIE ZWOLEŃSKIM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. ,,Systemy wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi w Powiecie Zwoleńskim´´ realizowany ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu V - "Gospodarka przyjazna środowisku", Działanie 5.1 "Dostosowanie do zmian klimatu" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512389-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Zwoleński, Krajowy numer identyfikacyjny 67022286500000,
ul. ul. Władysława Jagiełły
4,
26700
Zwoleń, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
48 6763389 w. 16, 6763779w.26, e-mail
sekretariat@zwolenpowiat.pl, faks
486 762 520.
Adres strony internetowej (url): www.zwolenpowiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SYSTEMY WCZESNEGO OSTRZEGANIA PRZED ZJAWISKAMI KATASTROFALNYMI W POWIECIE ZWOLEŃSKIM
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.272.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. "Systemy wczesnego ostrzegania przed zjawiskami katastrofalnymi w Powiecie Zwoleńskim" polegającego na stworzeniu systemu składającego się z 7 punktów alarmowych (PA) wraz z urządzeniami towarzyszącymi zamontowanych na wyznaczonych budynkach, 1 panelu sterowania, urządzenia sterowania i kontroli (Centrali Powiatowej) wraz z oprogramowaniem sterującym pracą wszystkich punktów alarmowych, przy jednoczesnym zapewnieniu kompatybilności z istniejącym systemem wojewódzkim oraz dostawę i uruchomienie stacji roboczej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzeni dokumentacji powykonawczej. 3. Zamawiający wymaga, aby system spełniał wymagania szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz był zintegrowany z systemem ostrzegania i alarmowania województwa mazowieckiego (załącznik 1.1 oraz 1.2). 4. Punkty alarmowe (PA) zostaną zamontowane przez Wykonawcę na obiektach użyteczności publicznej, na które każdy z partnerów (Gmina Kazanów, Policzna, Przyłęk, Tczów, Zwoleń) posiada prawo własności lub umowę użyczenia. 5. Gmina Policzna ma mieć możliwość sterowania (za pomocą panelu sterowania) i kontroli 1 punktu alarmowego w lokalizacji: 26-720 Policzna, ul. Bolesława Prusa 11. 6. Powiat Zwoleński (Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego) ma mieć możliwość sterowania i kontroli punktami alarmowymi na terenie powiatu przy jednoczesnym zapewnieniu kompatybilności z istniejącym systemem wojewódzkim (SAOL MUW). Z poziomu województwa ma być możliwe sterowanie punktami alarmowymi na terenie Powiatu Zwoleńskiego. 7. System ma na celu zapewnienie alarmowania, czyli natychmiastowego przekazania sygnału informującego o zagrożeniu mogącym wystąpić zarówno w czasie pokoju jak i wojny, do których należą zjawiska o charakterze: terrorystycznym, radiacyjnym, chemicznym, skażenia, związane z katastrofami naturalnymi (np. powodzie) lub technicznym (np. katastrofy budowlane, drogowe lub kolejowe), niekorzystne zjawiska pogodowe/atmosferyczne (np. susze, silne huraganowe wiatry, nadmierne opady deszczu, szybkie topnienie śniegu, nadmierne opady śniegu, oblodzenia, zalodzenia i zeszronienia) oraz zagrożenia biologiczne i z powietrza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ, 8. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 29 i 30 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach. Wykonawca, który powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 9. Okres gwarancji równa się okresowi rękojmi. Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi, Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy. Zamawiający wymaga minimalnych okresów gwarancyjnych: 1) okres gwarancji: min. 5 lat (chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, to obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta) - licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, 2) okres serwisu pogwarancyjnego: min. 5 lat - licząc od dnia zakończenia okresu udzielonej gwarancji, 3) okres żywotności akumulatorów: min. 8 lat - licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaoferować dłuższe okresy gwarancji, co zostanie ocenione zgodnie z Rozdziałem XIV pkt 3-5 SIWZ. 10. Zgodnie z art. art. 30 ust. 9 pkt 1 oraz art. 29 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. 11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 50% osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). 12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie instalacji elektrycznej. 13. Wykonawca składa wykaz osób oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót. 14. Wykonawca może zastąpić ww. osoby lub osobę, pod warunkiem że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia. 15. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa powyżej. Kopia umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 16. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników na podstawie umowy o pracę. 17. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących prace na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu Pracy - w ww. zakresie, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35120000-1
Dodatkowe kody CPV: 72268000-1, 35240000-8, 51215000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
235609.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: econnect Sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
258915.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania Endpoint Detection and Response dla 135 Stacji roboczych i 6 serwerów, dostawa oprogramowania Security Information and Event Managment oraz szkolenia dla Administratorów
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
- Objęcie nadzorem autorskim, serwisem i monitoringiem systemu informatycznego użytkowanego w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu bezprzewodowego dostępu do internetu w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" - KC-DE-zp.272-758/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





