eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulejówekRemont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-05

Ogłoszenie nr 500046944-N-2018 z dnia 05-03-2018 r.

Miasto Sulejówek: Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622908-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500066742-N-2017 oraz 500067881-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Sulejówek, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7606230, e-mail zamowienia@umsulejowek.pl, faks 22 7606213.
Adres strony internetowej (url): www.sulejowek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PRP.271.73.2017.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku. Zakres prac obejmuje: 1) W ramach remontu przedmiotowych dróg gminnych przewiduje się wykonanie nowych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (betonu asfaltowego) dla ruchu KR 1-2 3+4 cm z AC11S, AC11W o powierzchni ok. 6 330,0 m2, długość odcinka ok. 1 242,0 mb. 2) Przewiduje się przedstawienie do akceptacji profilu podłużnego remontowych ulic. 3) Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych. Istniejącą nawierzchnię tłuczniową o powierzchni ok. 6 330,0 m2 należy przeprofilować, doziarnić, zagęścić oraz nadać odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne w celu odprowadzenia powierzchniowo wód opadowych. 4) Przewiduje się wykonanie wpustu ulicznego z osadnikiem z kręgów betonowych Æ 500 z pierścieniem wyrównawczym i odciążającym z skrzynka żeliwną kl. D-400 - 17 szt. + przykanaliki o dł. 50 mb oraz wykonanie ścieku prefabrykowanego 33x30x10 cm o dł. 198 mb. 5) Przewiduje się wykonanie rowu umocnionego poprzez ułożenie korytek kolejowych wibroprasowanych70x59x50 cm na podsypce piaskowej 10 cm. - 50 mb. 6) Przewidywane prace związane z remontem nawierzchni zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu itp. 7) Remontowana nawierzchnia ulic zostanie w sposób optymalny dopasowana do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni. 8) Przewiduje się rozebranie i ponowne ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 cm (materiał z rozbiórki) na ławie betonowej z oporem - 35 mb. 9) Przewiduje się ułożenie kostki betonowej (szarej) na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 10 cm i podsypce cementowo-piaskowej - 35 m2. 10) Roboty wykończeniowe zawierają wykonanie poboczy ziemnych oraz z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm, o szer. ok. 0,70 m nachylonych ze spadkiem 4% w kierunku przyległego terenu. 11) Przewiduje się wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Uwarunkowania realizacji robót: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien uzyskać wszystkie niezbędne informacje o istniejącym uzbrojeniu wodnokanalizacyjnym w drogach przeznaczonych do remontu nawierzchni bitumicznej od MZWiK w Sulejówku lub zarządcy drogi. 2) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy zniszczonych w trakcie prowadzenia prac urządzeń podziemnych (włazy, zasuwy, hydranty, studnie telefoniczne i itp.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45233141-9, 45111291-4, 14212200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 406504.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TMOIRAF S.C. M. Tomaszewski, R. Tomaszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Glina, ul. Wspólna 42
Kod pocztowy: 05-430
Miejscowość: Celestynów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 527600.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 527600.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1417131.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.