To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-20
Ogłoszenie nr 500046508-N-2017 z dnia 20-10-2017 r.
Szkoła Podstawowa nr 22: WYBÓR DOSTAWCY POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA RZECZ
ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 20 WE WROCŁAWIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594939-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa nr 22, Krajowy numer identyfikacyjny 000693345,
ul. STABLOWICKA
143,
54-062
WROCŁAW, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
717986845, 717986845, e-mail
sekretariat.sp022@wroclawskaedukacja.pl, mkurkowska0808@wroclawskaedukacja.pl, faks
713543647.
Adres strony internetowej (url): https://sp22.edupage.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYBÓR DOSTAWCY POMOCY DYDAKTYCZNYCH NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 20 WE WROCŁAWIU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawcy pomocy dydaktycznych oraz elementów wyposażenia sal dydaktycznych na rzecz Zamawiającego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Dostawę wyspecyfikowanych produktów, własnym środkiem transportu, do nowego budynku Zamawiającego we Wrocławiu, przy ul. Karpnickiej 2; 2) Rozładunek; 3) Wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 4) Zmontowanie, ustawienie lub zainstalowanie poszczególnych produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3.Szczegółowy zakres oraz parametry przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Towarowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 37400000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PRACOWNIA BIOLOGII |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: PRACOWNIA CHEMII |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: PRACOWNIA FIZYKI |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: PRACOWNIA HISTORII |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: PRACOWNIA GEOGRAFII |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: PRACOWNIA JĘZYKA POLSKIEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: PRACOWNIE JĘZYKÓW OBCYCH |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: PRACOWNIE KLAS I-III |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: PRACOWNIA MATEMATYKI |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: POKÓJ LOGOPEDY |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: POKÓJ PEDAGOGA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: PRACOWNIA RELIGII |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: POKÓJ PSYCHOLOGA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: SALA GIMNASTYCZNA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7016.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAL-SPORT- HURTOWNIA SPORTOWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8499.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: ŚWIETLICA |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: PRZEDSZKOLE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: ODDZIAŁY ZEROWE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP, unieważnił postępowanie, jako że nie złożono na jego realizację, żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: POZOSTAŁE POMOCE DYDAKTYCZNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30045.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAL-SPORT- HURTOWNIA SPORTOWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33333.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WROCŁAW
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi WROCŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie placówek przedszkolnych w gminie Popów
- Dostawa wyposażenia specjalistyczn. do pracowni kształcenia w zawodzie energetyk oraz mechatronik w ramach proj. Modernizacja bazy dydakt. kształcenia zawod. w ZS w Zł. Potoku i ZS w Koniecpolu - 2 cz
- Doposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w ramach realizacji projektu "Nowe perspektywy"
- "Adaptacja oraz wyposażenie pracowni ZSP BR w nowoczesne sprzęty TIK zapewniające wysoką jakość kształcenia"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół Nr 1 im. C.K. Norwida w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.