Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-02
Ogłoszenie nr 500046226-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.
Urząd Statystyczny we Wrocławiu: Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków", w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513386-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 33171900000,
ul. ul. Oławska
31,
50950
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 716 400, e-mail
I.Karolewska@stat.gov.pl, faks
713 716 360.
Adres strony internetowej (url): http://wroclaw.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRO-WA.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Urzędu Statystycznego we Wrocławiu Oddział w Wałbrzychu, położonego przy ulicy Adama Mickiewicza 14, 58-300 Wałbrzych, w ramach Projektu "Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków Urzędu Statystycznego we Wrocławiu i Wałbrzychu zmierzająca do zwiększenia efektywności energetycznej budynków". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje następujące części zamówienia: 1)część I zamówienia - remont dachu wraz z izolacją termiczną i remont kominów. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a)remont dachu na przybudówkach i nad kuchnią z izolacją termiczną; b)izolację termiczną stropodachu nad oficyną wraz z pokryciem z papy; c)izolację termiczną wełną mineralną od spodu konstrukcji stropodachu - łącznik; d)izolację termiczną stropu nad piwnicami; e)remont kominów ponad dachem; f)prace ogólnobudowlane towarzyszące remontowi dachu wraz z dociepleniem oraz remontowi kominów; 2)część II zamówienia - wymiana stolarki okiennej. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a)wymiana 9 sztuk okien skrzydłowych na okna drewniane zespolone rozwierane i uchylno-rozwierane ze zdobieniami wg stanu istniejącego z kompletną obróbką obsadzenia; b)wymiana 1 sztuki okna z witrażem skrzynkowego na okno drewniane zespolone i uchylno-rozwierane ze zdobieniami wg stanu istniejącego z kompletną obróbką obsadzenia; c)wymiana 1 sztuki drzwi balkonowych skrzynkowych na drzwi balkonowe zespolone drewniane; d)prace ogólnobudowlane towarzyszące wymianie stolarki budowlanej; 3)część III zamówienia - wymiana oświetlenia na oświetlenie w technologii LED wraz z wymianą przewodów instalacji odgromowej. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a)demontaż instalacji oświetleniowej tj. demontaż opraw oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego oraz łączników w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, technicznych i na klatce schodowej, a także w piwnicy i na strychu; b)demontaż świetlówek i układów zapłonowych; c)wymiana puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych; d)montaż opraw oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; e)podłączenie opraw i łączników; f)roboty wykończeniowe; g)pomiary natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego; h)wykonanie pomiarów odbiorczych instalacji elektrycznych; i)wymiana przewodów instalacji odgromowej; j)badanie i pomiary instalacji uziemiającej oraz instalacji piorunochronnej; k)roboty dodatkowe: - wymiana w kotłowni c.o. przewodów instalacji elektrycznej układanych pod tynkiem kabelkowych okrągłych od projektowanego wyłącznika prądu do istniejącej rozdzielnicy kotłowni wraz z przewodami uziemiającymi i wyrównawczymi oraz przewodami izolowanymi. 4)część IV zamówienia - modernizacja systemu grzewczego. W zakres przewidywanych robót zasadniczych wchodzą, w szczególności następujące prace: a)demontaż istniejącego kotła o mocy 130 - 150 kW, kocioł z palnikiem nadmuchowym; b)demontaż istniejącego wkładu kominowego d180mm zabudowanego w murowanym przewodzie kominowym 45x45cm; c)demontaż istniejącej zużytej pompy obiegowej; d)demontaż kurków gazowych o średnicy 15-20 mm w instalacji; e)demontaż zaworu czterodrogowego oraz demontaż istniejącego zaworu bezpieczeństwa; f)montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego wiszącego o mocy 90kw wraz z regulatorem pogodowym, czujnikiem temperatury zewnętrznej, czujnikiem sprzęgła i czujnikiem przylgowym obiegu grzewczego; g)montaż wkładu spalinowo - powietrznego 160/110mm do murowanego przewodu kominowego 45x45cm; h)montaż nowej pompy obiegowej i kotłowej; i)montaż nowego zaworu trójdrogowego, zaworu bezpieczeństwa, filtroodmulnika oraz neutralizatora skroplin; j)wymiana odcinka rury stalowej o połączeniach spawanych o średnicy nominalnej 20 mm c.o., 25 mm c.o., 32 mm c.o., 40 mm c.o. k)płukanie rurociągów kotłowni c.o.; l)próby szczelności węzłów cieplnych; m)izolacja rurociągów; n)roboty towarzyszące: - demontaż pojemnościowych podgrzewaczy wody o pojemności do 250 dm3; - wymiana odcinka rury stalowej ocynkowanej o średnicy 20 mm; - montaż nowych podgrzewaczy wody o pojemności do 200 dm3 na nowych wspornikach; - wymiana baterii umywalkowych lub zmywakowych; - wymiana podejścia dopływowego do zaworu czerpalnego, płuczki ustępowej o połączeniu sztywnym z rur stalowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45421146-9, 45320000-6, 45262500-6, 45261320-3, 45400000-1, 45421000-4, 45421100-5, 45410000-4, 45442100-8, 45300000-0, 45310000-3, 43312311-0, 45331100-7, 45332000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: remont dachu wraz z izolacją termiczną i remont kominów |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.02.2018 r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, ul. Oławska 31, w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona/nie wpłynęła żadna oferta. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: wymiana stolarki okiennej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56790.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Okna-Kołodziejczyk" Janusz Kołodziejczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69852.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: wymiana oświetlenia na oświetlenie w technologii LED wraz z wymianą przewodów instalacji odgromowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203252.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
250000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: modernizacja systemu grzewczego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. Uzasadnienie faktyczne: do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 19.02.2018 r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, ul. Oławska 31, w przedmiotowym postępowaniu nie została złożona/nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.