eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarkiZimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Marki ,w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na części. Liczba części2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-19

Ogłoszenie nr 500046094-N-2017 z dnia 19-10-2017 r.

Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Marki ,w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na części. Liczba części: 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589555-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Marki-Zakład Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 14123709800000, ul. ul. Lisa Kuli 3, 05270 Marki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 813 373, e-mail komunalny@marki.pl, faks 227 811 101.
Adres strony internetowej (url): www.bip.marki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Marki ,w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na części. Liczba części: 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.41.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Marki ,w sezonie zimowym 2017/2018, z podziałem na dwie części: Część A - zadanie 1 1) Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych asfaltowych w mieście Marki, o długości 70,03 km. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się utrzymanie nawierzchni asfaltowych dróg gminnych, w stanie przejezdnym, poprzez wykonanie prac polegających na: a) odśnieżaniu nawierzchni, b) zwalczaniu śliskości zimowej. 2) przy użyciu jednostek sprzętowych oraz materiałów uszorstniających. Zakres, standardy zimowego utrzymania dróg, wykazy ulic, wymagane materiały i sprzęt, zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1. Część B - zadanie 2 1) Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych gruntowych w mieście Marki, o długości ok. 79,46 km. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac: a) odśnieżanie - płużenie, b) zimowe posypywanie materiałem uszorstniającym dróg gruntowych. 2) Zakres, standardy zimowego utrzymania dróg, wykazy ulic, wymagane materiały i sprzęt, zostały szczegółowo określone w załączniku nr 1. Zatrudnienie osób dla części A i B: 1) Wykonawca zobowiązany jest oddelegować do wykonywania niżej wymienionych czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia osób, które będą zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę ( w przypadku realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców( za wynagrodzeniem na podstawie umowy o pracę określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. Poz. 1502, ze zm.): 1. praca operatorów sprzętów i pojazdów niezbędnych do wykonywania zamówienia, - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wykonania obowiązku wykonawcy, o którym mowa w pkt. 1. 4) W ramach prowadzonej prze zamawiającego kontroli, wykonawca zobowiązany jest nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego, przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1, wraz ze zgodą pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych - jeżeli zamawiający o to wystąpi. 5) Wykonawca do każdej faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnieniu wszystkich osób wskazanych w pkt. 1 na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych asfaltowych w mieście Marki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 389116.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROBSON Robert Chymkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Arciachów 10
Kod pocztowy: 05-255
Miejscowość: Stare Załubice
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286962.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 286962.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 792491.04
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zimowe utrzymanie nawierzchni dróg gminnych gruntowych w mieście Marki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: REMONDIS Sp.z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zawodzie 16
Kod pocztowy: 02-981
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93569.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93569.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 566507.52
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 100%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.