eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującą wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko - OstrowskiejPrzebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej".



Ogłoszenie z dnia 2018-03-02

Ogłoszenie nr 500045840-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującą wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
,, Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej" współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630095-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5822400, 7366241, e-mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks 625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującą wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.RZP.271.68.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z rozbudową Systemu Pasażerskiej Informacji Przystankowej obejmującą wybudowanie i wdrożenie 25 tablic elektronicznych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Unowocześnienie transportu miejskiego Ostrowa Wielkopolskiego wraz z innymi działaniami niskoemisyjnymi na terenie Aglomeracji Kalisko - Ostrowskiej: Przebudowa/modernizacja infrastruktury przystankowej". I. Opis przedmiotu zamówienia. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z instalacją zasilającą tablice elektroniczne, konstrukcją wsporczą i montażem tablic elektronicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SIWZ. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem, 10. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 12. bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 13. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 14. udział w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorze gwarancyjnym. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej, lub przez kierownika budowy, lub przez inspektora nadzoru, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. IV. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9, 2. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0209 Ostrów Wielkopolski ul. Grabowska - załącznik nr 10, 3. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 6 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego - załącznik nr 11, 4. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 51 obręb 0074 Ostrów Wielkopolski Pl. 23 Stycznia - załącznik nr 12, 5. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 2 obręb 0074 Ostrów Wielkopolski Pl. 23 Stycznia - załącznik nr 13, 6. Projekt budowlano - wykonawczy budowy 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 6 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego - załącznik nr 14, 7. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1, 2, 160 obręb 0083 Ostrów Wielkopolski ul. Paderewskiego - załącznik nr 15, 8. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 99/2 obręb 0081 Ostrów Wielkopolski ul. Kompałły - załącznik nr 16, 9. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 5/8 obręb 0030 Ostrów Wielkopolski ul. Limanowskiego - załącznik nr 17, 10. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową na dz. nr 114/2 obręb 0025 Ostrów Wielkopolski ul. Witosa - załącznik nr 18, 11. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą przystankową na dz. nr 51/5 obręb 0015 Ostrów Wielkopolski ul. Ofierskiego - załącznik nr 19, 12. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 163 obręb 0083 Ostrów Wielkopolski ul. Paderewskiego - załącznik nr 20, 13. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 51/3 obręb 0015 Ostrów Wielkopolski ul. Serwańskiego - załącznik nr 21, 14. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 31 obręb 0076 Ostrów Wielkopolski ul. Gimnazjalna - załącznik nr 22, 15. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 3 obręb 0080 Ostrów Wielkopolski al. Powstańców Wielkopolskich - załącznik nr 23, 16. Projekt budowlano - wykonawczy budowy 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1, 2/10 obręb 0067 Ostrów Wielkopolski ul. Partyzanckiej - załącznik nr 24, 17. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 27/2 obręb 0069 Ostrów Wielkopolski ul. Wojska Polskiego - załącznik nr 25, 18. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 19 obręb 0042 Ostrów Wielkopolski ul. Krotoszyńskiej - załącznik nr 26, 19. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 39 obręb 0071 Ostrów Wielkopolski ul. Wolności - załącznik nr 27, 20. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0096 Ostrów Wielkopolski ul. Kościuszki - załącznik nr 28, 21. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 3 obręb 0048 Ostrów Wielkopolski ul. Bema - załącznik nr 29, 22. Projekt budowlano - wykonawczy budowa 2 tablic przystankowych wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 19, 27, obręb 0033 Ostrów Wielkopolski ul. Kaliska - załącznik nr 30, 23. Projekt budowlano - wykonawczy budowy tablicy przystankowej wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr 1 obręb 0081 Ostrów Wielkopolski ul. Kościuszki - załącznik nr 31, 24. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 32, 25. Warunki techniczne wykonania, instalowania oraz obsługi technicznej tablic informacji przystankowej typu TIP - 101 - załącznik nr 33, 26. Szczegółowe wymagania dotyczące tablic informacji przystankowej - załącznik nr 34.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20297.54
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tomicki Zbigniew Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grawerska 5
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25830.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30750.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 90%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.