Ogłoszenie z dnia 2018-03-02
Ogłoszenie nr 500045602-N-2018 z dnia 02-03-2018 r.
Gmina Nowosolna: Roboty budowlane polegające na przebudowie wodociągu w miejscowości Wódka ul. Pszeniczna i ul. Aksamitna w gm. Nowosolna.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach podpisanej Umowy nr 00024-65150-UM0500091/17 z dnia 25 lipca 2017r. typ operacji: "gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania" Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem , ulepszeniem lub rozbudowa wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialna i w oszczędzanie energii". Tytuł operacji: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Nowosolna: zadanie 1 - budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Natolin, zadanie 2 - przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wódka".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631838-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nowosolna, Krajowy numer identyfikacyjny 472057780,
ul. Rynek Nowosolna
1,
92-703
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426484108, e-mail
s.rudzinski@ugnowosolna.pl, faks
+48426484119.
Adres strony internetowej (url): www.gminanowosolna.pl
Adres profilu nabywcy: www.gminanowosolna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na przebudowie wodociągu w miejscowości Wódka ul. Pszeniczna i ul. Aksamitna w gm. Nowosolna.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.271.1.15.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, instalacyjne oraz dostawa materiałów właściwych dla wykonywanych prac polegających na przebudowie sieci wodociągowej w ul. Pszenicznej i ul. Aksamitnej w miejscowości Wódka, gm. Nowosolna. w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Nowosolna: zadanie 1 - budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Natolin, zadanie 2 - przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wódka" . Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach podpisanej Umowy nr 00024-65150-UM0500091/17 z dnia 25 lipca 2017r. typ operacji: "gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania" Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem , ulepszeniem lub rozbudowa wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialna i w oszczędzanie energii". Tytuł operacji: "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Nowosolna: zadanie 1 - budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Natolin, zadanie 2 - przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wódka" Szczegółowe rozwiązania zawiera dokumentacja projektowa dla przedmiotowego zadania. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1. Przebudowę sieci wodociągowej zgodnie z zatwierdzonym projektem budowalnym i uzyskanym pozwoleniem na realizację przedmiotowej inwestycji. 3.2.2. Przepięcie istniejących przyłączy do nowo wybudowanej sieci wodociągowej 3.2.3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich czynności budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zadania 3.2.4. Realizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych, STWiOR, posiadaną wiedzą 3.2.5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. 3.2.6. Szczegółowe rozwiązania zawiera dokumentacja techniczno - projektowa. Zalecana technologia przyjęta do wykonania nowego rurociągu to technika bezwykopowa poprzez przewiert sterowany. 3.2.7. Wykonawca w ramach realizacji obydwu zadań jest zobowiązany wykonać i zapewnić dodatkowo: a) prawidłową organizację zaplecza i placu budowy, b) wytyczenie obiektów geodezyjnych i ich dozór geodezyjny, odtworzenie na koszt własny znaków geodezyjnych w przypadku naruszenia, c) projekt organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesie koszty związane z zajęciem pasa drogowego i jego zatwierdzenie, d) odtworzenie nawierzchni terenu po niezbędnych robotach ziemnych wykonanych w celu wykonania odwiertów, e) uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego w miejscach przebiegu inwestycji, f) zajęcie pasa drogowego i poniesienia kosztów w tym zakresie, g) oczyszczenie nawierzchni dróg przyległych i sąsiednich do placu budowy, z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, a szczególnie ziemi lub błota w czasie trwania budowy, h) naprawę szkód powstałych w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości, i) segregowanie, składowanie, unieszkodliwianie odpadów oraz gruzu budowlanego, ich wywozu i opłat za czas ich składowania (opłaty wynikające z przepisów wykonawczych do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach Dz. U. z 2013 roku, poz. 21, 888, 1238), j) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano-montażowych oraz instalacyjnych, w tym także badania wydajności hydrantów, k) całkowitą wymianę gruntu komory dla przewiertów sterowanych oraz komory na przyłączach, dokonać zagęszczania warstwowego oraz przedstawić wyniki badań z wskaźnika zagęszczenia gruntu dla każdej wykonanej komory, l) w ulicach o nawierzchni utwardzonej (nawierzchnia asfaltowa, z kostki, tłuczniowa) wykonanie badań nośności podbudowy, m) pełną dokumentację powykonawczej, n) dokonać czynności odbioru w PINB w Łodzi i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3.2.8. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 3.2.9. Użyte materiały i urządzenia winny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną. 3.2.10. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z dokumentacją, na którą składają się: 1) Dokumentacja projektowa zał. Nr 7a - 7f do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST) zał. Nr 8 do SIWZ 3) Przedmiar robót - zał. Nr 9 do SIWZ., zwaną dalej łącznie Dokumentacją techniczną. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 3.5 Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. 3.6 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.7 Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3.8 Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.9 Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.10 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności realizowane przez zatrudnione przez niego osoby, tj.: 3.10.1 Roboty przygotowawcze. 3.10.2 Roboty ziemne. 3.10.3 Roboty instalacyjne. 3.10.4 Wykonanie robót odtworzeniowych. Wymagania określają w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111240-2, 45231300-8, 45231000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
321231.10
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy BUD-ZIEM Łukasz Kostrzewa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
209715.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- WIW.DA.272.13.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





