To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-18
Ogłoszenie nr 500045096-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.
Gmina Popielów: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kurzniach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 543348-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Popielów, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. Opolska
13,
46-090
Popielów, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
kancelaria@popielow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.popielow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kurzniach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ITR.271.05.2017.BK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Kurzniach". Zadanie współfinansowane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, operacja typu "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii". PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE ODPOWIEDNIO: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej: a) obsługa geodezyjna, b) niezbędne dokumentacje, operaty, pozwolenia, sprawdzenia wynikające z przepisów w celu uzyskania pozwolenia na budowę c) projekty budowlane (4 egz.) i uzyskanie pozwolenia na budowę, d) projekty wykonawcze w rozbiciu na poszczególne branże (3 egz.) e) inne projekty, które podczas ustaleń z zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania (nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia), f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.), g) kompletna dokumentacja w wersji elektronicznej na dysku CD (2 szt.) 2. Pełnienie nadzoru autorskiego 3. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową 4. Dostawa oraz montaż urządzeń i instalacji 5. Wykonanie rozruchu z osiągnięciem wymaganych przez Zamawiającego parametrów wody pitnej 6. Obsługa geodezyjna 7. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów wraz z wnioskiem) 8. Przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW 9. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji SUW 10. Wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW 11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 2 egz. (wraz z wersją elektroniczną na dysku CD 2 szt.) 12. Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych 13. Wykonanie oznakowania obiektów i instalacji 14. Inne, wynikające z warunków, zezwoleń, decyzji, wydanych w związku z realizacją inwestycji 15. Bezpłatne serwisowanie urządzeń i instalacji do końca okresu gwarancji. 16. Wykonywanie w okresie rękojmi i gwarancji bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych wbudowanych urządzeń i wykonanych robót budowlanych. 3.2. Ogólna koncepcja przebudowy istniejącej Stacji Wodociągowej zakłada wykonanie następujących robót budowlanych: 1. wykonanie obudowy i uzbrojenie studni St.1b wraz z jej podłączeniem i zasilaniem, 2. wykonanie obudowy i uzbrojenie studni St. 3 wraz z jej podłączeniem i zasilaniem, 3. sterowanie i monitoring studni St. 2, 4. wyłączenie z eksploatacji studni St.1a, 5. rozbiórkę istniejących zbiorników stalowych 3*50 m3 6. budowa nowego zbiornika betonowego 200 m3 7. demontaż istniejących urządzeń technologicznych w budynku Stacji Wodociągowej, 8. remont istniejącego murowanego budynku SUW i budynku gospodarczego, 9. zabudowę nowych urządzeń technologicznych do uzdatniania wody pracujących w układzie automatycznym na przepustowość 30,0 m3/h, 10. zabudowę nowego zestawu pompowego IIo, 11. remont i adaptację istniejącego odstojnika popłuczyn, 12. budowę zbiornika neutralizacji, 13. budowę bezodpływowego zbiornika ścieków sanitarnych, 14. wykonanie rurociągów między obiektowych wod.-kan. z wpięciem do istniejących rur, 15. wykonanie sieci i instalacji elektrycznych i wpięcie ich do istniejących sieci, 16. rozbudowę sterowania i automatyka pracy SUW, 17. rozbiórka starego i budowa nowego ogrodzenia systemowego, 18. wykonanie nowego zagospodarowania terenu (drogi, zieleń, oświetlenie) 19. przeniesienie lub likwidacja istniejących obiektów wchodzących w kolizję z projektowanymi urządzeniami 3.3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany za pomocą Programu Funkcjonalno - Użytkowego (nazywanego dalej PFU), przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącym załączniki do SIWZ. PFU obejmuje opis zadania budowlanego, przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, materiałowe, funkcjonalne. UWAGA: Wykonawca będzie realizował zamówienie w czynnym obiekcie. Zastosowane rozwiązania projektowe i organizacja robót powinny zabezpieczyć ciągłość pracy istniejącej stacji uzdatniania wody w całym okresie realizacji zamówienia. Zamawiający informuje, że eksploatatorem SUW w Starych Siołkowicach jest firma PROWOD Sp. z o.o. z siedzibą 46-082 Kup ul. Rynek 4, biuro 45-920 Opole ul. Janiny Kłopockiej 3. Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu dokumentacji projektowej na podłączenie studni nr 1b i 3 z zasilaniem energetycznym na terenie SUW Kurznie wraz z aktualnym zgłoszeniem robót oraz pozwoleniem wodnoprawnym (Załącznik nr 12 do SIWZ). Zamawiający informuje, że posiada Decyzję środowiskową dla przedsięwzięcia pn. "Podłączenie studni nr 1b i 3 na ujęciu Stacji Uzdatniania Wody KURZNIE (Załącznik nr 12 do SIWZ). Wizja lokalna - każdy z wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków terenu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do przygotowania oferty; koszt ewentualnej wizji lokalnej poniesie Wykonawca; Zamawiający informuje, że z uwagi na charakter zamówienia tj. zamówienie w systemie "zaprojektuj i wybuduj", w opisie przedmiotu zamówienia nie ma możliwości określenia zakresu robót, które zostaną przewidziane przez projektanta (technologa) Wykonawcy w dokumentacji projektowej. Projektant Wykonawcy na podstawie PFU powinien określić szczegóły dokumentacji projektowej określające konieczne do wbudowania urządzenia oraz niezbędne do wykonania roboty budowlane, na podstawie których Wykonawca wyceni cały przedmiot zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie będzie wykraczać poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ. Przedmiot zamówienia co do dokumentacji projektowej wynika z PFU i SIWZ a na etapie wykonania robot budowlanych z załączonej istniejącej dokumentacji projektowej oraz zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę, uzyskanego pozwolenia na budowę oraz zgodnie z pozostałymi wymaganiami SIWZ a także zapisami projektu umowy. 3.4. Wymagania dodatkowe: 1. Cały przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej. 2. Wykonawca przystąpi do robót budowlanych po uzyskaniu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w zakresie, w którym będzie wykonywał dokumentację; do robót przewidzianych w dokumentacji dot. podłączenia studni 1b i 3 Wykonawca będzie mógł przystąpić po przedłożeniu Zamawiającemu pisma o gotowości do przystąpienia do robót. 3. Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną z przebiegu robót (2 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentacją powykonawczą). 4. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane zgodnie z wydanymi uzgodnieniami projektowymi, warunkami technicznymi oraz wydanymi zgodami m.in. zawartymi w projektach budowlanych. 5. Wszystkie elementy z demontażu i rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu; 6. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego na podstawie kwot przedstawionych w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy. 7. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia do aprobaty Inspektora Nadzoru Programu Zapewnienia Jakości. Inspektor nadzoru dokona aprobaty w terminie do 7 dni od dnia jego przedłożenia. 3.5. Wykonawca zaakceptuje warunki zamówienia bez zastrzeżeń tj. zaakceptuje warunki umowy załączonej do SIWZ (oświadczenie zawarte w formularzu oferty). 3.6. Rozwiązania równoważne: 1) Jeżeli w SIWZ, PFU, dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót znajdują się wskazania przykładowych systemów czy typów rozwiązań materiałowych należy przyjąć że Zamawiający podając taki opis, dopuszcza zastosowanie innych produktów, które posiadają parametry techniczne i jakościowe równoważne ze wskazanymi w dokumentacji 2) Jeżeli SIWZ, PFU, dokumentacja projektowa, STWiORB lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w ww. dokumentach. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ, PFU, dokumentacji projektowej, STWiORB lub przedmiarze robót, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w powyższych dokumentach mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z ww. dokumentami oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ, PFU, dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty, materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty, materiały oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Zgodnie z art. 30 ust 4. Ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp wskazuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się wskazanymi odniesieniami Zamawiający po przedmiotowym wskazaniu dodaje sformułowanie "lub równoważny" 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów. 5) Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 6) W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. 7) Zaproponowane przez Wykonawcę systemy, urządzenia lub materiały równoważne, nie mogą zakłócać funkcjonowania istniejącego systemu SUW, powinny z nim bezproblemowo współdziałać. W przypadku, gdy zaproponowane przez Wykonawcę równoważne systemy, urządzenia lub materiały nie będą poprawnie współdziałać w ramach istniejącego systemu SUW i/lub spowodują zakłócenia w jego funkcjonowaniu, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z odtworzeniem i przywróceniem sprawności przedmiotowego systemu. 3.7. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 3a ustawy PZP 3.7.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej: 1) wykonanie robót technologicznych i budowlanych, 2) prace fizyczne; 3.7.2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy będą w okresie wykonywania robot budowlanych zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1616 z poźn. zm.). 3.7.3. Szczegółowe uregulowanie kwestii zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców pracowników na podstawie umowy o pracę, zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ. 3.8. WYMAGANIA, O KTÓRYCH W ART. 29 UST. 4 ustawy PZP 3.8.1. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o którym mowa w art. 29 ust. 4
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 45230000-8, 71300000-1, 45252126-7, 45232151-5, 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1005135.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "FUNAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1788383.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa drogi gminnej - ul. A. Mickiewicza w Nowogrodźcu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę dróg od drogi wojewódzkiej nr 254 do stacji uzdatniania wody w Kobylarni, gmina Nowa Wieś Wielka
- Prace remontowo-konserwatorskie budynku administracyjno-biurowego przy pl. gen. J. Bema 5 w Ostrołęce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.