To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-18
Ogłoszenie nr 500044974-N-2017 z dnia 18-10-2017 r.
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ruda Maleniecka: "Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ruda Maleniecka w roku 2017 "
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585272-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ruda Maleniecka, Krajowy numer identyfikacyjny 29002008700000,
ul. ul. Piotrkowska
29,
26230
Radoszyce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 731 595, e-mail
tomasz.pakula@radom.lasy.gov.pl, faks
413 731 545.
Adres strony internetowej (url): http://www.rudamaleniecka.radom.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ruda Maleniecka
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ruda Maleniecka w roku 2017 "
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.6.2017.SW
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadnia p.n. " Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Ruda Maleniecka w roku 2017". Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont następujących dróg leśnych: - remont odcinków drogi leśnej nr 49 (nr inw. 220/7) - droga nr 49 w DSD, położona w Leśnictwie Lipa, przebiegająca w oddziałach leśnych nr 187, 188, 167, 168, 169, 170, 155. Parametry techniczne drogi: o Droga wewnętrzna leśna, o kategoria obciążenia KR1, o prędkość projektowa 30km/h, o szerokość drogi 3,5m, o spadek poprzeczny nawierzchni przekrój daszkowy pochylenie 3%, o szerokość poboczy 0,75m, o spadek poprzeczny poboczy 6-8%. - remont odcinków drogi leśnej nr 65 (nr inw. 220/665) - dojazd pożarowy nr 11, droga nr 65 w DSD, położona w Leśnictwie Szkucin, przebiegająca w oddziałach leśnych nr 208, 209, 201, 210, 211, 218, 230, 231. Parametry techniczne drogi: o Droga wewnętrzna leśna, o kategoria obciążenia KR1, o prędkość projektowa 30km/h, o szerokość drogi 3,5m, o spadek poprzeczny nawierzchni przekrój daszkowy pochylenie 3%, o szerokość poboczy 0,75m, o spadek poprzeczny poboczy 6-8%. Drogi na projektowanych odcinkach do remontu posiadają nawierzchnię tłuczniową, pobocza dróg są gruntowe. Zamierzenie remontowe realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016r. poz. 290 ze zm.) ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienia, te będą: a) polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia; b) udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki; c) udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia na skutek powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie II - III SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób realizujących czynności na stanowiskach robotniczych i pokrewnych wchodzące w skład przedmiotu zamówienia wskazane przez Zamawiającego w Tomie II i Tomie III SIWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) - Obowiązek zatrudnienia. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45233225-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
259130.28
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Marcin Słoma ZAKŁAD BUDOWLANO-DROGOWY
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
153688.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RADOSZYCE
więcej: przetargi RADOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja alejki parkowej w Parku nad Wartą
- Bieżące utrzymanie dróg w gminie Szydłów w 2025 roku
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych na terenie leśnictw w Nadleśnictwie Turawa w 2025 roku
- Modernizacja drogi powiatowej nr D1 na wybranym odcinku
- Remont nawierzchni dojazdów i mostu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 180 w m. Biernatowo
- "Modernizacja drogi gminnej nr 107689B i utwardzenie powierzchni gruntu na dz. nr 80/2 w miejscowości Dąbrowa-Zabłotne"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.