To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-17
Ogłoszenie nr 500044423-N-2017 z dnia 17-10-2017 r.
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zakup jest realizowany w ramach projektu nr RPMP.10.02.01-12-0241/16 ,,Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim´´. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 585926-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, Krajowy numer identyfikacyjny 12318259500000,
ul. ul. Piłsudskiego
105,
32020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 2783377 w. 23, e-mail
zsz@powiatwielicki.pl, faks
122 881 170.
Adres strony internetowej (url): http://www.pckziu-wieliczka.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCKZIU.271.12/CKZ/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu fabrycznie nowego sprzętu komputerowego tj. 48 zestawów komputerowych i 2 serwerów. 2. Zakup jest realizowany w ramach projektu nr RPMP.10.02.01-12-0241/16 ,,Centrum Kompetencji Zawodowych w Powiecie Wielickim´´. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 3. Sprzęt musi być zgodny z europejskimi normami technicznymi określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN) tzn.: że dany wyrób jest zgodny z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa, określonymi w dyrektywach oznakowania CE 4. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawiera- załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Specyfikacja przedmiotu zamówienia zawarta w ofercie Wykonawcy (formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 9 do SIWZ) musi odpowiadać specyfikacji szczegółowo określonej przez Zamawiającego w załączniku nr 8 do SIWZ. Dopuszczalne jest oferowanie podzespołów o takich samych lub wyższych parametrach technicznych niż określone w ww. załączniku do SIWZ. 6. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Koszt dostawy wraz z wniesieniem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj.: Wieliczka, ul. marsz. J. Piłsudskiego 105) pokrywa we własnym zakresie Wykonawca, b) Udzielenie gwarancji i dostarczenie karty gwarancyjnej na okres min 36 miesięcy. Gwarancja nie może być ograniczona żadnymi warunkami. c) Czas reakcji serwisu do 3 dni, usuwanie usterek maksymalnie 10 dni od daty dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany jest wypisać w ofercie wszystkie typy oferowanych podzespołów wchodzących w skład zaproponowanego sprzętu wraz z ich nazwą własną (np. płyta główna, procesor, karta graficzna itp.) e) Oferowany sprzęt musi być zgodny w całości z normą CE- odpowiednie znaki umieszczone na sprzęcie, zestawach. f) Wykonawca dostarczy oraz przekaże pracownikowi dokonującemu odbioru ze strony Zamawiającego sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, certyfikatami licencji itp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV: 30213000-5, 30231300-0, 30237200-1, 48822000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188020.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Progress Systemy Komputerowe Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
175480.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
- "Budowa nowego zasilania oraz dystrybucji energii elektrycznej w Parku św. Kingi na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
- Letnie utrzymanie dróg, ulic, chodników i placów na terenie miasta i gminy Wieliczka
- "Zakup usług psychologicznych" w ramach projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 "Aktywne Dziś - Lepsze Jutro".
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Wzmocnienie i rozwój bazy edukacyjnej w gminie Wojaszówka" - DOSTAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu - Część I: 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna z systemem operacyjnym i monitorem), Część II: 3 monitory
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.