eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu komputerowego - 25 zadań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-16

Ogłoszenie nr 500043972-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.

Uniwersytet Ekonomiczny: Dostawa sprzętu komputerowego - 25 zadań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583823-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Ekonomiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 151900000, ul. ul. Rakowicka 27, 31510 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 293-53-85, e-mail kurowska@uek.krakow.pl, faks 12 293-58-98.
Adres strony internetowej (url): www.uek.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego - 25 zadań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

K-DZP-272-22/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego - 25 zadań, w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach nr od 9.1. do 9.6. do SIWZ, oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. Zadanie nr 1-16 - dostawa notebooków Dostawa notebooków wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.1. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. WYMAGANIA TECHNICZNE I JAKOŚCIOWE: podane parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że oferent może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych procesorach, większej pamięci RAM, większym dysku HDD lub SSD, większej liczbie portów we/wy (danego typu), większej rozdzielczości wyświetlacza, baterii pozwalającej na dłuższą pracę, nie krótszej gwarancji (przy zachowaniu zgodności gwarancja międzynarodowa, europejska, gwarantowany czas naprawy itp.), nie cięższym. Jeżeli w specyfikacji technicznej urządzenia występują jako urządzenia wewnętrzne oferent nie może zaoferować w wyposażeniu podobnych urządzeń dołączanych do komputera przenośnego jako urządzenie zewnętrzne np. przez złącze USB. Zestawy komputerów muszą być dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane, kompletne, gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem i każdy zestaw jeżeli tego nie wyspecyfikowano inaczej musi zawierać między innymi: obudowę, wyświetlacz, zestaw portów wejścia/wyjścia,LAN (jeżeli występuje w podanej specyfikacji technicznej), WiFi, zasilacz sieciowy, baterię (akumulator), dokumentację, gwarancję, procesor, płytę główną, pamięć RAM, dysk HDD lub SDD lub oba, dźwięk, napędy DVD lub Blu-Ray (jeżeli występują w podanej specyfikacji technicznej), system operacyjny w polskiej wersji językowej oprogramowanie dołączane standardowo do danego modelu notebooka przez producenta danego urządzenia, pozostałe wyposażenie zgodne ze specyfikacją. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy - zgodnie ze Specyfikacją techniczną (zał. nr 8 do SIWZ). Zadanie nr 17-18 - dostawa komputerów stacjonarnych Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.2 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. W poszczególnych zestawach dopuszcza się zastosowanie podzespołów o parametrach lepszych niż wyspecyfikowano, przykładowo: - zastosowanie większej pamięci RAM, przy zachowaniu typu pamięci zgodnej ze specyfikacją np. w miejsce 16GB- 32GB, - zastosowanie większego dysku np. w miejsce 500 GB - 1000 GB przy zachowaniu typu (HDD, SSD), - zastosowanie płyty głównej z większą ilością portów, - zastosowanie monitorów o większej rozdzielczości itp. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy - zgodnie ze Specyfikacją techniczną (zał. nr 8 do SIWZ). Zadanie nr 19-20 - dostawa drukarek Dostawa drukarek - w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.3. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wszystkie urządzenia powinny być dostarczone kompletne gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem i muszą to być urządzenia nowe nie używane w innych projektach. Każde urządzenie musi być dostarczone z kompletem tonerów lub tuszy. Każde urządzenie musi być dostarczone z kablami zasilającymi i sygnałowymi. Zadanie nr 21-22 - urządzenia wielofunkcyjne Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.4. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wszystkie urządzenia powinny być dostarczone kompletne gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem i muszą to być urządzenia nowe nie używane w innych projektach. Każde urządzenie musi być dostarczone z kompletem tonerów lub tuszy. Każde urządzenie musi być dostarczone z kablami zasilającymi i sygnałowymi. Zadanie nr 23-24 - dostawa monitorów Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.5. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wszystkie urządzenie powinny być dostarczone kompletne gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem i muszą to być urządzenia nowe nie używane w innych projektach - zgodnie ze Specyfikacją techniczną (zał. nr 8 do SIWZ). Każde urządzenie musi być dostarczone z kablami zasilającymi i sygnałowymi. Zadanie nr 25 - dostawa skanerów Dostawa skanerów w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.6. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Wszystkie urządzenie powinny być dostarczone kompletne gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem i muszą to być urządzenia nowe nie używane w innych projektach. Każde urządzenie musi być dostarczone z kompletem tonerów lub tuszy. Każde urządzenie musi być dostarczone z kablami zasilającymi i sygnałowymi. Wymagania dotyczące dostaw: 1) Dostawy mogą być realizowane w częściach. 2) Dostawy muszą być zrealizowane w siedzibie UEK w Krakowie przy ul Rakowickiej 27 - szczegółowe miejsce dostawy wskazane będzie po ustaleniu terminu dostaw. 3) Termin każdorazowej dostawy musi być ustalony wspólnie przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca poinformuje o każdorazowej dostawie z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. 4) Każdorazowa dostawa potwierdzona zostanie protokołem odbioru zgodnie z wzorem protokołu odbioru, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. 5) W trakcie odbioru musi być obecny upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 6) W trakcie odbioru sprawdzone zostaną dostarczane towary pod względem kompletności i ich jakości zgodnie z wymogami SIWZ i ofertą Wykonawcy. 7) Jeżeli w jego trakcie odbioru zostaną wykryte braki ilościowe lub jakościowe Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia dostaw w terminie do 3 dni. 8) Programy i licencje programów, które dostarczane są drogą mailową muszą być przesyłane na adres: cims@uek.krakow.pl 9) Wymagany termin dostawy do 4 tygodni od daty zawarcia umowy (dla zadań nr 1-16 oraz zadań 21-22) oraz do 4 tygodni od daty przekazania Wykonawcy dokumentów pozwalających na zastosowanie stawki VAT w wysokości 0% (dla zadań 17-20 oraz 23-25) - dotyczy towarów, których dostawa jest opodatkowana stawką 0% na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 Ustawy o podatku od towarów i usług VAT. 10) Oferowany towar musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta. 11) Wykonawca wystawi faktury VAT z terminem płatności 30 dni po dokonaniu dostaw i podpisaniu bez uwag protokołów odbiorów, 12) Jeżeli Wykonawca złożył wraz z ofertą oświadczenie o posiadaniu certyfikatu ISO 9001, to wraz z dostawą urządzeń dostarczy kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez Producenta sprzętu certyfikatu ISO 9001 na produkcję (jeżeli dokumenty takie wymagane były przez Zamawiającego w SIWZ), 13) Dostarczone urządzenia muszą posiadać na obudowie oznaczenie CE.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30213300-8, 30232000-4, 30232110-8, 30216110-0, 30231300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25609.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy: office@progress.com.pl
Adres pocztowy: Al. Mickiewicza 27
Kod pocztowy: 31-120
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27951.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27951.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30984.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7317.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy: office@progress.com.pl
Adres pocztowy: Al. Mickiewicza 27
Kod pocztowy: 31-120
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7546.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7546.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8852.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 25

NAZWA: Dostawa skanerów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Dostawa notebooków

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta. Postępowanie zakończone unieważnieniem postępowania na postawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (j.t.Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.