To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-28
Ogłoszenie nr 500043956-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: KOMPLEKSOWA USŁUGA TRANSPORTOWA, HOTELARSKA I GASTRONOMICZNA NA POTRZEBY PROJEKTU "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB
NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 636931-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500007788-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 195600000,
ul. Dewajtis
5,
01-815
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
-, e-mail
dzp@uksw.edu.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.uksw.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWA USŁUGA TRANSPORTOWA, HOTELARSKA I GASTRONOMICZNA NA POTRZEBY PROJEKTU "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.371.59.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi transportowe, hotelarskie i gastronomiczne na potrzeby projektu "Profesjonalizacja usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych - nowe standardy kształcenia i opieki" realizowanego w ramach II Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój "Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji", Działanie 2.8 "Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (nr. projektu POWR. 02.08.00-00-0018/17-00). 2. Celem Projektu realizowanego wspólnie przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON jest profesjonalizacja opieki nad niesamodzielnymi seniorami poprzez wypracowanie jednolitej definicji niesamodzielności, stopni niesamodzielności oraz standardów usług asystenckich i opiekuńczych (AiO), w tym teleopieki, świadczonych w miejscu zamieszkania ww. osób. Wypracowane kryteria ocen stopnia niesamodzielności pozwolą jednoznacznie zaliczyć osobę do jednej z trzech kategorii osób niesamodzielnych. Celem Projektu jest także wypracowanie standardów kształcenia stanowiących podstawę szkolenia w zakresie świadczenia usług AiO, w tym teleopieki. 3. Rezultatem Projektu będzie opracowanie definicji osoby niesamodzielnej, kryteriów niesamodzielności, standardów usług AiO, standardów kształcenia, pilotażowe wdrożenie standardów w zakresie usług AiO i kształcenia opiekunów/opiekunek oraz projekt założeń do regulacji prawnych w ww. zakresie. 4. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na dwie części: 4.1. CZĘŚĆ I: "Kompleksowa obsługa zagranicznych wyjazdów studyjnych organizowanych w ramach projektu, w tym organizacji wizyt na miejscu, przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników"; 4.2. CZĘŚĆ II: "Kompleksowa usługa hotelarska, gastronomiczna oraz transportowa na potrzeby projektu w Polsce", w tym: 4.2.1. kompleksowa obsługa szkoleń dla opiekunek/opiekunów z woj. śląskiego, podkarpackiego oraz wielkopolskiego, realizowanych w ramach projektu, w tym: A) zapewnienie noclegów dla 180 uczestników szkoleń (łącznie) realizowanych w Warszawie w okresie maj - październik 2018; B) zapewnienie wyżywienia uczestnikom tych szkoleń; C) zapewnienie transportu dla uczestników tych szkoleń (z miejsca zamieszkania do Warszawy i z powrotem, oraz podczas trwania szkoleń); 4.2.2. kompleksowa obsługa 2 spotkań konsultacyjnych z przedstawicielami 32 gmin biorących udział w projekcie oraz podmiotami świadczącymi usługi AiO w okresie maj - wrzesień 2018; 4.2.3. organizacja podróży specjalistów do gmin uczestniczących w projekcie w okresie wrzesień 2018 - kwiecień 2019; 4.2.4. kompleksowa obsługa żywieniowa, hotelarska oraz transportowa na potrzeby 2-dniowych szkoleń z zakresu nowych standardów usług AiO dla 64 przedstawicieli OPS z wszystkich gmin uczestniczących w projekcie w okresie styczeń - kwiecień 2019. 5. Zamawiający wymaga w CZĘŚCI II, aby świadczone usługi transportowe, hotelarskie i gastronomiczne na rzecz Projektu były realizowane zgodnie z regulaminem konkursu nr POWR.02.08.00-IP-03-00-002/16 "Profesjonalizacja opieki nad osobami starszymi o różnym stopniu niesamodzielności", w tym aby stawki jednostkowe brutto świadczonych usług nie były wyższe niż wskazane w Załączniku nr 12 (Katalog cen rynkowych dla konkursu) do regulaminu konkursu. 6. Oferty Wykonawców w CZĘŚCI II, które będą zawierały stawki jednostkowe brutto wyższe niż wskazane w Załączniku nr 12 do regulaminu konkursu, zostaną przez Zamawiającego odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 7. Zamawiający w celu prawidłowego przygotowania ofert w CZĘŚCI II przedmiotowego postępowania, zamieszcza link do regulaminu konkursu (Niezbędne dokumenty), wśród których znajduje się Załącznik nr 12 Katalog cen rynkowych dla konkursu: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/nabory/28-rozwoj-uslug-spolecznych-swiadczonychw- srodowisku-lokalnym-2/#Niezb%C4%99dne%20dokumenty 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (odpowiedni do każdej z CZĘŚCI). 9. Wykonawca może realizować jedną lub dwie CZĘŚCI zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 63510000-7
Dodatkowe kody CPV: 79997000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Kompleksowa obsługa zagranicznych wyjazdów studyjnych organizowanych w ramach projektu, w tym organizacji wizyt na miejscu, przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49150.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Flying Colours Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Kompleksowa usługa hotelarska, gastronomiczna oraz transportowa na potrzeby projektu w Polsce |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
485000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: UpHOTEL Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
682160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych poza granicami kraju
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Warsztaty kompetencji wychowawczych - stacjonarne oraz warsztaty kompetencji wychowawczych - wyjazdowe
- "Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska "Zamek Czorsztyn" w okresie od 16 grudnia 2025 r. do 15 grudnia 2026 r. - ponowny "
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





