eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKOMPLEKSOWA USŁUGA TRANSPORTOWA, HOTELARSKA I GASTRONOMICZNA NA POTRZEBY PROJEKTU "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-28

Ogłoszenie nr 500043956-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: KOMPLEKSOWA USŁUGA TRANSPORTOWA, HOTELARSKA I GASTRONOMICZNA NA POTRZEBY PROJEKTU "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636931-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500007788-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 195600000, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. -, e-mail dzp@uksw.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.dzp.uksw.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMPLEKSOWA USŁUGA TRANSPORTOWA, HOTELARSKA I GASTRONOMICZNA NA POTRZEBY PROJEKTU "PROFESJONALIZACJA USŁUG ASYSTENCKICH I OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB NIESAMODZIELNYCH - NOWE STANDARDY KSZTAŁCENIA I OPIEKI"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.371.59.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi transportowe, hotelarskie i gastronomiczne na potrzeby projektu "Profesjonalizacja usług asystenckich i opiekuńczych dla osób niesamodzielnych - nowe standardy kształcenia i opieki" realizowanego w ramach II Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój "Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji", Działanie 2.8 "Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym", współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (nr. projektu POWR. 02.08.00-00-0018/17-00). 2. Celem Projektu realizowanego wspólnie przez Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz Stowarzyszenie Niepełnosprawni dla Środowiska EKON jest profesjonalizacja opieki nad niesamodzielnymi seniorami poprzez wypracowanie jednolitej definicji niesamodzielności, stopni niesamodzielności oraz standardów usług asystenckich i opiekuńczych (AiO), w tym teleopieki, świadczonych w miejscu zamieszkania ww. osób. Wypracowane kryteria ocen stopnia niesamodzielności pozwolą jednoznacznie zaliczyć osobę do jednej z trzech kategorii osób niesamodzielnych. Celem Projektu jest także wypracowanie standardów kształcenia stanowiących podstawę szkolenia w zakresie świadczenia usług AiO, w tym teleopieki. 3. Rezultatem Projektu będzie opracowanie definicji osoby niesamodzielnej, kryteriów niesamodzielności, standardów usług AiO, standardów kształcenia, pilotażowe wdrożenie standardów w zakresie usług AiO i kształcenia opiekunów/opiekunek oraz projekt założeń do regulacji prawnych w ww. zakresie. 4. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na dwie części: 4.1. CZĘŚĆ I: "Kompleksowa obsługa zagranicznych wyjazdów studyjnych organizowanych w ramach projektu, w tym organizacji wizyt na miejscu, przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników"; 4.2. CZĘŚĆ II: "Kompleksowa usługa hotelarska, gastronomiczna oraz transportowa na potrzeby projektu w Polsce", w tym: 4.2.1. kompleksowa obsługa szkoleń dla opiekunek/opiekunów z woj. śląskiego, podkarpackiego oraz wielkopolskiego, realizowanych w ramach projektu, w tym: A) zapewnienie noclegów dla 180 uczestników szkoleń (łącznie) realizowanych w Warszawie w okresie maj - październik 2018; B) zapewnienie wyżywienia uczestnikom tych szkoleń; C) zapewnienie transportu dla uczestników tych szkoleń (z miejsca zamieszkania do Warszawy i z powrotem, oraz podczas trwania szkoleń); 4.2.2. kompleksowa obsługa 2 spotkań konsultacyjnych z przedstawicielami 32 gmin biorących udział w projekcie oraz podmiotami świadczącymi usługi AiO w okresie maj - wrzesień 2018; 4.2.3. organizacja podróży specjalistów do gmin uczestniczących w projekcie w okresie wrzesień 2018 - kwiecień 2019; 4.2.4. kompleksowa obsługa żywieniowa, hotelarska oraz transportowa na potrzeby 2-dniowych szkoleń z zakresu nowych standardów usług AiO dla 64 przedstawicieli OPS z wszystkich gmin uczestniczących w projekcie w okresie styczeń - kwiecień 2019. 5. Zamawiający wymaga w CZĘŚCI II, aby świadczone usługi transportowe, hotelarskie i gastronomiczne na rzecz Projektu były realizowane zgodnie z regulaminem konkursu nr POWR.02.08.00-IP-03-00-002/16 "Profesjonalizacja opieki nad osobami starszymi o różnym stopniu niesamodzielności", w tym aby stawki jednostkowe brutto świadczonych usług nie były wyższe niż wskazane w Załączniku nr 12 (Katalog cen rynkowych dla konkursu) do regulaminu konkursu. 6. Oferty Wykonawców w CZĘŚCI II, które będą zawierały stawki jednostkowe brutto wyższe niż wskazane w Załączniku nr 12 do regulaminu konkursu, zostaną przez Zamawiającego odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 7. Zamawiający w celu prawidłowego przygotowania ofert w CZĘŚCI II przedmiotowego postępowania, zamieszcza link do regulaminu konkursu (Niezbędne dokumenty), wśród których znajduje się Załącznik nr 12 Katalog cen rynkowych dla konkursu: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/nabory/28-rozwoj-uslug-spolecznych-swiadczonychw- srodowisku-lokalnym-2/#Niezb%C4%99dne%20dokumenty 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (odpowiedni do każdej z CZĘŚCI). 9. Wykonawca może realizować jedną lub dwie CZĘŚCI zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 63510000-7


Dodatkowe kody CPV: 79997000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kompleksowa obsługa zagranicznych wyjazdów studyjnych organizowanych w ramach projektu, w tym organizacji wizyt na miejscu, przejazdów, noclegów oraz wyżywienia uczestników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49150.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Flying Colours Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jaszczew 135
Kod pocztowy: 38-460
Miejscowość: Jedlicze
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kompleksowa usługa hotelarska, gastronomiczna oraz transportowa na potrzeby projektu w Polsce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 485000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UpHOTEL Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Solna 4
Kod pocztowy: 58-500
Miejscowość: Jelenia Góra
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 682160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 682160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 795390.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.