eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont instalacji niskoprądowych Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu.ZP/BZP/133/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-16

Ogłoszenie nr 500043846-N-2017 z dnia 16-10-2017 r.

Politechnika Wrocławska: Remont instalacji niskoprądowych Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu.ZP/BZP/133/2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574682-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500020721-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.pwr.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji niskoprądowych Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu.ZP/BZP/133/2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/133/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji niskoprądowych Domu Studenckiego Politechniki Wrocławskiej T-16 przy ul. Wittiga 4 we Wrocławiu. 2.W zakres niniejszego zamówienia wchodzą niżej wymienione systemy Instalacji słabo prądowych: -System sygnalizacji pożaru SSP; -Sterowanie systemem oddymiania grawitacyjnego; -System zasysający; -Dźwiękowy system ostrzegawczy DSO; -System trzymaczy drzwiowych; -Utylizacja istniejących urządzeń w tym między innymi czujek jonizacyjnych. Uwaga: Występuje etapowanie prac. 3. Zakres robót szczegółowo obejmuje dokumentacja projektowa (projekt wykonawczy), STWIORB oraz przedmiar robót, rzuty,schematy - stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót demontażowych i montażowych, usług budowlanych w zakresie określonym w pkt. 2 niniejszego rozdziału i opisanym w dokumentacji technicznej i SIWZ z załącznikami. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dokonywanie przez Wykonawcę czynności serwisowych w celu utrzymania gwarancji producenta w okresie gwarancji zaoferowanym przez Wykonawcę na wszystkie urządzenia wszystkich systemów wchodzących w zakres przedmiotu umowy. Czynności te winny obejmować wymianę części podlegających zużyciu, a także wymianę materiałów eksploatacyjnych (akumulatory w urządzeniach,filtry ) nie rzadziej niż w terminach zalecanych przez producenta lub konieczności zapewnienia prawidłowego działania urządzeń. 6.Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45314310-7 - Układanie kabli 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45315600-4-Instalacje niskiego napięcia 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 7.Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie, w związku z czym występować będą utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia związane z kwaterowaniem studentów dlatego też Wykonawca zobowiązany jest dostosować realizację zadania do panujących warunków - szczegóły do uzgodnienia z kierownikiem obiektu.Obowiązkiem wykonawcy jest ustalenie z użytkownikiem danego pokoju terminu realizacji prac. Powołując się na powyższe - podczas wykonywania prac na terenie remontowanego obiektu winien być obecny kierownik robót, którego doświadczenie zawodowe oceniane będzie przez Zamawiającego w kryterium oceny ofert. 8.Zamawiający nie wyraża zgody, by podczas wykonywania prac całkowicie unieczynnić istniejące w obiekcie systemy. 9.W pierwszym etapie realizacji zadania należy dostarczyć CSP i CDSO i po demontażu istniejących elementów na jednej pętli systemu SSP lub jednej linii systemu DSO wykonać i uruchomić instalację nowych systemów. Wykonawca kończąc prace w danym dniu musi pozostawić w pełni zabezpieczony obiekt z aktywnymi wszystkimi sterowaniami, przeszkolić obsługę. Takie działanie pozwoli na zminimalizowanie obszarów w budynku będących bez zabezpieczenia w czasie wykonywania prac. 10.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszelkich prac głośnych w godzinach od 8.00 do 17.00 w dni robocze. 11.Wykonawca jest zobowiązany do ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w trakcie prowadzonych robót.Po zakończeniu prac - każdego dnia - Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia miejsca wykonywanych robót w należytym porządku / czystości. W przypadku - pozostawienia miejsca, o którym mowa w nieporządku (bałaganie) - czyli nie wywiązania się Wykonawcy z wyżej wymienionego obowiązku Zamawiający zleci wykonanie prac porządkowych firmie zewnętrznej, na koszt Wykonawcy, za cenę roboczogodziny aktualnie obowiązującą na rynku. 12.W przypadku konieczności korzystania z dźwigów osobowych znajdujących się w obiekcie podczas prowadzenia robót budowlanych zostaną one zabezpieczone przez Wykonawcę przed uszkodzeniem mechanicznym oraz zapyleniem. 13.Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym tymczasowe podłączenie urządzeń elektrycznych służących do wykonywania prac. 14.Przed rozpoczęciem prac w terminie 3 dni po podpisaniu umowy wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji Harmonogram realizacji prac. 15.Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji wskazanej w załączniku nr 4 do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. 16.Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 17.Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502, z późn.zm), w następującym zakresie realizacji zamówienia: - roboty instalacyjne teletechniczne, elektryczne Więcej szczegółów w rozdziale II SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 537000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAD A.K.S. SADOWSKI STANISŁAW
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. KOSZAROWA 46/3
Kod pocztowy: 51-149
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 579960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 579960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 662783.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.