To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-28
Ogłoszenie nr 500043669-N-2018 z dnia 28-02-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych: Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych, Przedszkola nr 8 i CUW z terenu Gminy Miejskiej Tczew.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635986-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych, Krajowy numer identyfikacyjny 366212081,
ul. Kołłątaja  
9,
83-110 
Tczew, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587759456, e-mail
ambroziak@cuw.tczew.pl, faks
587759484.
Adres strony internetowej (url): 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych, Przedszkola nr 8 i CUW z terenu Gminy Miejskiej Tczew.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostarczone artykuły winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć bezpośrednio do placówek wskazanych przez Zamawiającego (teren Miasta Tczewa), tj.: Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew Szkoła Podstawowa nr 1, ul. Czyżykowska 69, Tczew Szkoła Podstawowa nr 4, ul. Wł. Jagiełły 6, Tczew Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi;, ul. Gdańska 2 lub ul. Południowa 6, Tczew Szkoła Podstawowa Nr 5; ul. Westerplatte 18, Tczew Szkoła Podstawowa Nr 7; ul. Stoczniowców 15a, Tczew Szkoła Podstawowa nr 8, ul. Armii Krajowej 80, Tczew Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi; ul. Marii Konopnickiej 11, Tczew Szkoła Podstawowa Nr 11; ul. Saperska 12, Tczew Szkoła Podstawowa Nr 12, ul. Topolowa 23, Tczew Przedszkole nr 8 ul. Jodłowa 6, Tczew Centrum Usług Wspólnych, ul. Kołłątaja 9 Tczew
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 33763000-6, 39514400-2, 33761000-2, 18930000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazywać będą pisemnie na adres Zamawiającego lub drogą elektroniczną (e-mail: sekretariat@cuw.tczew.pl), z uwzględnieniem pkt 7.2 Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę pisemnie lub drogą elektroniczną faktu otrzymania każdej informacji przekazanej w formie innej niż pisemna, a na żądanie Wykonawcy, Zamawiający potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| 
 CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki czystości dla Przedszkola nr 8  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
10676.05
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: DABEX-Bydgoszcz Sp z o.o. oddział w Grudziadzu
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
13131.54
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 1  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
18019.58
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: SIMBHP Spółka Jawna Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
22164.08
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Środki czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowa nr 2  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
13613.17
 
Liczba otrzymanych ofert: 
3
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: DABEX-Bydgoszcz Sp z o.o. Oddział w Grudziądzu
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
16744.20
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 4  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
7484.59
 
Liczba otrzymanych ofert: 
3
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: SIMBHP Spółka Jawna Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
9206.04
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Środki czystości dla Sportowej Szkoły Podstawowa nr 2 z Oddziałami; ul. Południowa  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
7998.44
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
9838.08
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 5  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
11545.03
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
14200.39
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający zwiększył kwotę na realizację części nr 6 zamówienia  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 7  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
5765.68
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
7091.79
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający powyższył kwotę jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla części nr 7 zamówienia  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 8  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
16036.22
 
Liczba otrzymanych ofert: 
3
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. DRACHMA Piotr Mokrzyszak
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
19724.56
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 10  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
10905.72
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: SIMBHP Spółka Jawna Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
13414.04
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający podwyższył kwotę, którą zamierza przeznaczyć na realizację części nr 9 zamówienia  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 11  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
11197.73
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: SIMBHP Spółka Jawna Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
13773.21
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Środki czystości dla Szkoły Podstawowa nr 12  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
14140.03
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
17392.24
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Środki czystości dla Centrum Usług Wspólnych  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
05/02/2018                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
320.28
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: SIMBHP Spółka Jawna Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
393.95
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- "Sprzątanie wewnętrzne budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie"
 - Dostawa pojazdu typu MIKROBUS do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów dla KP PSP w Tczewie
 - Dostawa toalet mobilnych na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew
 - Odbiór odpadów komunalnych z Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew oraz jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2026-2027.
 - Dostawa masztów oświetleniowych na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew
 - Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację Wieży Ciśnień przy ul. Bałdowskiej 1 w Tczewie na cele kulturalno-społeczne
 
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Mrągowskiego
 - "Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej" Zad.nr 1 - Zakup plandek ochronnych . Zad. nr 2 - Zakup rękawów przeciwpowodziowych . Zad.nr 3 - Zakup worków przeciwpowodziowych.
 - Dostawa sprzętu i wyposażenia przeciwpowodziowego
 - Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych
 - Dostawa środków czystości
 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy ręczników papierowych dla jednostek organizacyjnych UJ (z wyłączeniem UJ CM) - postępowanie w podziale na części
 
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





