eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceTermomodernizacja OSP Pilchowice - ETAP I



Ogłoszenie z dnia 2017-10-13

Ogłoszenie nr 500042963-N-2017 z dnia 13-10-2017 r.

Pilchowice: Termomodernizacja OSP Pilchowice - ETAP I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 57576-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 97450-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00068785300000, ul. ul. Damrota 6, 44145 Pilchowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 235 65 21, e-mail kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;, faks 32 235 69 38.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja OSP Pilchowice - ETAP I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.271.205.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres inwestycji obejmuje teren dz. Nr 591/77 mieszczącej się w Pilchowicach przy ul. Strażaków 3. Zadanie dotyczy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pilchowicach, dla którego wykonano dokumentację budowlaną pn.:"Termomodernizacja budynku przeznaczonego na cele kulturalne oraz działalność OSP znajdującego się przy ul. Strażaków w Pilchowicach." W ramach realizacji zadania należy wykonać remont istniejących pomieszczeń WC oraz pomieszczenia napraw drobnych tj.: 1. Prace przygotowawcze 2. Likwidacja istniejących urządzeń higieniczno-sanitarnych 3. Wyburzenia ścianek działowych wg rysunków 4. Usunięcie okładzin ścian wewnętrznych 5. Wykonanie nowego stropu nad pomieszczeniami toalet 6. Remont stropu nad parterem w osiach B-C 7. Przebudowa instalacji wewnętrznych wod.-kan. 8. Przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. 9. Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, rozdzielnia 10. Wykonanie nowych ścianek działowych g-k w odpowiedniej klasie odporności ogniowej 11. Montaż nadproży 12. Wykonanie drzwi między pomieszczeniem WC, a pomieszczeniem napraw drobnych 13. Skucie istniejących tynków 14. Wykonanie nowych tynków 15. Montaż sufitów podwieszanych 16. Wykonanie nowych posadzek 17. Wymiana stolarki wewnętrznej 18. Wymiana bramy (brama z drzwiami przejściowymi bez wystającego progu) 19. Wymiana okien zewnętrznych 20. Wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych 21. Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych 22. Demontaż istniejących i montaż nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych 23. Montaż drabiny w pomieszczeniu napraw drobnych 24. Montaż klap rewizyjnych 25. Remont instalacji wentylacji grawitacyjnej Dostawa wyposażenia pomieszczenia napraw drobnych nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia jednak wszelkie inne wyposażenie należy wykonać zgodnie z załączonym projektem. Szczegóły wykonania robót budowlanych związanych "Termomodernizacją OSP Pilchowice - ETAP I: a) W ramach wykonywanych robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia wraz z robotami pośrednio lub bezpośrednio wynikającymi z zakresu prowadzonych prac. W zakresie prowadzonych prac Wykonawca wykona wszelką konieczną dokumentację powykonawczą realizowanych robót. b) W zakresie robót zabezpieczających Wykonawca wykona wszelkie czynności, nadzory branżowe, środki zabezpieczające mienie, wyposażenie, prawa osób trzecich lub inwestora niezbędne do prawidłowego wykonania robót określonych dokumentacją w przypadku gdyby mogły one ulec naruszeniu bądź uszkodzeniu na skutek działania Wykonawcy robót. c) W zakresie robót odtworzeniowych i naprawczych, Wykonawca wykona wszelkie roboty związane z naprawami po wykonywanych pracach i przywróceniem stanu sprzed realizacji prac. d) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. e) Oferty z rozwiązaniami równoważnymi: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zmianami) a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. f) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV:

45111100-9,

45111220-6,

45110000-1,

45112000-5,

45262300-4,

45223110-0,

45262522-6,

45410000-4,

45442000-7,

45442100-8,

45432210-9,

45432100-5,

45262321-7,

45421141-4,

45421000-4,

45261210-9,

45320000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin zakończenia przedmiotu umowy: 29 września 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Termomodernizacja OSP Pilchowice - ETAP I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Budowlane K&K "Budplast" Teresa Krupa, bud-plast@wp.pl, ul. Kosmonautów 40d/9, 44-113, Gliwice, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 113478.71 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
W związku z wykonaniem nowej ściany działowej zrezygnowano z obudowy z płyt silikatowo-cementowych typu Promatect na profilach stalowych z wypełnieniem z wełny mineralnej - wartość pomniejszająca wynagrodzenie ryczałtowe wynosi: 5 596,50 zł brutto. Zmienione wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu umowy wynosi: 152 407,41 zł brutto. Nowy termin zakończenia przedmiotu umowy: do 15.12.2017 r. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - dodano: jednak nie później niż do 29.12.2017 r. (ze względu na konieczność rozliczenia się zamawiającego z wykonawcą do końca roku budżetowego).

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Rozebranie ściany działowej oraz wykonanie nowej zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonanie nowego zbiornika bezodpływowego zgodnie z projektem. Zamontowanie podgrzewaczy elektrycznych wody w pomieszczeniach WC. Wynagrodzenie za roboty dodatkowe wynosi: 23 036,01 zł brutto. Zmienione wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu umowy wynosi: 152 407,41 zł brutto.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Rozebranie ściany działowej oraz wykonanie nowej zgodnie ze sztuką budowlaną. Wykonanie nowego zbiornika bezodpływowego zgodnie z projektem. Zamontowanie podgrzewaczy elektrycznych wody w pomieszczeniach WC. Wynagrodzenie za roboty dodatkowe wynosi: 23 036,01 zł brutto. Zmienione wynagrodzenie ryczałtowe za realizację przedmiotu umowy wynosi: 152 407,41 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Niniejszy aneks sporządzono na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z koniecznością rezygnacji z wykonania części robót oraz wykonania robót nieobjętych zamówieniem podstawowym koniecznych do wykonania przedmiotu umowy a także wystąpieniem okoliczności których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć: 1. W trakcie wykonywania prac rozbiórkowych ścian działowych, a także po odkuciu tynku oraz płytek ceramicznych pomiędzy pomieszczeniem napraw drobnych, a pomieszczeniem wc stwierdzono liczne pęknięcia oraz brak przewiązania. W związku z tym konieczne jest rozebranie ściany działowej oraz wykonanie nowej zgodnie ze sztuką budowlaną. 2. W związku z wykonaniem nowej ściany działowej zrezygnowano z obudowy z płyt silikatowo-cementowych typu Promatect na profilach stalowych z wypełnieniem z wełny mineralnej. 3. Po wykonaniu odkrywek kanalizacji sanitarnej stwierdzono brak możliwości podłączenia do istniejącego zbiornika bezodpływowego. W związku z tym konieczne jest wykonanie nowego zbiornika bezodpływowego zgodnie z projektem, ale nie ujętym w pierwotnym przedmiocie umowy. 4. Z uwagi na brak w pierwotnym przedmiocie umowy, a koniecznym do wykonania celem zagwarantowania ciepłej wody użytkowej w pomieszczeniach wc należy zamontować podgrzewacze elektryczne wody w ww. pomieszczeniach. Strony zgodnie stwierdziły, że powyższe prace są konieczne z punktu widzenia wykonania zadania podstawowego ponadto, powierzenie prac innemu Wykonawcy z uwagi na uwarunkowania techniczne tj. kwestie gwarancyjne, zabezpieczenia terenu budowy, może narazić Zamawiającego na niewspółmiernie wysokie koszty związane z wprowadzeniem odrębnego wykonawcy na teren budowy - koszty zabezpieczenia prac. Projektant potwierdza, że przedmiotowe zmiany są nieistotne z punktu widzenia Prawa budowlanego. Strony uzgodniły, że wynagrodzenie za prace określone w pkt. 1, 3 i 4 preambuły aneksu do umowy wynosi: 23 036,01 zł brutto. Wartość pomniejszająca wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie pkt. 2 preambuły aneksu do umowy wynosi: 5 596,50 zł brutto. Szczegółowy zakres prac, o których mowa w pkt. 1, 3 i 4 preambuły został określony w zweryfikowanym kosztorysie na roboty dodatkowe stanowiącym załącznik do przedmiotowego aneksu. ZMIANY W UMOWIE - zapisy aneksu: W związku z koniecznością przeprowadzenia robót dodatkowych oraz rezygnacji z wykonania części robót zmianie ulegają: § 1 ust. 2, który otrzymuje brzmienie: Zakres inwestycji obejmuje budynek Ochotniczej Straży Pożarnej mieszczącej się w Pilchowicach przy ul. Strażaków 3. W ramach realizacji zadania należy wykonać remont istniejących pomieszczeń WC oraz pomieszczenia napraw drobnych tj.: o Prace przygotowawcze o Likwidacja istniejących urządzeń higieniczno-sanitarnych o Wyburzenia ścianek działowych wg rysunków o Usunięcie okładzin ścian wewnętrznych o Wykonanie nowego stropu nad pomieszczeniami toalet o Remont stropu nad parterem w osiach B-C o Przebudowa instalacji wewnętrznych wod.-kan. o Przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. o Przebudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej, rozdzielnia o Wykonanie nowych ścianek działowych g-k w odpowiedniej klasie odporności ogniowej o Montaż nadproży o Skucie istniejących tynków o Wykonanie nowych tynków o Montaż sufitów podwieszanych o Wykonanie nowych posadzek o Wymiana stolarki wewnętrznej o Wymiana bramy o Wymiana okien zewnętrznych o Wykonanie drzwi między pomieszczeniem WC, a pomieszczeniem napraw drobnych o Wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych o Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych o Demontaż istniejących i montaż nowych parapetów wewnętrznych i zewnętrznych o Montaż drabiny w pomieszczeniu napraw drobnych o Montaż klap rewizyjnych o Remont instalacji wentylacji grawitacyjnej o Wykonanie nowego zbiornika bezodpływowego o Zamontowanie podgrzewacza elektrycznego wody w pomieszczeniach WC Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją budowlaną pn.: "Termomodernizacja budynku przeznaczonego na cele kulturalne oraz działalność OSP znajdującego się przy ul. Strażaków w Pilchowicach" opracowaną przez firmę Grupa Projektowa Marwit Sp. z o.o. z Gliwic. § 2 ust. 2, który otrzymuje brzmienie: Termin zakończenia przedmiotu umowy: do 15.12.2017 r. § 5 ust. 1, który otrzymuje brzmienie: Wynagrodzenie ryczałtowe ustalone na podstawie materiałów przetargowych za realizację przedmiotu umowy wynosi: 152 407,41 zł brutto [słownie: sto pięćdziesiąt dwa tysiące czterysta siedem złotych 41/100]. § 5 ust. 5, który otrzymuje brzmienie: Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie faktury w terminie do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego, jednak nie później niż do 29.12.2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.